eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Jabłonki › Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-05

Ogłoszenie nr 560098673-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.

Stare Jabłonki: Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514073-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510084978-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Stare Jabłonki, Krajowy numer identyfikacyjny 51054420200000, ul. ul. Olsztyńska 2, 14-133 Stare Jabłonki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 641 14 73, e-mail starejablonki@olsztyn.lasy.gov.pl, faks 896 411 475.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_stare_jablonki/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz z zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: "Budowa kancelarii trzech leśnictw wraz zagospodarowaniem terenu" - budowa budynku administracyjnego związanego z gospodarką leśną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w dwóch etapach szczegółowo opisanych w SIWZ. Lokalizacja budowy: a) miejscowość - Stare Jabłonki b) działka numer: 3261/5 c) obręb geodezyjny: 0034 Stare Jabłonki d) jednostka ewidencyjna: Gmina Ostróda 3. Dane techniczne obiektu: a) kubatura - 781,87 m3 b) powierzchnia zabudowy - 147,12 m2 c) powierzchnia użytkowa - 118,07 m2 d) wysokość budynku - 7,34 m f) ilość kondygnacji - 1.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45210000-2,

45261000-4,

45400000-1,

45310000-3,

45300000-0,

45330000-9,

45111291-4,

45231300-8,

45420000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin - data zakończenia 22.12.2020 r., po zmianie umowy - umowa została zawarta na okres do 30.06.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania umowy (w tym zmiana harmonogramu wykonania umowy) oraz zmiana sposobu (terminu) rozliczenia wynagrodzenia w ramach umowy, przy zachowaniu wysokości wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, które wpłynęły lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy. Zamawiający zmuszony był poinformować Wykonawcę o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy zgodnie z dyspozycją ówczesnego art. 15r ust. 1 Ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567 i 568). Na skutek wystąpienia epidemii, mającej niewątpliwie cechy siły wyższej, której Strony nie mogły przewidzieć ani zapobiec, możliwe stało się, iż jedna ze stron nie będzie w stanie należycie wypełnić swoich zobowiązań w terminie przewidzianym w umowie, dlatego Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą postanowił o zmianie terminów realizacji umowy i w związku z wydłużeniem terminów realizacji umowy - wprowadzeniu stosownych zaliczek na poszczególnych etapach realizacji prac. Z uwagi na zmianę terminów realizacji umowy, Strony postanowiły także o wprowadzeniu dostosowanego do nowych terminów realizacji zamówienia harmonogramu prowadzenia prac. Powyższe, w świetle art. 15 r ust. 4 ww. ustawy oraz w świetle art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp uzasadniało stosowną zmianę umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.