eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Uzdrowiska pogranicza polsko - słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-17

Ogłoszenie nr 560147036-N-2019 z dnia 17-07-2019 r.

Szczawnica: Uzdrowiska pogranicza polsko - słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Uzdrowiska pogranicza polsko - słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647769-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510003021-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, Krajowy numer identyfikacyjny 52638600000000, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 2622203, 2622530, e-mail zampubliczne@szczawnica.pl , inwestycje@szczawnica.pl, faks 182 622 530.
Adres strony internetowej (url): www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uzdrowiska pogranicza polsko - słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RLKP.271.1.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pętli rowerowej na terenie Miasta i Gminy Szczawnica od granicy Państwa w przełomie Dunajca do przełęczy Obidza stanowiącej granicę gminy o łącznej długości ok. 17,5 km. Roboty mają różny charakter na poszczególnych odcinkach. Pętlę zaprojektowano po istniejących drogach, stąd roboty mają charakter modernizacji i przebudowy poszczególnych odcinków oraz oznakowanie całości: 1) odcinek ścieżki pieszo - rowerowej od pawilonu PPN do granicy ze Słowacją: - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej na długości 800 m, - remont zabezpieczenia korpusu drogi na długości 5 m, - wykonanie oznakowania poziomego na całej długości nowej nawierzchni, - wymiana starych i montaż nowych barier zabezpieczających ścieżkę na nowe z elementami metalu i drzewa, - montaż 1 znaku pionowego; 2) odcinek od pawilonu PPN do Dolnej Stacji kolei linowej: - wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego na długości 2000 mb, - montaż 2 znaków pionowych; 3) odcinek od Dolnej Stacji kolei linowej do mostu na ul. Zawodzie: - organizacja ruchu; 4) odcinek drogi od ul. Zawodzie do ul. Pod Homolami: - wykonanie remontu nawierzchni cząstkowej z kostki kamiennej na ul. Samorody 600 m², - wykonanie oznakowania poziomego na drodze powiatowej; 5) odcinek drogi ul. Pod Homolami przez ul. Kościelną do ul. Czarna Woda: - wykonanie remontu istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię asfaltową na dł. 550 mb, - odtworzenie rowu odwadniającego, - zabezpieczenie korpusu drogi na długości ok. 480 mb, - wykonanie kanalizacji deszczowej na długości ok. 340 mb - wykonanie studni kanalizacji deszczowej ok. 3 szt., - wykonanie studni ściekowych ok. 5 mb, - montaż poręczy ochronnych na długości ok. 450 mb, - przepust pod zjazdami na długości ok. 12 mb, - montaż ścieków ulicznych na długości ok. 250 mb; 6) odcinek drogi od Jaworek od Białej Wody do Obidzy: - wykonanie punktowego remontu nawierzchni gruntowej, likwidacja kolein na 30000 m² na długości 6,4 km kruszywem łamanym. Zamawiający dysponuje koniecznymi zgłoszeniami robót nie wymagającymi pozwolenia na budowę. Dodatkowo na całości należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome w oparciu o uzgodnienia Powiatowego Zarządu Dróg zgodnie z pismem PZD-IR.4510.118.2018 z dnia 18.10.2018 r. oraz przedmiar zawierający związane z tym nakłady i pozycje. UWAGA! Przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy do kosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni nadzór kierownika budowy o specjalności drogowej, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji. 2) Wykonawca zapewnieni nadzór kierownika budowy o specjalności drogowej bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 3) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami. 4) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 8, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. W zakresie realizacji zamówienia stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem innych osób, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy Wykonawca w terminie 7 dni i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 7 i ust. 8. Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii zanonimizowanych umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami świadczącymi roboty budowlane w terminie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z ust. 9 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy pracownicy świadczący roboty budowlane zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się ze pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.


II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:

45233123-7,

45233223-8,

45233221-4,

45233290-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 28 czerwca 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszmiu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W związku z ustaleniami podczas Rad Budowy stwierdzono: 1) Brak możliwości realizacji prac w okresie styczeń - marzec, z uwagi na utrzymujące się niskie temperatury oraz dodatkowo zalegająca pokrywa śnieżna około 1m. Prowadzenie prac w tym terminie skutkowało by obniżeniem wartości przyjętych norm oraz technologii realizacji prac; Występujące warunki pogodowe na południu Polski, a szczególnie w Beskidzie Sądeckim okresu zimowego (miesiące grudzień-marzec), powodują że Wykonawca nie był w stanie prowadzić prac w tych miesiącach. 2) Na etapie udzielania zamówienia publicznego Zamawiający oraz Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, że zaistnieją problemy z odprowadzeniem wód powierzchniowych ze ścieżki poprzez korytka ściekowe do istniejącego rowu zlokalizowanego na działce 143/1. Problem ten dotyczył ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku drogi ul. Pod Homolami przez ul. Kościelną , ul. Czarna Woda do ul. Biała Woda. W związku z powyższym zamawiający przystąpił do opracowania dokumentacji wykonawczej związanej ze zmianą sposobu odwodnienia ścieżki pieszo - rowerowej. 3) W dniu 15 kwietnia br. Burmistrz poinformował Wykonawcę o działaniach mających na celu wprowadzenie zmian w realizowanym zadaniu- w tym wniosku o akceptację zmiany technologii wykonania ścieżki oraz przedłużenie terminu realizacji zadania. Od tego dnia roboty nie były wykonywane przez wykonawcę, aż do dnia 24 czerwca br.. 4) W dniu 24 czerwca br. Wykonawca otrzymał od Zamawiającego dokumentację wykonawczą dla ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku drogi ul. Pod Homolami przez ul. Kościelną , ul. Czarna Woda do ul. Biała Woda. 2. Mając na uwadze opisane powyżej zdarzenia, które wystąpiły bez winy Wykonawcy oraz Zamawiającego, a których strony nie mogły przewidzieć na etapie podpisania Umowy, należy wydłużyć okres realizacji zadania do 30.09.2019r. 3. W związku z powyższym działając zgodnie z zapisami Umowy §16 ust. 1, ust. 3 lit. a, c, Wykonawca wystąpił do Zamawiającego o przygotowanie i podpisanie aneksu do umowy wydłużającego terminu wykonania zadania do dnia 30.09.2019r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.