eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Budowa systemów fotowoltaicznych prosumenckich na terenie Gminy Jasienica w ramach projektu - Słoneczna Gmina Jasienica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 560099932-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Jasienica: Budowa systemów fotowoltaicznych prosumenckich na terenie Gminy Jasienica w ramach projektu - Słoneczna Gmina Jasienica
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt "Słoneczna Gmina Jasienica" realizowany w ramachprojektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata2014 - 2020 dla osi priorytetowej IV: Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, dla działania: 4.1 Odnawialne źródła energii, poddziałanie 4.1.2 Odnawialne źródła energii RIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635735-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500005796-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500042498-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Gmina Jasienica, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica działająca poprzez Pełnomocnika wyznaczonego w trybie art. 15 ust. 2-4 ustawy z dnia z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.) - Energia Optimum Sp. z o. o z siedzibą w Jaworzu ul. Zaciszna 8/9 NIP 937-26-45-436



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 07218225500000, ul. Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48334726200, e-mail sekratariat@jasienica.pl, faks +48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa systemów fotowoltaicznych prosumenckich na terenie Gminy Jasienica w ramach projektu - Słoneczna Gmina Jasienica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotemzamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na129 budynkach publicznych i indywidualnych zlokalizowanych na terenieGminy Jasienica oraz wykonanie koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej wraz z przyłączeniem tych instalacji do sieci energetycznej. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: a. Cześć 1 - 13 instalacji o różnych mocach zabudowanych na obiektach instytucji publicznych; b. Część 2 - 116 instalacji zabudowanych na budynkachprywatnych. Na instalacje te składa się kilku grup o różnych mocach zainstalowanych. Uwaga: Zamawiający zastrzega prawo do 20% modyfikacji listy budynków prywatnych przedstawionej w Załączniku nr 1 Projektu Umowy(Załącznik 5 do SIWZ), przy czym łączna liczba instalacji w poszczególnych grupach mocowych nie ulegnie zmianie. 2. Zakres prac obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie mikro instalacji fotowoltaicznych, przyłączenie instalacji fotowoltaicznych do sieci energetycznej, w tym: a.dokonanie wizji lokalnej nieruchomości objętych zamówieniem wg wykazu wskazanego w Załączniku nr 1 projektu umowy (Załącznik 5 do SIWZ),przeprowadzenie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli, dobór odpowiedniego rodzaju paneli i innych elementów systemów fotowoltaicznych oraz przedłożenie wstępnych założeń projektowych do akceptacji Zamawiającemu, b. wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej przez osobę uprawnioną, dokumentacja musi być wykonana w języku polskim. c.dostarczenie i montaż instalacji fotowoltaicznych, kontrolno-pomiarowych, zabezpieczających i odgromowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, w tym z przygotowaniem miejsc montażu, uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach, d. dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych systemów instalacji fotowoltaicznych, e. opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi, f. wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej, w tym uzgodnienia z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) i zgłoszenie mikro instalacji do OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami, g. wykonanie i umieszczenie ogólnej tablicy informacyjnej o minimalnych wymiarach 0,85x07m, której treść i miejsce zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji, h. wykonanie i umieszczenie dedykowanej dla każdej instalacji fotowoltaicznej małej tablicy pamiątkowej, której instalacja nastąpi w miejscu instalacji na terenie każdej z nieruchomości, i. udzielenie rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia i zapewnienie usług serwisowych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Zamawiający wymaga aby moc nominalna pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosiła nie mniej niż 300 Wp. Pozostałe wymagane parametry dla paneli fotowoltaicznych zawarte są w Załączniku nr 6. Z uwagi na występujące na rynku panele fotowoltaiczne o wyższych napięciach Vmpp i Voc Zamawiający dopuszcza odchylenia (w stosunku do specyfikacji przedstawionej w Załączniku nr 6) w parametrach dotyczących prądów Impp i Isc. 4. Zamawiający opisuje szczegółowo przedmiot zamówienia za pomocą Programu funkcjonalno-użytkowego (Załącznik nr 6 do SIWZ), który stanowi podstawę wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE i wykonawców robót montażowych, wytycznych określonych przez OSD wzakresie warunków przyłączania instalacji OZE do sieci publicznej.


II.4) Główny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:

09332000-5,

45261215-4,

45300000-0,

45311000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 31.08.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa systemówfotowoltaicznych prosumenckich na terenie Gminy Jasienica w ramachprojektu - Słoneczna Gmina Jasienica na 13 obiektach instytucjipublicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PRO-ECO Sp. z o.o. , akostuch@proeco.com , 81-525 Gdynia Al.Zwycięstwa 245/7 , 81-525, Gdynia, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 718093.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zaistnienie okoliczności, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, i na które strony nie mają wpływu, zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15 % zamówienia określonej pierwotnie w umowie: wzrost wynagrodzenia określonego w umowie o 49 454,05 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót nieobjętych zakresem pierwotnej umowy było niezbędne związku z nowelizacją Ustawy Prawo budowlane z dnia 14.07.2018r. w zakresie wymagań ochrony przeciwpożarowej projektu budowlanego urządzeń fotowoltaicznych i nałożonych nowych obowiązków w zakresie ochrony przeciwpożarowej wprowadzonych w/w przepisami prawa: 1) obowiązek uzgodnienia zgodności projektu budowlanego urządzeń fotowoltaicznych z rzeczoznawcą pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej 2) zastosowania elementów wyłączników pożarowych dla każdej z instalacji prosumenckiej na obiekcie publicznym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.