eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 560148782-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Zielonka: Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542731-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510121713-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000, ul. ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 613 913, e-mail zam.publiczne@zielonka.pl, faks 227 819 989.
Adres strony internetowej (url): bip.zielonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIZ.ZP.2712.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce. Zakres zadania obejmuje: 1. - demontaż krat okiennych 2. wymiana sufitu z płyt kartonowo gipsowych 3. wymiana podłogi 4. wymiana lamp oświetleniowych 5. położenie tynków wewnętrznych 6. malowanie ścian 7. wymiana drabinek gimnastycznych 8. montaż tablicy wyników 9. montaż rolet przeciwsłonecznych 10. siatki polipropylenowe na okna Szczegółowy zakres dotyczący remontu sali gimnastycznej oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę Quartum Cezary Jaszczołt ul. Wysoka 68a/6, 17-300 Siemiatycze w specyfikacje techniczne wykonania i? branży ogólnobudowlanej ?zakresie: przedmiar robót W zakres zadania wchodzi również?odbioru robót wymiana instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd 1f i 3f , modernizacja tablicy rozdzielczej. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez "Instalcom ul. Skrajna 32F, 05-091 Ząbki" w zakresie branży elektrycznej * W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również niej nieujęte tj. np. roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją . * Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. * Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Załączony do SIWZ przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac. 2. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych i operatorów sprzętu budowlanego, skierowanych do realizacji tego zamówienia wg wymagań określonych w § 13 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 08.07.2019 r. do 20 września 2019 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wzmocnienie konstrukcji dachu poprez dodatkowe deskowanie istniejącyhc dźwigarów

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności z dnia 4.07.2019 r. Po dokonaniu demontażu sufitu podwieszanego oraz wszystkich warstw wypełniających przestrzeń międzysufitową w sali gimnastycznej oraz w pomieszczeniu pomocniczym Wykonawca zgłosił zły stan techniczny elementów konstrukcyjnych dachu, który uniemożliwia kontynuowanie prac remontowych oraz zagraża bezpieczeństwu użytkowników obiektu. Zamawiający, mimo zachowania należytej staranności (wykonanie odkrywek sufitu przed zleceniem opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), nie mógł przewidzieć, że stan techniczny konstrukcji dachu uniemożliwi prawidłowe wykonanie zamówienia. Po dokonaniu oględzin przez inspektora nadzoru wystąpiono do projektanta o przedstawienie rozwiązania umożliwiającego kontynuację robót ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zachowania bezpieczeństwa użytkowania obiektu. Projektant przedstawił rozwiązanie konieczne do zastosowania w celu prawidłowego wykonania robót. Projekt ten stanowi załącznik nr l do niniejszego protokołu. Wykonawca przedstawił kosztorys ofertowy z wyceną robót nieobjętych zamówieniem podstawowym, który został zweryfikowany przez Inspektora nadzoru. Wartość robót dodatkowych, których zamawiający nie mógł przewidzieć przygotowując opis przedmiotu zamówienia wynosi 72 558,78 zł brutto. Kosztorys ofertowy robót dodatkowych stanowi załącznik nr 2 do protokołu konieczności. 2. W uzgodnieniu z użytkownikiem, postanowiono dokonać zmian w wyposażeniu Sali gimnastycznej. Kosztorys robót zamiennych, sporządzony przez Wykonawcę i zweryfikowany przez Inspektora nadzoru stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu. Wykonanie robót zamiennych spowoduje zwiększenie wartości robót o kwotę 4 897,94 zł brutto. 3. Niniejszy protokół stanowić będzie podstawę do zawarcia aneksu do umowy z Wykonawcą. 4. Realizacja robót dodatkowych powoduje konieczność przedłużenia terminu wykonania robót do dnia 20 września 2019 roku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.