Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 560148128-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Poznań: Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517439-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 517439-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60-770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA.201.7/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 13 części: 1. ul. Lewandowskiej 29/33 m 14, 2. ul. Szamotulska 43A m 15, 3. ul. Szamotulska 84 m 10, 4. Pl. Cyryla Ratajskiego 4B m 7, 5. Pl. Wielkopolski 3A m 22, 6. ul. Owsiana 13 m 11, 7. ul. Wybickiego 17 m 4, 8. ul. Gliwicka 1 m 3/4, 9. ul. Husarska 3 m 8, 10. ul. Wspólna 45 m 3, w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac, w tym pozwoleń od Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac w tym zakresie, 11. ul. Ratajczaka 24 m 3, 12. Al. Marcinkowskiego 30 m 15, 13. ul. Czarnieckiego 14 m 2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45333000-0,
45330000-9,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W zakresie lokalu zlokalizowanego przy Pl. Wielkopolskim 3a m 22 - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pl. Wielkopolski 3A m 22 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak,
,
ul. Zagłoby 5,
60-177,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych, których wartość nie przekracza 15% zamówienia określonego w pierwotnej umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych - w trakcie remontu lokalu stwierdzono konieczność wymiany instalacji c.o. ze względu na nieszczelność rur, które były zabudowane, czego nie można było przewidzieć na etapie szacowania wartości zamówienia. Ponadto kuchenka gazowa nie nadawała się do dalszego użytkowania z uwagi na niesprawność. Ponadto z z uwagi na zły stan techniczny urządzeń sanitarnych, zaszła konieczność wymiany ich na nowe.
W związku z koniecznością wykonania ww. robót nie jest możliwe dotrzymanie przez wykonawcę terminu realizacji przedmiotu umowy. W konsekwencji zasadnym jest wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas niezbędny do wykonania ww. robót dodatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.