eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa ulic gminnych na terenie miasta Milanówka - część 1Przebudowa ulicy Wierzbowej - część 2Przebudowa ulicy Herberta (dawnej Fiderkiewicza) - część 3Przebudowa ulicy Parkowej (etap I - na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Chrzanowskiej (wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym) oraz skrzyżowanie z ul. Podgórną)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-10

Ogłoszenie nr 560091531-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.

Milanówek: Przebudowa ulic gminnych na terenie miasta Milanówka - część 1: Przebudowa ulicy Wierzbowej - część 2: Przebudowa ulicy Herberta (dawnej Fiderkiewicza) - część 3: Przebudowa ulicy Parkowej (etap I - na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Chrzanowskiej (wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym) oraz skrzyżowanie z ul. Podgórną)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633497-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500251919-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500298911-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7583061 w. 109, e-mail przetargi@milanowek.pl, faks 227 248 039.
Adres strony internetowej (url): https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulic gminnych na terenie miasta Milanówka - część 1: Przebudowa ulicy Wierzbowej - część 2: Przebudowa ulicy Herberta (dawnej Fiderkiewicza) - część 3: Przebudowa ulicy Parkowej (etap I - na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Chrzanowskiej (wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym) oraz skrzyżowanie z ul. Podgórną)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulic gminnych na terenie miasta Milanówka. Zamówienie zostało podzielone na trzy części i obejmuje realizację robót budowlanych zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową, dla każdej z części jak również przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zrealizowanych inwestycji drogowych, które zostały podzielone przez Zamawiającego na następujące części: 1) część 1: Przebudowa ulicy Wierzbowej w ramach której nawierzchnię jezdni należy wykonać z brukowej kostki betonowej typu Behaton (szara) grubości 8 cm. Na ulicy Wierzbowej szerokość jezdni jest zmienna od 3,20 do5,00 m, miejscowo pobocze tłuczniowe szerokości od 0,75 do 1,30 m. Jezdnię należy wykonać w oporniku betonowym o wymiarach 12x25x100 cm na ławie betonowej C12/15 (B-15) z oporem. W okolicy studzienek teletechnicznych krawężnik betonowy wystający. Wszystkie istniejące zjazdy indywidualne do posesji zostaną wyremontowane z zastosowaniem kostki brukowej betonowej typ Behaton grubości 8 cm obramowane opornikiem betonowym z oporem z betonu C12/15. Zjazdy zostały zaokrąglone łukami o promieniu 3,0 m zgodnie z rysunkiem: Projekt zagospodarowania terenu znajdującym się w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej jako: ,,SIWZ´´. Dojścia do furtek projektuje się kostki betonowej grubości 8 cm obramowane obrzeżem betonowym. Na poboczach zostanie ułożona nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne frakcji 0/31,5 mm o grubości 20 cm. a) Konstrukcja projektowanej jezdni: - warstwa ścieralna z kostki betonowej (szara) typ Behaton - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego - 15 cm, - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 <=4,0 MPa - 20 cm, - warstwa ulepszonego podłoża z pospółki o frakcji ziarnowej 0-31,5 mm - 15 cm. b) Konstrukcja projektowanego zjazdu: - warstwa ścieralna z kostki betonowej (szara) typ Behaton - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego - 15 cm, - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 <=4,0 MPa - 20 cm. c) Konstrukcja nawierzchni dojść do furtek: - warstwa ścieralna z kostki betonowej (szara) typ Behaton - 8 cm, - podsypka cementowopiaskowa 1:4 - 5 cm, - podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4<=6,0 MPa - 10 cm, - warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm. Napotkane elementy armatury sieci podziemnych, takie jak pokrywy studni telefonicznych, hydranty, skrzynki wodociągowe i gazowe należy wyregulować do poziomu nowo wykonanych nawierzchni. Należy zredukować zieleńce, plantując powierzchnię terenu, dosypując 10 cm ziemi roślinnej i obsiewając trawą. W pobliżu projektowanego przebiegu drogi na ulicy Wierzbowej występują istniejące drzewa. Na podstawie inwentaryzacji zieleni nie zakłada się wycinki istniejących drzew. Jeżeli wystąpi kolizja z istniejącą bryłą korzeniową drzew z posesji należy zastosować system zabezpieczenia bryły korzeniowej np. poprzez skrzynki antykompresyjne. System zabezpieczy korzenie oraz zapewni im odpowiednie warunki wzrostu, a także ochroni