eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 560148128-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Poznań: Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517439-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 517439-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA.201.7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 13 części: 1. ul. Lewandowskiej 29/33 m 14, 2. ul. Szamotulska 43A m 15, 3. ul. Szamotulska 84 m 10, 4. Pl. Cyryla Ratajskiego 4B m 7, 5. Pl. Wielkopolski 3A m 22, 6. ul. Owsiana 13 m 11, 7. ul. Wybickiego 17 m 4, 8. ul. Gliwicka 1 m 3/4, 9. ul. Husarska 3 m 8, 10. ul. Wspólna 45 m 3, w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac, w tym pozwoleń od Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac w tym zakresie, 11. ul. Ratajczaka 24 m 3, 12. Al. Marcinkowskiego 30 m 15, 13. ul. Czarnieckiego 14 m 2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45333000-0,

45330000-9,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W zakresie lokalu zlokalizowanego przy Pl. Wielkopolskim 3a m 22 - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pl. Wielkopolski 3A m 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, , ul. Zagłoby 5, 60-177, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 27777.78 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych, których wartość nie przekracza 15% zamówienia określonego w pierwotnej umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych - w trakcie remontu lokalu stwierdzono konieczność wymiany instalacji c.o. ze względu na nieszczelność rur, które były zabudowane, czego nie można było przewidzieć na etapie szacowania wartości zamówienia. Ponadto kuchenka gazowa nie nadawała się do dalszego użytkowania z uwagi na niesprawność. Ponadto z z uwagi na zły stan techniczny urządzeń sanitarnych, zaszła konieczność wymiany ich na nowe. W związku z koniecznością wykonania ww. robót nie jest możliwe dotrzymanie przez wykonawcę terminu realizacji przedmiotu umowy. W konsekwencji zasadnym jest wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas niezbędny do wykonania ww. robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.