eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Zaprojektowanie i budowa odnowienia nawierzchni ciągu ulicy Barlickiego wraz z dostosowaniem ciągu pieszo-jezdnego dla osób niepełnosprawnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu p.n."Rewitalizacja przestrzeni w obszarze zdegradowanym w Debrznie" realizowanego w ramach Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 umowa o dofinansowanie projektuRPPM.08.01.02-22-0011/17-00

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-31

Ogłoszenie nr 560108806-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.

Debrzno: Zaprojektowanie i budowa odnowienia nawierzchni ciągu ulicy Barlickiego wraz z dostosowaniem ciągu pieszo-jezdnego dla osób niepełnosprawnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu p.n.: "Rewitalizacja przestrzeni w obszarze zdegradowanym w Debrznie" realizowanego w ramach Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 umowa o dofinansowanie projektu: RPPM.08.01.02-22-0011/17-00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622185-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500299877-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Debrzno, Krajowy numer identyfikacyjny 53021200000000, ul. ul. Romualda Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 833 53 51, e-mail urzad@debrzno.pl, faks 598335366.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa odnowienia nawierzchni ciągu ulicy Barlickiego wraz z dostosowaniem ciągu pieszo-jezdnego dla osób niepełnosprawnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu p.n.: "Rewitalizacja przestrzeni w obszarze zdegradowanym w Debrznie" realizowanego w ramach Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 umowa o dofinansowanie projektu: RPPM.08.01.02-22-0011/17-00

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRL.271.2.27.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (w formule "zaprojektuj i wybuduj") przebudowy i budowy ciągu pieszo-jezdnego ulicy Barlickiego w Debrznie wraz z wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia, nasadzeń zieleni oraz zainstalowaniem małej architektury. Zestawienie nawierzchni: Powierzchnia terenu przeznaczonego do zagospodarowania: ok. 2807 m² Planowana szerokość utwardzenia ciągu pieszo-jezdnego: 3m Planowane utwardzenia głównego ciągu pieszo-jezdnego: ok. 1050 m² Planowane utwardzone powierzchnie dojazdów (dz. nr ewid. 253,269,290): ok. 590 m² Planowane pozostałe utwardzenia: ok. 1064 m² Planowane powierzchnie terenów zielonych: ok. 300 m² Długość ciągu pieszo-jezdnego wraz z dojazdami: 448,3 m. Zamawiający, podczas projektowania, w stosunku do określeń wskazanych w PFU dokonuje zmiany nawierzchni w ciągu głównym ul. Barlickiego na cegłę paloną w kolorze grafitowym, układaną w jodełkę natomiast rynsztok oraz pobocza wykonane z bruku kamiennego typu "kocie łby" pozyskanego z rozbiórki istniejącej ulicy. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy, errata do PFU, który jest załącznikiem do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111300-1,

71240000-2,

71320000-7,

45111291-4,

45232130-2,

45316110-9,

77310000-6,

43325000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 12.12.2018r. do 30.08.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia wykonawcy w związku z robotami dodatkowymi, przedłużenie terminu wykonania

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia wykonawcy w związku z robotami dodatkowymi, przedłużenie terminu wykonania

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia wykonawcy w związku z robotami dodatkowymi

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku dokonania wykopów odkrywkowych, a także inwentaryzacji wysokościowej studni wraz z ustaleniem rzeczywistych rzędnych dopływów i odpływów oraz położenia istniejących sieci i ruro-ciągów ustalono brak możliwości zachowania normatywnych odległości projektowanej kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z drogi w stosunku do pozostałego uzbrojenia podziemnego. Poza tym ilość i rodzaj kolizji projektowanych odcinków sieci kanalizacji deszczowej z pozostałymi instalacjami podziemnymi (częściowo nie wykazanymi w zasobach geodezyjnych, ze względu na ich wiek bądź realizację przez inwestorów bez inwentaryzacji powykonawczej) powodowała, iż realizowana inwestycja byłaby nieopłacalna technicznie i ekonomicznie. W związku z czym zaistniała konieczność za-projektowania oraz wykonania przebudowy po jednym odcinku sieci: kanalizacji sanitarnej oraz wodo-ciągowej. Niezbędne do wykonania roboty, bez których nie można kontynuować dalszych prac i prawidłowo zakończyć inwestycji nie mogły być przewidziane podczas sporządzania Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz dokumentacji przetargowej i przyczynią się do zwiększenie kosztów inwestycji. Rozwiązanie powyższe jest zgodne z treścią zawartej umowy, w której w § 15 ust. 4 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany jej treści pod warunkiem spełnienia wymagań art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W tej sytuacji konieczność realizacji dodatko-wych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawo-wym, stała się niezbędna i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowoduje istotne niedogodności lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w § 7 ust. 2. Ponadto wystąpiły okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie tych prac stało się niezbędne, a równocześnie łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 7 ust. 2. Roboty dodatkowe objęte niniejszym protokołem spowodują przedłużenia umownego terminu zakończenia zamówienia do dnia 31.10.2019 r. ze względu na brak możliwości prowadzenia robót bez prawidłowego i skutecznego zgłoszenia ich wykonania w Starostwie Powiatowym. Całkowita wartość zamówienia po uwzględnieniu robót dodatkowych w niniejszym protokole będzie wynosić brutto 1 574 876,63 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.