konstrukcje drogi przed szkodliwym działaniem korzeni. Należy zastosować rozwiązania zgodne z rysunkiem nr DB.04.09 znajdującym się w Projekcie budowlanym wykonawczym w załączniku nr 8 do SIWZ. Należy wykonać odkrywki z celu zlokalizowania istniejących brył korzeniowych drzew oraz wyznaczenia ilości potrzebnych skrzynek antykompresyjnych. Na czas budowy należy wygrodzić systemy korzeniowe drzew (co najmniej strefy rzutu korony drzew). Prace w zasięgu stref oddziaływania na istniejący drzewostan należy prowadzić ręcznie, ze szczególną ostrożnością,nie uszkodzić korzeni i pnia korony drzew. Podczas prac w zasięgu oddziaływania na drzewa, nie należy składować materiałów budowlanych ani przetrzymywać sprzętu budowlanego. Odwodnienie nawierzchni projektuje się spadkami podłużnymi oraz poprzecznymi z projektowanej drogi na projektowany ściek z kostki brukowej betonowej typu "Holland" gr. 6 cm zlokalizowany w osi jezdni i dalej do projektowanych studzienek rewizyjnych. Wody opadowe będą przejmowane przez wpusty mostowe, typ ciężki lub odpływy liniowe typ U 206x320 będą odprowadzane przykanalikami z rur typu PVC średnicy 160 mm do projektowanych studni rewizyjnych osadnikowych z kręgów betonowych średnicy 800 mm wysokości 30 cm lub 50 cm z betonu klasy C20/25, na ławie fundamentowej gr. 15 cm z betonu C12/15 na podsypce z kruszywa łamanego gr. 10 cm, płyta pokrywowa z betonu klasy C12/15, właz kanałowy typu ciężkiego D-400 kN i dalej kanałami rur typu PEHD średnicy 500 mm do istniejącego kanału deszczowego. Odwodnienie liniowe zlokalizowane od km 0+100,05 do km 0+217,95. 2) część 2: Przebudowa ulicy Herberta (dawnej Fiderkiewicza) - ulica z jezdnią o szerokości 5,5 m o przekroju dwuspadowym z pochyleniami wynoszącymi 2%. Na odcinku Piłsudskiego - Krótka ulica jest jednokierunkowa w kierunku ul. Piłsudskiego z jezdnią o szerokości 4 m i pochyleniem jednostronnym 2%. Wzdłuż ulicy istnieje chodnik dwustronny o zmiennej szerokości w granicach 1,25 m - 3,00 m. Skrzyżowania z drogami poprzecznymi zaprojektowano jako wyniesione. Powierzchnia podwyższona jest o 10 cm, a długość rampy najazdowej wynosi 1 m (spadek 10%). Pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Piłsudzkiego i ul. Krótką zaprojektowano miejsca parkingowe skośne o wymiarach 5,7m x 2,5m. Szerokości zjazdów dostosowane zostały do szerokości bram, a w miejscach połączenia z jezdnią zastosowano skosy 1:1 na długości 1 m. Krawędzie jezdni ograniczono krawężnikami drogowymi betonowymi, obniżonymi w miejscach występowania zjazdów na posesje, krawędzie chodnika obrzeżami betonowymi, a zjazdów wtopionymi opornikami betonowymi. Układ rozwiązania wysokościowego dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu zachowując minimalne spadki potrzebne do odprowadzania wody deszczowej a) konstrukcja projektowanej jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej - 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 8 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - 20 cm. b) Konstrukcja projektowanego zjazdu: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 4 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki - 15 cm. c) Konstrukcja projektowanego chodnika: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm. Ze względu na brak sieci kanalizacyjnej mogącej stanowić odbiornik projektowanego odwodnienia zaprojektowano odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do zbiorników rozsączających. Odprowadzanie wód deszczowych i roztopowych z terenu objętego inwestycją, z projektowanych wpustów deszczowych do zbiorników rozsączających, odbywać się będzie poprzez rury PVC-U. W związku z przebudową ul. Herberta (d. Fiderkiewicza) występują następujące kolizje z istniejącą infrastrukturą. Kolidujące słupy elektryczne NN i teletechniczne zostaną przesunięte lub wymienione. Istniejące włazy i studnie zostaną wyrównane do poziomu projektowanych ciągów.część 3: Przebudowa ulicy Parkowej (etap I - na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Chrzanowskiej (wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym) oraz skrzyżowanie z ul. Podgórną) - ulica z jezdnią o szerokości 5,0 m o przekroju dwuspadowym z pochyleniami wynoszącymi 2%. Wzdłuż krawędzi zaprojektowano ścieki przy krawężnikowe z kostki betonowej o szerokości 30 m. Skrzyżowania z drogami poprzecznymi zaprojektowano jako wyniesione. Powierzchnia podwyższona jest o 10 cm, a długość rampy najazdowej wynosi 1m (spadek 10%). Szerokości zjazdów dostosowane zostały do szerokości bram, a w miejscach połączenia z jezdnią zastosowano skosy 1:1 na długości 1 m. Krawędzie jezdni ograniczono kamiennymi krawężnikami drogowymi, wtopionymi w miejscach wstępowania zjazdów na posesje i w obrębie skrzyżowań wyniesionych. Krawędzie