eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › "Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 560096162-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Golub-Dobrzyń: "Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie będzie dofinansowane ze środków Regionalnego dla Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.4. Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505892-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540016220-N-2020, 540024175-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510052125-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golub-Dobrzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 87111858900000, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6835400(-03), e-mail k.pieczka@uggolub-dobrzyn.pl, faks 566 835 276.
Adres strony internetowej (url): www.golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Or.2710.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Określenie przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III" 1.2. Zamówienie obejmuje: -Roboty przygotowawcze i ziemne -Roboty nawierzchniowe -Roboty odwadniające -Urządzenia bezpieczeństwa ruchu -Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu dla danego odcinka wraz z decyzją zatwierdzającą, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjno powykonawczej 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projekt budowlany, Kosztorys ofertowy ,Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty w/w, traktuje się jako wzajemnie się uzupełniające i wyjaśniające. 1.4. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to, zgodnie z przepisem art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1.5. Jeżeli w dokumentacji przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to na celu tylko doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowane materiały równoważne muszą zapewnić funkcjonalność przewidzianą w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.


II.4) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111200-0,

45230000-8,

45233000-9,

45233220-7,

45233000-9,

45230000-8,

45112710-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.05.2020 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
termin wykonania robót

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Nieprzewidziana sytuacja wywołana pandemią COVID-19.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania robót 15.06.2020 rok.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.