eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 560091557-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Świdwin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521446-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540044909-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510071491-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl; www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/05/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów. Szczegółowy opis zamówienia oraz standardy jakościowe w podziale na zadania, zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - formularze cenowe. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczone oraz oznaczeniem logo, symbolu produktu na opakowaniu i produkcie, terminem przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, zębatki, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie mogą być poddane procesowi refabrykacji, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów (nieużywane), bez śladów użytkowania. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w opakowaniach zbiorczych. Zamawiający nie uzna przedmiotu zamówienia, jako zgodnego z SIWZ, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Przez dostawę rozumie się załadunek, transport i wyładunek do magazynów Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 30125120-8
Dodatkowe kody CPV:

30125110-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
21 dni od zawarcia umowy - zamówienia podstawowe,do 30.11.12020 r. - zamówienie w ramach "prawa opcji"

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana asortymentu, bez zmiany wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 15 r ust. 4 ustawy z 02.03.2020 r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych; załamanie łańcucha dostaw

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
na wniosek Wykonawcy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.