eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Wykonanie termomodernizacji budynków DPS w Teodorówce w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego"



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 560154307-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Biłgoraj: Wykonanie termomodernizacji budynków DPS w Teodorówce w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 - Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 - Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568911-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540201771-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510197531-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 95036901400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6882000, 6882006, e-mail zamowienia@bilgorajski.pl, faks 846882009.
Adres strony internetowej (url): www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie termomodernizacji budynków DPS w Teodorówce w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FSZ.273.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów oraz budynku głównego z oddziałem dziecięcym i kobiecym Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce z lokalizacją Teodorówka 1, 23-400 Biłgoraj, w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 - Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 - Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) w budynku warsztatów: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachu, e) wymiana pokrycia dachowego, f) wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, g) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, h) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, i) wymiana pokrycia daszku z blachy trapezowej i blachy płaskiej, j) remont elementów stalowych (podkonstrukcje daszków), k) ułożenie opaski wokół budynku, l) montaż nawiewników higrosterowanych, 2) w budynku głównym z oddziałem dziecięcym i kobiecym: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nowa kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) docieplenie stropodachów i dachów, e) wykonanie pokrycia z papy na płycie stropowej składu węgla, f) wykonanie opaski wokół budynku, g) wymiana pokrycia i poszycia dachowego oraz pokrycia zadaszeń tarasów oraz wejść, h) usunięcie gzymsów podrynnowych, i) usunięcie luksferów, j) wymiana krat okiennych, k) remont kominów i czapek kominowych, l) montaż poręczy i balustrad przy schodach zewnętrznych, m) wymiana rynien i rur spustowych, n) wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, o) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, p) montaż nawietrzaków higrosterowanych, q) remont elementów stalowych, r) remont murków zewnętrznych, s) remont schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych, t) remont tarasów z wymianą pokrycia zadaszenia, u) wykonanie odwodnienia przy zejściu do piwnicy, v) montaż zadaszenia szklanego systemowego, w) wymiana oświetlenia na energooszczędne, x) przebudowa instalacji odgromowej, y) budowa instalacji fotowoltaicznej, z) wymiana zewnętrznej sieci ciepłowniczej c.o. między budynkiem objętym opracowaniem i budyniem z oddziałem męskim i administracją, 3) dostarczenie i zamocowanie skrzynek lęgowych dla ptaków zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ, a) 10 skrzynek lęgowych typu A na budynku głównym z oddziałem dziecięcym i kobiecym, b) 5 budek typu półotwartego dla pliszki i muchołówki szarej - 4 szt. na budynku głównym z oddziałem dziecięcym i kobiecym oraz 1 szt. na budynku warsztatów, 4) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111300-1,

45233200-1,

45261000-4,

45261210-9,

45261320-3,

45261410-1,

45262521-9,

45321000-3,

45400000-1,

45421100-5,

45432100-5,

45442300-0,

45450000-6,

45310000-3,

45311000-0,

45311200-2,

45316000-5,

45331000-6,

45331100-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania do dnia 30 czerwca 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W § 2 ust. 1 otrzymał brzmienie: "Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do dnia 31 sierpnia 2020 r. Za wykonania uznaje się dzień odbioru końcowego z zastrzeżeniem ust. 2 i 3." 2. W § 2 ust. 2 otrzymał brzmienie: "Zamawiający wymaga, aby cały zakres rzeczowy robót przewidziany do realizacji wewnątrz pomieszczeń budynku głównego z oddziałem dziecięcym i kobiecym polegający na wykonaniu: 1) robót elektrycznych wewnętrznych instalacji fotowoltaicznej oraz wymiany instalacji oświetlenia, 2) docieplenia dachu nad segmentem A i B. Wykonawca wykonał w terminie od dnia 7 stycznia 2020 r. do dnia 31 sierpnia 2020 r. Za dzień wykonania uznaje się dzień odbioru końcowego.". Harmonogram rzeczowo-finansowy postępu realizacji robót będący załącznikiem Nr 4, o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy Nr FSZ.273.15.2019 z dnia 21 sierpnia 2019 r., zmieniony Aneksem Nr 1/2020 z dnia 6 kwietnia 2020 r. zastępuje się nowym harmonogramem

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie § 14 ust. 2 pkt 10 zawartej umowy z Wykonawcą o roboty budowlane oraz na podstawie art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. - ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 poz. 374 z późn. zmianami) w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) uwzględniając: wniosek Wykonawcy z dnia 18.06.2020 r. oraz Polecenia Wojewody Lubelskiego z dnia 14.03.2020 r. PN-VII.0520.5.2020 m.in. ws. "uniemożliwienia wstępu na teren obiektów domów DPS osobom, których obecność nie jest konieczna do zapewnienia ciągłości działalności" dokonano zmian w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.