chodnika ograniczono obrzeżami kamiennymi, a zjazdów opornikami kamiennymi. Ulica w układzie drogowym Milanówka pełni funkcję drogi dojazdowej do posesji na osiedlu domów jednorodzinnych, bez ruchu tranzytowego. W celu zachowania parkowego charakteru okolicy nie projektowano wydzielonych utwardzonych ciągów pieszych z pozostawieniem dużej ilości zieleni. Układ rozwiązania wysokościowego dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu zachowując minimalne spadki potrzebne do odprowadzania wody deszczowej. a) konstrukcja projektowanej jezdni: - warstwa ścieralna z kostki kamiennej kwadratowej cięto-łamanej o wymiarze boku 11 cm z jedną powierzchnią płomieniowaną - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 3 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5mm - 24 cm. UWAGA: Nawierzchnię jezdni z kostki kamiennej należy wykonać z podziałem na część jezdną i pieszą poprzez zastosowanie różnych wzorów lub kolorów nawierzchni (z zastrzeżeniem, iż kolorystyka wykorzystywać będzie także inne kolory niż szary). Zróżnicowanie nawierzchni musi zapewnić wizualne oddzielenie części pieszej od części jezdnej. Ułożenie kostki musi zapewniać komfortowe przemieszczanie się osób w różnym obuwiu, jazdy rowerem, na rolkach itd. Przed przystąpieniem do prowadzenia prac związanych z ułożeniem kostki kamiennej Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu do akceptacji jej wzór i kolorystykę. Pozostałe wymagania dotyczące kostki szczegółowo określa SST. b) konstrukcja projektowanego skrzyżowania wyniesionego i zjazdu: - warstwa ścieralna z kostki kamiennej kwadratowej cięto-łamanej o wymiarze boku 11 cm z jedną powierzchnią płomieniowaną - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 3 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5mm - 24 cm. c) konstrukcja projektowanego chodnika: warstwa ścieralna z kostki kamiennej kwadratowej cięto-łamanej o wymiarze boku 11 cm z jedną powierzchnią płomieniowaną - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 3 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5mm - 15 cm. d) Ze względu na brak sieci kanalizacyjnej mogącej stanowić odbiornik projektowanego odwodnienia zaprojektowano odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do zbiorników rozsączających. Odprowadzanie wód deszczowych i roztopowych z terenu objętego inwestycją, z projektowanych wpustów deszczowych do zbiorników rozsączających, odbywać się będzie poprzez rury PVC-U. W zakres odwodnienia kanalizacji deszczowej wchodzą: - wpusty uliczne, krawężnikowe oraz krawężnikowo - jezdniowe z kręgów betonowych DN 500 mm z rusztem żeliwnym i osadnikiem, - studnie zbiorcze i rewizyjne betonowe DN 1000 mm, - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej wykonanej z rur PVC-U SN* DN 200mm, DN 315 mm, - zbiorniki rozsączające do retencji i rozsączania wód opadowych odprowadzanych z utwardzonych powierzchni terenu (tarasy, parkingi, ulice i inne) Projektowane rozwiązania geometryczne kolidują z trzema słupami napowietrznej linii elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4kV. Kolizje te występują w obrębie skrzyżowań z ulicami Górnoleśną, Chrzanowską i Podgórną. We wszystkich przypadkach zaprojektowano przebudowę linii polegającą na demontażu kolidujących słupów i przeniesieniu instalacji na nowe słupy umieszczone bliżej granicy pasa drogowego. Istniejące włazy i studnie zostaną wyrównane do poziomu projektowanych ciągów. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30 sierpnia 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Wierzbowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MKL-BUD Sp. z o.o, , ul. Magazynowa 11A/38, 02-652, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1380923.19 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty budowlane polegające na zdemontowaniu istniejącej nawierzchni i oporników oraz wykonaniu nowej nawierzchni i obsadzeniu nowych krawężników z odpowieninim jej wyprofilowaniem. Zamawiający zlecił roboty dodatkowe zwiekszając koszt umowy na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu dodatkowo zweryfikowanego przez Zamawiającego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z realizowaną inwestycją w ul. Wierzbowej polegająca na budowie odwodnienia oraz utwardzenia kostką brukową betonową należało poprawić stan techniczny końcówki ul. Szkolnej na połączeniu z ul. Wierzbową. Stan techniczny ostatnich 10 m ul. Szkolnej jest niezadawalający, są liczne koleiny podłużne jak również miejscowe zadolenia. Końcówka ulicy Szkolnej powinna być tak wyprofilowana, aby woda opadowa i roztopowa nie zalegała na jezdni, co powoduje degenerację nowo przebudowanego pasa ul. Wierzbowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.