Ogłoszenie z dnia 2020-06-05
Ogłoszenie nr 560098673-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.
Stare Jabłonki: Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514073-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510084978-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Stare Jabłonki, Krajowy numer identyfikacyjny 51054420200000,
ul. ul. Olsztyńska
2,
14-133
Stare Jabłonki, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 641 14 73, e-mail
starejablonki@olsztyn.lasy.gov.pl, faks
896 411 475.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_stare_jablonki/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: "Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz zagospodarowaniem terenu" - budowa budynku administracyjnego związanego z gospodarką leśną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w dwóch etapach szczegółowo opisanych w SIWZ. Lokalizacja budowy: a) miejscowość - Stare Jabłonki b) działka numer: 3261/5 c) obręb geodezyjny: 0034 Stare Jabłonki d) jednostka ewidencyjna: Gmina Ostróda 3. Dane techniczne obiektu: a) kubatura - 781,87 m3 b) powierzchnia zabudowy - 147,12 m2 c) powierzchnia użytkowa - 118,07 m2 d) wysokość budynku - 7,34 m f) ilość kondygnacji - 1.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45210000-2,
45261000-4,
45400000-1,
45310000-3,
45300000-0,
45330000-9,
45111291-4,
45231300-8,
45420000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin - data zakończenia 22.12.2020 r., po zmianie umowy - umowa została zawarta na okres do 30.06.2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania umowy (w tym zmiana harmonogramu wykonania umowy) oraz zmiana sposobu (terminu) rozliczenia wynagrodzenia w ramach umowy, przy zachowaniu wysokości wynagrodzenia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, które wpłynęły lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy. Zamawiający zmuszony był poinformować Wykonawcę o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy zgodnie z dyspozycją ówczesnego art. 15r ust. 1 Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567 i 568). Na skutek wystąpienia epidemii, mającej niewątpliwie cechy siły wyższej, której Strony nie mogły przewidzieć ani zapobiec, możliwe stało się, iż jedna ze stron nie będzie w stanie należycie wypełnić swoich zobowiązań w terminie przewidzianym w umowie, dlatego Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą postanowił o zmianie terminów realizacji umowy i w związku z wydłużeniem terminów realizacji umowy - wprowadzeniu stosownych zaliczek na poszczególnych etapach realizacji prac. Z uwagi na zmianę terminów realizacji umowy, Strony postanowiły także o wprowadzeniu dostosowanego do nowych terminów realizacji zamówienia harmonogramu prowadzenia prac. Powyższe, w świetle art. 15 r ust. 4 ww. ustawy oraz w świetle art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp uzasadniało stosowną zmianę umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.