eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (15 części)



Ogłoszenie z dnia 2019-07-05

Ogłoszenie nr 560138128-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.

Poznań: Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (15 części)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514337-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510072425-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (15 części)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA.201.6/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 15 części: 1. ul. Śniadeckich 6A m 3 2. ul. Kanałowa 5 m 2, 3. ul. Wrocławska 1 m 3, 4. ul. 23 Lutego 4/6 m 6, 5. ul. Przybyszewskiego 29 m 3, 6. ul. Woźna 13 m 17, 7. ul. Łąkowa 9 m 10, 8. ul. Limbowa 7 m 9, 9. ul. Kościuszki 80 m 12, 10. ul. Kościuszki 80 m 27, 11. ul. Kościuszki 80 m 28, 12. ul. Szamarzewskiego 21 m 15, 13. ul. Nowe Zagórze 3 m 5, w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac w tym zakresie, 14. ul. Św. Marcin 39 m 8a, w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac w tym zakresie, 15. ul. Głogowska 29 m 30. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45333000-0,

45300000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: ul. Głogowska 29 m 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Budownictwa PRAXI, , ul. Obornicka 8B, Krzyszkowo, , Rokietnica, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 17600.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy przewidziana umową

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych, kwota netto 7.993,46 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie remontu stwierdzono, że konieczne jest przestawienie pieca ze względu na jego zły stan techniczny. Pomimo wyczyszczenia urządzeń wod - kan w kuchni i łazience oraz wyregulowania kuchenki gazowej zgodnie z zakresem podstawowym, stwierdzono, że nie nadają się do dalszego użytkowania i należy je wymienić na nowe. Po demontażu paneli w korytarzu okazało się, że deski podłogowe są w złym stanie technicznym i należy je wymienić. W wyniku w konieczności wykonania ww. robót niezbędne jest przedłużenie terminu wykonania umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.