eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym nr 21 "Kraina Odkrywców" w Opolu przy ul. Drzymały 28

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-28

Ogłoszenie nr 560092740-N-2020 z dnia 28-05-2020 r.

Opole: Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym nr 21 "Kraina Odkrywców" w Opolu przy ul. Drzymały 28
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608939-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510261430-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 21, Krajowy numer identyfikacyjny 53058166000000, ul. ul. Drzymały 28, 45-432 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 543 551, e-mail przedszkole@pp21.opole.pl, faks 774 543 551.
Adres strony internetowej (url): https://pp21.opole.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym nr 21 "Kraina Odkrywców" w Opolu przy ul. Drzymały 28

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PP21.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 pakietów rozumianych jako niezależne części tj.: Pakiet nr 1 - Dostawy drobiu Pakiet nr 2 - Dostawy wieprzowiny i wołowiny Pakiet nr 3 - Dostawy wędlin Pakiet nr 4 - Dostawy warzyw świeżych i owoców Pakiet nr 5 - Dostawy nabiału Pakiet nr 6- Dostawy pieczywa Pakiet nr 7 - Dostawy mrożonek Pakiet nr 8 - Dostawy ryb mrożonych Pakiet nr 9 - Dostawy artykułów spożywczych Pakiet nr 10 - Dostawy jaj Pakiet nr 11 - Dostawy soków jednodniowych Pakiet nr 12 - Dostawa ziemniaków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio do pakietu


II.4) Główny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.01.2020 - 31.12.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawy świeżych warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firmą Handlowo-Usługową "BOGSTAR" Bogdan Staroń, , 45-237 Opole, ul. Oleska 99, 45-237, Opole, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15900.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania.


CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawy mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PHUP "MISIEK" Krzysztof Misiołek, , ul. Wiejska 24B, 48-200 Prudnik, 48-200, Prudnik, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5964.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania.


CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawy ryb mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

IGLOTEX KRAKÓW Sp. z o.o., , ul. Polska 20, 81-339 Gdynia FILIA SOSNOWIEC ul. Lenartowicza 188, 41-216 Sosnowiec, 41-216, Sosnowiec, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5448.45 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania.


CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dostawy sokó jednodniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Ajsa Sp z o.o., , ul. Budowlanych 50, 45-123 Opole, 45-123, Opole, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przerwa w dostawie żywności z uwagi na zamknięcie przedszkoli z powodu pandemii Covid-19, obniżenie wartości zamówienia proporcjonalnie do ilości faktycznego zapotrzebowania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.