eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Modernizacja budynków wspólnot mieszkaniowych w Karlinie II.



Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 560123397-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Karlino: Modernizacja budynków wspólnot mieszkaniowych w Karlinie II.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 2.7 Modernizacja energetyczna wielorodzinnych budynków mieszkaniowych", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619574-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510012478-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33052587900000, ul. ul. Wojska Polskiego 1, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 311 72 05, e-mail karlinskietbs@poczta.fm, faks 94 311 72 05.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tbs.karlino.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynków wspólnot mieszkaniowych w Karlinie II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: 1) zadanie częściowe nr 1 -modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Okrzei 3-5 w Karlinie; 2) zadanie częściowe nr 2 -modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Szymanowskiego 9 E w Karlinie; 3) zadanie częściowe nr 3 -modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. 4 Marca 3 w Karlinie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1, w szczególności: wykonanie ocieplenia elewacji budynku, stropu na poddaszu, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie instalacji gazowej w budynku z montażem kuchni gazowych i pieców gazowych dwufunkcyjnych w lokalach mieszkalnych, wykonanie nowych instalacji wodnych w lokalach montaż wkładów kominowych, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych, a) zadanie częściowe nr 2, w szczególności: wykonanie ocieplenia elewacji budynku, stropodachu (ocieplenie przestrzeni pomiędzy krokwiami), wykonanie pionów na klatce schodowej instalacji ciepłej i zimnej wody oraz centralnego ogrzewania z opomiarowaniem lokali w szachtach, wykonanie instalacji poziomych ciepłej. i zimnej wody oraz c.o. do lokali mieszkalnych z wykonaniem instalacji c.o. w lokalach, a) zadanie częściowe nr 3, w szczególności: wykonanie ocieplenia elewacji budynku, stropodachu pełnego (ocieplenie stropodachu od, zewnątrz tj. od strony pokrycia dachowego), wykonanie pionów i poziomów na klatce schodowej, korytarzu I piętra instalacji ciepłej i zimnej wody oraz centralnego ogrzewania z opomiarowaniem lokali w szachtach, wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody do lokali oraz instalacji c.o. do lokali mieszkalnych z wykonaniem instalacji c.o. w lokalach.


II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45320000-6,

45330000-9,

45331100-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: 24.06.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie częściowe nr 3 - modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. 4 Marca 3 w Karlinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MATEXIM" Hajdner i wspólnicy spółka jawna, matexim@poczta.onet.pl, ul. Królowej Jadwigi 4, 78-200, Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 465726.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zawartej umowy wynosi 626488,07zł brutto.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 24.06.2020r. na dzień 3.07.2020r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 24.06.2020r. na dzień 3.07.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843), w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568), z powodu wystąpienia okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć tj. wystąpienia pandemii wirusa COVID-19 i ogłoszeniem w dniu 20.03.2020r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, oraz zgodnie z §16 pkt 6 lit. d zawartej umowy, gdzie zamawiający przewiduje możliwość zmian terminu wykonania zamówienia, w szczególności, w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych, na wniosek wykonawcy, strony postanowiły dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 3.07.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca w dniu 15.06.2020r. złożył wniosek o konieczności wprowadzenia zmian do umowy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w związku m.in. z obostrzeniami w zakresie życia publicznego oraz przedłużonym okresem grzewczym.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.