eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › "Oddymianie w przedszkolach - roboty budowlane w PP 18"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-07-05

Ogłoszenie nr 560137482-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.

Jastrzębie-Zdrój: "Oddymianie w przedszkolach - roboty budowlane w PP 18"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636486-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500254139-N-2018, 500262620-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510034305-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000, ul. Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4785302, e-mail przetargi@um.jastrzebie.pl, faks 32 4785350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Oddymianie w przedszkolach - roboty budowlane w PP 18"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IKI.271.84.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I - budowa drogi p.poż do budynku przedszkola - roboty ziemne, wbudowanie kruszywa, ułożenie geokraty, układanie kostki brukowej, ułożenie krawężników oraz montaż bramy wjazdowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. CZĘŚĆ II - prace remontowe w budynku przedszkola - polegających na zapewnieniu wymagań bezpieczeństwa pożarowego obiektu zgodnie z zatwierdzonym projektem i pozwoleniem na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45233140-2,

45330000-9,

45310000-3,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy tj. do dnia 30 maja 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Oddymianie w przedszkolach- roboty budowlane w PP 18- cz.II -Prace remontowe w budynku przedszkola
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"ZEN - KAN" Zenon Śmigielski Firma Instalacyjno- Budowlana, , ul. Cicha 10, 44-330, Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 858548.37 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
I. Roboty budowlane - roboty dodatkowe 1. W pomieszczeniu pralni w trakcie robót ujawniono zagrażający życiu stan techniczny przewodów kabelkowy instalacji oświetleniowej i siłowej. W związku z tym należy wykonać roboty dodatkowe, polegające na wymianie przewodów napięciowych wraz z osprzętem do oświetlenia i gniazd zasilających 2. Ponadto w pomieszczeniu pralni po odkuciu starych okładzin ściennych stwierdzono zły stan techniczny instalacji c.o. a po demontażu grzejnika również zły stan techniczny samego grzejnika, liczne zacieki i duże skupisko korozji. 3. W pomieszczeniach kuchni po robotach odkrywkowych ujawniono skorodowaną instalację kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, dlatego też niezbędna jest wymiana rur żeliwnych a tym samym skucie posadzki i ścian wraz z wymianą okładzin ceramicznych, wymianą rur kanalizacji sanitarnej, deszczowej i c.w.u. / c.d. V.4) INFORMACJE DODATKOWE

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
1. Z uwagi na zwiększony zakres prac drogowych parkingu przed budynkiem przedszkola, polegający na zwiększeniu rzeczywistego obmiaru nawierzchni z kostki brukowej 2. W trakcie wykonywania instalacji elektrycznej ujawniły się odspojone tynki sufitów, które zagrażają bezpośrednio użytkownikom, należy bezzwłocznie głuche tynki zbić i wykonać od nowa. 3. Z uwagi na punkt 4 należy zwiększyć obmiar pozycji dotyczącą wykładziny posadzkową, która została przyjęta w pozostałej części projektu w pomieszczeniach całkowicie remontowanych. Łączna kwota dokonanych zmian w ramach aneksu do umowy wynosi: 428.730,20 zł brutto, 348.561,14 zł netto W związku z zwiększonym zakresem prac należy bezwzględnie przedłużyć termin zakończenia prac o 75 dni.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na okoliczności zagrażające dalszemu użytkowaniu podjęto decyzję o wymianie instalacji elektrycznej oraz sanitarnych co zostało ujawnione podczas robót rozbiórkowych i odkrywkowych. Następną przyczyną było zwiększenie zakresu obmiarowego po wykonanych robotach w stosunku do zakładanej ilości robót przez Projektanta.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
c.d. SEKCJA V: ZMIANA UMOWY (podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): 4. Posadzka wykonana z parkietu nie nadaje się do naprawy poprzez cyklinowanie jak przewidziano w projekcie z 2016r, po uprzątnięciu wyposażenia sal lekcyjnych oraz w miejscach niedostępnych np.: pod nierozbieralną zabudową grzejników okazało się iż parkiet jest zniszczony, luźny i wypaczony nie nadający się do renowacji w związku z powyższym należy parkiet rozebrać i wykonać nową posadzkę. II. Roboty instalacji sanitarnych - roboty dodatkowe 1. W związku z protokołem okresowej kontroli kominiarskiej nr 481/2018 z dnia 05.11.2018r, który Zamawiający otrzymał w dniu 20 listopada 2018r, jest niezbędna konieczność wymiany starych kotłów gazowych z otwartą komorą spalania, na kotły gazowe z zamkniętą komorą spalania (obecne wymagania normowe). Kotły te są źródłem ciepłej wody dla całego obiektu, obsługują I i II piętro przedszkola. 2. Dostosowując się do uwag pokontrolnych zawartych w protokole szczelności instalacji gazowej z dnia 01.02.2019r., zachodzi konieczność wymiany skorodowanej instalacji stalowej gazu na nową. Rurociągi zostaną wykonane z rur stalowych łącznych na zacisk, wymianie ulegną również podejścia pod wszystkie urządzenia gazowe obiektu. 3. Z uwagi na miejscowe przecieki występujące na instalacji wodno - kanalizacyjnej wykonanej z rur stalowych ocynkowanych jednostronnie (nie zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz rur żeliwnych, istnieje konieczność jej wymiany na odcinkach nie remontowanych dotychczas. III. Roboty instalacji elektrycznych 1. Instalacje elektryczne - po dokonaniu odkryć starych instalacji elektrycznych podczas prac remontowych związanych z budową systemów p.poż, likwidacją ścian, przebudowami posadzek, stwierdzono że stara instalacja nie spełnia norm przepisów elektrycznych przeciwporażeniowych, ze względu na zły stan kabli elektrycznych, połączeń, izolacji oraz tym, że nie można jej już zaadoptować do zasad aktualnej normy zasad budowy urządzeń elektrycznych (brak dodatkowych żył dla wyłączników przeciwporażeniowych). W związku z tym instalacja elektryczna całego obiektu musi zostać wymieniona na nową. Roboty te są niezbędne do uzyskania zezwolenia na dalsze użytkowanie budynku przedszkola. Roboty zaniechane W związku z koniecznością wykonania wykładzin podłogowych zaniechano robót, które przewidziane były pod naprawę parkietu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.