eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Budowa infrastruktury sportowej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową sali gimnastycznej i zapleczem socjalno-sanitarnym oraz utwardzeniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-09

Ogłoszenie nr 560139670-N-2019 z dnia 09-07-2019 r.

Zakroczym: Budowa infrastruktury sportowej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową sali gimnastycznej i zapleczem socjalno-sanitarnym oraz utwardzeniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513227-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510055772-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zakroczymiu, Krajowy numer identyfikacyjny 01327039900000, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 02 57, e-mail anna.kniolek@zakroczym.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zakroczym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa infrastruktury sportowej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową sali gimnastycznej i zapleczem socjalno-sanitarnym oraz utwardzeniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa kontenerowego budynku zaplecza socjalnego z szatniami i sanitariatami, budowa infrastruktury sportowej, zagospodarowanie terenu oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu na dz. ew. nr 41/7 i 39/2 z obrębu 01-01. 2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Projekcie Budowlanym, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekcie Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ, 4) Przedmiarze Robót, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Zakres robót: 1) Budowa budynku kontenerowego mieszczącego zaplecze socjalne istniejących boisk: szatnie i toalety dla zawodników, toalety dla kibiców oraz magazyn i pomieszczenie dozorcy. Budynek zlokalizowany będzie w północnej części, pomiędzy boiskami. 2) Zaprojektowany budynek jest 1-kondygnacyjny. Konstrukcja budynku składa się modułów stalowych. Samonośny szkielet każdego modułu tworzą profile stalowe. Elementy muszą być zabezpieczone antykorozyjnie za pomocą ocynku. Stal profilowa klasy S235JRG2. Ściany zewnętrzne - płyta warstwowa z rdzeniem z pianki PUR. Stropodach izolowany termicznie pianką PUR. 3) W południowej części planowane są urządzenia street workout wraz z małą architekturą: altaną, pergolami, ławkami. Nawierzchnia bezpieczna wokół urządzeń street workout będzie wykonana z maty przerostowej położonej na trawniku. Projektowane są nasadzenia nowych roślin i urządzenie terenu zielonego. 4) Pomiędzy strefą street workout a boiskiem do piłki nożnej planowana jest utwardzona ścieżka prowadząca na trybuny. 5) Ogrodzenie boiska od ścieżki z paneli z siatki przemysłowej ocynkowanej, wys. 100cm., na systemowej podmurówce. Furtka panelowa, jak ogrodzenie. 6) Boisko zostanie wydłużone o 6m. Za bramką boiska ustawiony będzie piłkochwyt wys. 800cm. 7) Zaplanowany został remont sali gimnastycznej wraz korytarzem i zapleczem socjalnym (szatnie, sanitariaty, magazyn) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu, mający na celu poprawę warunków sanitarnych oraz funkcjonalności sali gimnastycznej i zaplecza. 8) Sala gimnastyczna i zaplecze zostaną wyposażone w instalację wentylacji mechanicznej. 9) Wymienione zostaną grzejniki c.o. oraz instalacja elektryczna z oświetleniem. 10) Zaplanowane zostało wykonanie nowych nawierzchni w obrębie korytarza i zaplecza. 11) Demontaż istniejącej podłogi drewnianej w sali gimnastycznej i wykonanie nowej podłogi sportowej. Istniejące legary zostaną naprawione i uzupełnione nowymi. Pomiędzy legarami zaprojektowana jest izolacja z wełny mineralnej kładzionej na geowłókninie. Na legarach zostaną wykonane nowe warstwy: ślepa podłoga z desek ażurowych, podwójnych płyt OSB (łącznej gr. 24mm) i wierzchniej warstwy podłogi winylowej sportowej wzmocnionej matowym włóknem szklanym z warstwą piankową PCV, gr 5-7mm. Podłoga klejona do podłoża, z liniami do gry w siatkówkę, koszykówkę i piłkę ręczną. 12) Wymiana stolarki drzwiowej oraz wyposażenie części stolarki okiennej w nawiewniki. 13) W sali gimnastycznej zaplanowana jest wymiana na nowe zniszczonych drabinek (około połowy), wymiana 2 koszy z tablicami, zaczepy i siatka do gry ze słupkami montowanymi w tulejach w podłodze, 2 bramki przenośne, z tulejami montażowymi. 14) Obudowa grzejników w sali, korytarzu i szatniach z płyt perforowanych MDF. 4. Lokalizacja przedsięwzięcia: Teren inwestycji znajduje się w Zakroczymiu przy ul. Koźmińskiego 63, na działce o numerze ewidencyjnym 41/7 i 39/2 z obrębu 01-01, na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym. 5. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2) Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 4) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j.), oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w projekcie budowlanym Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 5) Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 7) W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 8) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 9) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 2) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót w zakresie określonym postanowieniami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 7) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 9) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 10) Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy. 11) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45432120-1
Dodatkowe kody CPV:

34928220-6,

45111000-8,

45111200-0,

45112723-9,

45200000-9,

45233000-9,

45233260-9,

45260000-7,

45262300-4,

45262400-5,

45262500-6,

45262522-6,

45300000-0,

45310000-3,

45331200-8,

45420000-7,

45421100-5,

45430000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30.09.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa infrastruktury sportowej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową sali gimnastycznej i zapleczem socjalno-sanitarnym oraz utwardzeniem terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Zakroczymiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.P.H.U. Anetka Aneta Cieślińska, , ul. B. Prusa 7, 05-102, Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1326382.22 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie wynagrodzenia umownego o wartość dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas wykonywania remontu sali gimnastycznej oraz robót ziemnych przy budowie kontenerowego budynku zaplecza i strefie wypoczynku, powstała konieczność wykonania robót polegających na: 1. wykonaniu umocnienia skarpy będącej w bezpośrednim sąsiedztwie zaprojektowanego budynku szatni, poprzez wykonanie ściany oporowej typu L nieujętej w projekcie budowlanym. Roboty są konieczne do wykonania w celu zapewnienia bezpieczeństwa przed osunięciem skarpy podczas użytkowania obiektu. 2. wymianie grzejników i przygotowaniu pokoju dla pielęgniarki poprzez doprowadzenie instalacji wod-kan, wykonaniu białego montażu (doposażenie pokoju w umywalkę), ułożenie płytek na ścianie w sąsiedztwie umywalki oraz wykonanie posadzki poliuretanowej (kontynuacja z korytarza). Ww. roboty wyniknęły z konieczności przystosowania pomieszczenia dla pielęgniarki do obowiązujących przepisów oraz są niezbędne do realizacji na obecnym etapie wykonywania robót budowlanych. 3.wycince drzew będących w złym stanie zdrowotnym oraz stwarzających zagrożenie dla osób przebywających w ich pobliżu, gdzie planowana jest strefa wypoczynku i aktywności ruchowej. W wyniku przeprowadzonej wizji w terenie, w czasie której ustalono stan drzew, Starosta Nowodworski wydał decyzję nr 30 z dnia 24.04.2019 r. udzielającą zezwolenia na usunięcie 4 drzew. W związku z powyższym uzasadnione jest wykonanie ww. robót. Jednocześnie zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy - roboty dodatkowe prowadzone będą na terenie obiektu budowlanego,na którym Wykonawca prowadzi prace objęte zakresem umownym, w tym przypadku zmiana wykonawcy byłaby nieuzasadniona z powodów ekonomicznych i technicznych, spowodowałaby istotną niedogodność i zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - pierwotna wartość wynosiła 1631450,13 zł brutto, wartość robót dodatkowych wynosi 42055,63 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.