eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka › "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 394 - przedłużenie ul. Marmurowej w Szewcach, Gmina Sitkówka-Nowiny" w systemie zaprojektuj - wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-21

Ogłoszenie nr 560132357-N-2020 z dnia 21-07-2020 r.

Sitkówka: "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 394 - przedłużenie ul. Marmurowej w Szewcach, Gmina Sitkówka-Nowiny" w systemie zaprojektuj - wybuduj
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608587-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540226387-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510262653-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowiny.com.pl/, (Zakładka przetargi)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 394 - przedłużenie ul. Marmurowej w Szewcach, Gmina Sitkówka-Nowiny" w systemie zaprojektuj - wybuduj

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INO.272.84.P.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: Rozbudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 394 - przedłużenie ul. Marmurowej w Szewcach, Gmina Sitkówka-Nowiny - w systemie zaprojektuj - zbuduj. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego. 2)Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową, oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile jest wymagana. Zakres przedmiotu zamówienia publicznego określono szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 2.2. Przedmiotowy odcinek drogi długości 0,76 km jest przedłużeniem częściowo urządzonego odcinka ul. Marmurowej i łączy się z drogą publiczną nr 000472T na terenie gminy i miasta Chęciny. 2.3. Zamówienie będzie dofinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 2.4. Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. 2.5. Wykonawca w ramach swoich obowiązków musi uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne zezwalające na realizację zakresu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.4. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca i podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 25 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osoby, które wykonywać będą m.in. zakres zamówienia określony w § 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania zmówienia oraz złożoność dokumentacji projektowej. 3.4.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie realizacji zamówienia do żądania złożenia przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego: oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.4.2. Zmiana pracowników wykonujących czynności przy realizacji zamówienia skutkuje obowiązkiem dostarczenia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany zaktualizowanego wykazu i dowodów, o których mowa w pkt 3.4.1. 3.4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji w/w dowodów poprzez nałożenie na Wykonawcę obowiązku dostarczenia umów o pracę (do wglądu, oznacza to że Zamawiający nie będzie kopiował, gromadził ani przetwarzał danych osobowych zawartych w przedłożonych umowach o pracę), osób mających wykonywać te czynności, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac. 3.5. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.).


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45233200-1,

45233220-7,

45233223-8,

45233280-5,

45233290-8,

45233000-9,

45230000-8,

45200000-9,

45111200-0,

45111000-8,

45110000-1,

45100000-8,

71322000-1,

71300000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
8. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi. 8.1. Termin wykonywania przedmiotu umowy: od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia 27.08.2021 r., który obejmuje okres wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz okres wykonywania robót budowlanych, przy czym: 8.1.1. termin złożenia koncepcji wraz z projektem zagospodarowania terenu, opracowanej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU): do dnia 09.12.2019 r. 8.1.2. termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID): do dnia 30.09.2020 r.; 8.1.3. termin wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile wymagane): od protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy do dnia 27.08.2021 r. 8.2. Terminy, wskazane w ust. 1, określone zostały na podstawie założeń umowy o dofinansowanie zadania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych oraz harmonogramem przekazywania środków Funduszu Dróg Samorządowych na zadanie.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
§ 1 1. Wobec zaistnienia przesłanek wskazanych w § 19 ust. 2 pkt 2 umowy nr INO.272.84.U.19 zawartej dnia 02.12.2019 r. na "Rozbudowę drogi gminnej na działce nr ewid. 394 - przedłużenie ul. Marmurowej w Szewcach, Gmina Sitkówka-Nowiny", tj. konieczność wydłużenia terminu wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), wynikającą ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawcy problemów organizacyjnych, a spowodowanych nieprzewidzianymi sytuacjami, tj. ogłoszeniem w okresie od dnia 20 marca 2020 r. do odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 (Dz.U. 2020 r., poz. 491) oraz związanych z nim problemów w uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, niezbędnych do przygotowania dokumentacji projektowej oraz uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). W związku z wystąpieniem wyżej wymienionych okoliczności uniemożliwiających wykonania przedmiotu umowy w terminie określonym umową, strony wprowadzają następujące zmiany: - § 4 ust 1 umowy zmienia się i otrzymuje nowe brzmienie: "Termin wykonywania przedmiotu umowy: od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia 27.08.2021 r., który obejmuje okres wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz okres wykonywania robot budowlanych, przy czym: 1) termin złożenia koncepcji wraz z projektem zagospodarowania terenu, opracowanej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU): do dnia 09.12.2019 r., 2) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID): do dnia 30.11.2020 r., 3) termin wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile wymagane): od protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy do dnia 27.08.2021 r.. 2. Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie i pozostają w mocy. § 2 Aneks wchodzi w życie z dniem zawarcia. § 3. Aneks sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.