eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie zlokalizowanego w miejsc. Opoczno przy ul. Rolnej 6 w celu dostosowania go do potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy



Ogłoszenie z dnia 2019-05-07

Ogłoszenie nr 560087762-N-2019 z dnia 07-05-2019 r.

Opoczno: Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie zlokalizowanego w miejsc. Opoczno przy ul. Rolnej 6 w celu dostosowania go do potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634777-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500282313-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 59064843900000, ul. Kwiatowa 1A, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 414 900, e-mail zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl, faks 447 414 901.
Adres strony internetowej (url): www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie zlokalizowanego w miejsc. Opoczno przy ul. Rolnej 6 w celu dostosowania go do potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZ.272.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres realizacji inwestycji Głównym celem planowanych robót remontowych jest przystosowanie budynku do potrzeb funkcjonalnych Powiatowego Urzędu Pracy, który będzie miał w nim nową swoją siedzibę. Jednocześnie zostaną przeprowadzone roboty remontowe budowlano-instalacyjne polegające na odtworzeniu stanu pierwotnego pomieszczeń w budynku przy zastosowaniu wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. 2. Wielkości charakterystyczne budynku * Pow. zabudowy - 274,85 m2 * Pow. użytkowa pom. biurowych - 457,55 m2 * Pow. użytkowa pom. sanitarnych - 48,44 m2 * Pow. użytkowa kl. schod. + korytarze - 140,14 m2 * Pow. użytkowa pom. tech. i mag. - 26,92 m2 * Kubatura - 3023,35 m2 3. Charakterystyka budynku istniejącego Istniejący budynek o charakterze funkcji administracyjno-biurowej zrealizowano jako wolnostojący piętrowy o 3-ch kondygnacjach nadziemnych, bez podpiwniczenia. Budynek o poprzecznym układzie ścian konstrukcyjnych, ściany zewnętrzne budynku wykonano jako murowane z pustaków gazobetonowych posadowionych na ławach fundamentowych żelbetowych, od zewnątrz ściany ocieplone warstwą styropianu grub. 10 cm metodą lekko-mokrą. Stropy między kondygnacyjne gęstożebrowe prefabrykowane DMS o rozstawie żeber co 60 cm. Budynek przykryty stropodachem wentylowanym o konstrukcji żelbetowej od zewnątrz ocieplony 20 cm warstwa styropianu, pokrycie 2 krotnie papa termozgrzewalna. Otwory okienne po części drewniane i z profili PCV. Stolarka drzwiowa wewnątrz lokalowa typowa drewniana z wyjątkami (kasa, serwerownia, na korytarzach komunikacyjnych; wykonana jako stalowa lub z profili aluminiowych). Elementy wykończenia pomieszczeń: tynki ścian i stropów cem.-wap., malowanie ścian i stropów farbą emulsyjną, posadzki pomieszczeń wykonane po części z wykładziny rulonowej PCV, płytek terakota lub wykładziny dywanowej, w pom. w.c.; ściany posiadają okładziny z płytek terakota szkliwionych. Budynek wyposażony w wewnętrzne instalacje wod.-kan., c.o., elektryczną, teletechniczną i klimatyzacyjną, wentylacja pomieszczeń grawitacyjna. Budynek ogrzewany jest z kotłowni własnej usytuowanej w poziomie parteru budynku, kocioł c.o. opalany olejem opałowym. Wymiary zewn. budynku 24,20 x 11,70 m, wys. od terenu 10,50 m, wys. pom. 2,70 m. Budynek zrealizowano w latach 60-tych, metoda wykonawstwa : tradycyjna. 4. Zakres planowanych prac remontowych Zakres robót remontowych polega w głównej mierze na wyburzeniu części ścianek działowych, jak również wykonania nowych w celu dostosowania wymagalnych powierzchni pomieszczeń biurowych niezbędnych w funkcjonowaniu urzędu PUP jak również na zamurowaniu zbędnych otworów drzwiowych czy też wykonaniu nowych. Zakres planowanych robót obejmie również swym zakresem wymianę wszystkich otworów drzwiowych wewnętrznych do pomieszczeń biurowych w celu dostosowania ich szerokości zgodnie z wymogami warunków technicznych. Ponadto w pomieszczeniach biurowych zostaną wymienione wszystkie posadzki wraz z wylewkami jak i warstwami izolacji, tynki ścian i stropów zostaną pomalowane. W zakresie robót sanitarnych przewiduje się do wykonania nowy pion kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach w.c. wraz z nowymi podejściami do muszli ustępowych jak również umywalek i zlewozmywaka. Stary pion kanalizacyjny zostanie zdemontowany. W trzech pom. w.c. zostaną przeniesione trzy grzejniki c.o. ze względu na nowy podział kabin w.c. będące z nimi w kolizji. Przebudowie zostaną objęte wszystkie pomieszczenia w.c. w celu dostosowania ich również do wymogów warunków technicznych, a jedno pomieszczenie w.c. na poziomie parteru zostanie również dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w pom. w.c. i pom. socjalnym ściany zostaną obłożone płytkami ściennymi glazurowanymi. W zakresie robót elektrycznych i teletechnicznych przewiduje się do wykonania: ? demontaż istniejących instalacji elektrycznych, ? zasilenie obiektu w energię elektryczną nN 0,4kV, ? instalacje rozdzielnic elektrycznych wewnętrznych, ? instalacje tras kablowych do prowadzenia nowoprojektowanych instalacji elektrycznych, ? instalacje oświetlenia ogólnego i awaryjnego, ? instalację gniazd prądowych ogólnych, komputerowych dedykowanych, ? instalacje ochrony od porażeń elektrycznych, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 5.1. Opracowanie techniczne dla planowanego remontu budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie, ul. Rolna 6 w celu dostosowania go do potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy - załącznik nr 7 do SIWZ 5.2. Projekt budowlany i wykonawczy remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Opocznie - załącznik nr 8 do SIWZ 5.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, w tym: 5.3.1. Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dotyczących wykonania remontu, 5.3.2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne w częściach: ? SST-1 Roboty budowlane ? SST-2 Instalacja wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej ? SST-3 Roboty instalacyjne elektryczne - załącznik nr 9 do SIWZ 5.4. Przedmiar robót w częściach: ? Roboty budowlane ? Instalacje sanitarne ? Instalacje elektryczne i teletechniczne ? - załącznik nr 10 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45211310-5,

45332000-3,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5 miesięcy od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie zlokalizowanego w miejsc. Opoczno przy ul. Rolnej 6 w celu dostosowania go do potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Remontowo-Budowlane Krzysztof Guldziński , krzysztof.guldziński@onet.pl, 26-300 Opoczno ul. B. Krzywoustego 11 , 26-300, Opoczno, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 606346.91 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
termin zakończenia zamówienia, wartość wynagrodzenia zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zamówienie dodatkowe,związane ze spełnieniem wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, które będzie niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego - wartość wynagrodzenia zamówienia po zmianie: brutto w wysokości 701231,91 zł - termin zakończenia zamówienia po zmianie: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.