Ogłoszenie nr 560128017-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
Jordanów: Renowacja plant jordanowskich z budową siłowni plenerowej realizowanego z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. "Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców - modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Renowacja plant jordanowskich z budową siłowni plenerowej realizowanego z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. "Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców - modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568316-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500194922-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52399100000000,
ul. Rynek
1,
34-240
Jordanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 26 91 700, e-mail
miasto@jordanow.pl, faks
18 26 91 719.
Adres strony internetowej (url): https://jordanow.pl, https://bip.malopolska.pl/umjordanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja plant jordanowskich z budową siłowni plenerowej realizowanego z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. "Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców - modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRG.271.1.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Renowacja plant jordanowskich z budową siłowni plenerowej: realizowana z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pt. "Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców - modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich.". W ramach projektu przewiduje się rewitalizację przestrzeni publicznej Rynku miasta Jordanowa w szczególności poprzez: przebudowę istniejących utwardzonych ciągów pieszych, w tym wymianę nawierzchni istniejących alejek parkowych, montaż elementów małej architektury, budowę fontanny, kompleksową rewitalizację zieleni parkowej, przebudowę i budowę instalacji wodno - kanalizacyjnej, przebudowę i budowę sieci oświetlenia Roboty budowlane muszą zostać wykonane w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej, sztuki ogrodowej i wiedzy technicznej, dokumentacją projektową wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z przedłożonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym, z uwzględnieniem działań ujętych w harmonogramie projektu "Jordanowskie Centrum Aktywizacji i Integracji Mieszkańców - modernizacja i adaptacja budynku przy Rynku 2 wraz z renowacją plant jordanowskich" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej terenu budowy. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, tj.: na materiały i robociznę na okres nie krótszy niż 60 miesięcy - okres gwarancji będzie oceniany w kryterium oceny oferty na nasadzone drzewa na okres 36 miesięcy; na pozostałe rośliny na okres 12 miesięcy. Zamawiający informuje, że posiada decyzje i pozwolenia organu architektoniczno- budowlanego, konserwatorskie oraz związane z ochroną środowiska w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz związanych z pielęgnacją i usunięciem drzew oraz zagospodarowaniem terenu robót, do przestrzegania wymogów których zobowiąże się Wykonawca (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do uzyskania wszelkich zgód, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia niewymienionych w Załączniku nr 7 do SIWZ za wyjątkiem opłat administracyjnych za usunięcie drzew i krzewów, które ponosi Zamawiający.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111291-4,
45453000-7,
45236290-9,
45223500-1,
45262500-6,
45262300-4,
45262310-7,
45232420-2,
45340000-2,
45111000-8,
45212120-3,
77300000-6,
77310000-6,
77340000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2020-09-10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Zakres prac dodatkowych i zamiennych , które zostaną powierzone do wykonania Wykonawcy na podstawie Aneksu obejmuje zakres wskazany w pkt 1 (częściowo), pkt 2, pkt 4 (częściowo), pkt 6 protokołu konieczności z dnia 05.03.2020r. w łącznej kwocie: 159 621,59 zł netto (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset dwadzieścia jeden złotych 59/100), tj. 196 334,56 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset dwadzieścia jeden złotych 59/100). Powyższy zakres łącznie z zakresem powierzonym Wykonawcy na podstawie Aneksu nr 2 stanowi całość prac dodatkowych i zamiennych objętych protokołem konieczności z dnia 05.03.2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzgodnienia stron spisane w protokole konieczności 05.03.2020r. oraz Aneksu nr 2.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.