eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Modernizacja sali kinowej nr 2 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu poprzez wymianę foteli kinowych



Ogłoszenie z dnia 2020-07-19

Ogłoszenie nr 560130931-N-2020 z dnia 19-07-2020 r.

Zamość: Modernizacja sali kinowej nr 2 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu poprzez wymianę foteli kinowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633699-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540274486-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510014901-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centum Kultury Filmowej Stylowy, Krajowy numer identyfikacyjny 95000149000000, ul. ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 639 23 13, e-mail kino@stylowy.net, faks 84 639 23 13.
Adres strony internetowej (url): www.bip.stylowy.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali kinowej nr 2 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu poprzez wymianę foteli kinowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali kinowej nr 2 (parter) poprzez wymianę foteli kinowych w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu, przy ul. Odrodzenia 9, tj.: a) wykonanie podłogi podniesionej w celu przedłużenia głębokości stopni podestów pod fotelami z zastosowaniem płyty z gipsu integralnego FHB 32 na konstrukcji stalowej, b) dostawa i montaż wykładziny podłogowej o łącznej powierzchni ok. 250 m2, c) dostawa i montaż foteli - wymagana ilość foteli 176 sztuk, d) dostawa i montaż oświetlenia przeszkodowego na krawędziach stopni schodowych w sali kinowej. 2. Warunki realizacji zamówienia: - dostarczone fotele, wykładzina i oświetlenie podłogowe muszą być fabrycznie nowe, - Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z transportem, dostawą i montażem wykładziny, foteli i oświetlenia podłogowego oraz koszty związane z wykonaniem podłogi podniesionej, - Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania odpowiednich dokumentów normatywnych, potwierdzających jakość i bezpieczeństwo użytkowania oraz wymaga aby Wykonawca posiadał dla oferowanego przedmiotu zamówienia wszystkie certyfikaty i atesty, - certyfikaty i atesty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń (dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić na każde żądanie Zamawiającego - po podpisaniu umowy ale nie później niż przed montażem urządzeń), - wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, który będzie podlegał punktacji w ramach kryterium oceny ofert, określonego w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wymagany jest przez Zamawiającego sprawny kontakt z serwisem gwarancyjnym, a w czasie trwania gwarancji wymagane jest aby wszelkie naprawy dokonywane były w siedzibie Zamawiającego (Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu przy ul. Odrodzenia 9), a jeżeli zachodzi konieczność dokonania naprawy poza miejscem wyżej wskazanym - Wykonawca pokrywa koszty transportu z siedziby Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu ul. Odrodzenia 9 do serwisu i z powrotem, - wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu przy ul. Odrodzenia 9. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki dostawy i montażu oraz warunki gwarancji zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Podstawowe dane techniczne dotyczące modernizowanego pomieszczenia (sala kinowa nr 2) zostały określone w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 39111200-5
Dodatkowe kody CPV:

45432120-1,

45432100-5,

31527260-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta w dniu 21.01.2020 r., z terminem realizacji do dnia 04.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja sali kinowej nr 2 w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu poprzez wymianę foteli kinowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"AWACO PROJECT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , , ul. Olesińska 2, 02-548, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 424270.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dopuszczona w sytuacji wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.), czasowo uniemożliwiającej wykonanie umowy przez Wykonawcę.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmianę terminu realizacji spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym doszło do zamknięcia fabryki producenta foteli firmy Figuares, która wznowiła działalność w dniu 01.06.2020 r. Spowodowało to opóźnienie w dostawie i montażu kilkunastu podłokietników.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na mocy aneksu z dnia 04.06.2020 r. do umowy nr 2/2020 z dnia 21.01.2020 r. dokonano zmiany terminu realizacji zamówienia. Pierwotny termin 04.06.2020 r. uległ zmianie na 30.06.2020 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.