Ogłoszenie z dnia 2019-07-02
Ogłoszenie nr 560133138-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.
Czeladź: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego p. n. "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622251-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500069268-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500025597-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, Krajowy numer identyfikacyjny 24090935100000,
ul. ul. Elizy Orzeszkowej
12,
41-253
Czeladź, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 265 26 53, e-mail
sekretariat-mzgk@mzgk.czeladz.pl, faks
032 363 26 53.
Adres strony internetowej (url): www.mzgk.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego p. n. "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/51/U/MZGK/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie kompleksowego zarządzania, koordynacji i nadzorowania realizacji robót budowlanych dla zadania "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi" 3.2. Zakres prac/czynności objętych niniejszym zamówieniem: nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach w/w zadania, w tym nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3.4. Zadanie inwestycyjne "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi" jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT. 3.5. Zadanie inwestycyjne "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi" obejmować będzie roboty budowlane opisane w Dokumentacji projektowej zadania stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 3.6. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 71318000-0 Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71500000-3 Usługi związane z budownictwem 71540000-5 Usługi zarządzania budowy 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia: Działając na podstawie art. 29 ust. 3a, z uwagi na fakt, iż czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zmianami), Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71318000-0,
71630000-3,
71500000-3,
71540000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
pierwotnie: od 01.02.2018 r. do 30.11.2018 r., zmiana terminu Aneks nr 1 do dnia 15.07.2019 r., zmiana terminu Aneks nr 4 do dnia 30.09.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
dodatk. usługa poleg. na pełn. funkcji Inż. Kontr. w zakresie kompl. zarządz., koordynacji i nadzor. realizacji niżej wymien. dodatk. robót budowl. dla zadania CUSAL SATURN w Czeladzi: wymiana fragmentu ściany, wyburzenie ściany, wykon. żelbetowej ławy fund. i odbudowa ściany w budynku warszt. elektr. oraz wykonanie opaski zewn. budynku transf., rekonstrukcja ściany bud. transformatorów przy wykon. wieńca oraz prace konserwatorskie elewacji bud. transformatorów wykonanie nowych tynków wewn. w miejscu skucia starych istniejących tynków, odgrzybianie, rob. dod. w zakresie inst. co, instalacji elektr., dodatkowe tynki zewn. w budynku warsztatów elektrycznych, roboty związane z wyrównaniem poziomu posadzek w budynku transf. i warsztatu, rozbiórka płyty beton. niezbrojonej posadowionej na gruncie przy zachodniej ścianie bud. transf. oraz stopy fund., beton. zlokaliz. przy ścianie wschodniej w rejonie projek. ściany łącznika, wartość zmiany: 9900,00zł netto, tj.12177,00zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający zawarł w dniu 24.04.2019 r. z Wykonawcą robót Aneks nr 8 do Umowy nr 42/Rb/WI/04/18 zawartej w dniu 26.04.2018 r., którego przedmiotem jest realizacja koniecznych do wykonania dodatkowych robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym. Zgodnie z umową nr 8/U/WI/02/18 z dnia 01.02.2018 r. z Inżynierem Kontraktu, zakres pełnienia usługi nie obejmował nadzorowania realizacji robót dodatkowych. Zatem, stało się konieczne zapewnienie nadzoru nad wykonaniem tych robót przez Inżyniera Kontraktu, który realizuje nadzór nad robotami w ramach zakresu podstawowego. Zmiana Inżyniera Kontraktu nie może zostać dokonana z powodów technicznych i ekonomicznych oraz spowodowałaby ona istotną niedogodność dla Zamawiającego. Nadzorowanie robót, zarządzanie i rozliczanie finansowe w ramach jednej inwestycji, jednego zamierzenia budowlanego winno być realizowane przez tego samego Inżyniera Kontraktu z uwagi na potrzebę wzajemnego skoordynowania wszystkich robót i tych będących w zakresie podstawowym i tych zleconych dodatkowo oraz z uwagi na wzajemne technologiczne powiązanie tychże robót a także z uwagi na kwestię odpowiedzialności za ewentualne błędy i wady w realizowaniu usługi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Remont i przebudowa budynku technicznego usytuowanego w Czeladzi przy ul. Krakowskiej, dz. nr 11/19, obręb 0001 Czeladź
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi
- Zakup urządzeń do fizykoterapii
- "Wykonanie nawierzchni utwardzonej przy ulicy Tuwima 1,3,5 w Czeladzi"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Łuków - etap V
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
- Dokumentacja techniczna oraz Remont Łazienek wraz z dostosowaniem dla osób ze specjalnymi potrzebami w budynku Ratusza Miejskiego w Szczytnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.