Ogłoszenie z dnia 2020-05-21
Ogłoszenie nr 560087263-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.
Siemyśl: BUDOWA PUNKTÓW SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE ZWIĄZKU MIAST I GMIN DORZECZA PARSĘTY - GMINA SIEMYŚL
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: POIS.02.02.00-00-02/0016 PN. Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsety w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510051229-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 638608-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 10051229-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siemyśl, Krajowy numer identyfikacyjny 33092049800000,
ul. ul. Kołobrzeska
14,
78-123
Siemyśl, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 588 013, e-mail
u.herdzik@siemysl.pl, a.olesiak@siemysl.pl, faks
943 585 315.
Adres strony internetowej (url): ug_siemysl@post.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PUNKTÓW SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE ZWIĄZKU MIAST I GMIN DORZECZA PARSĘTY - GMINA SIEMYŚL
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ITRV.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOTEM INWESTYCJI JEST BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W TYM DOSTAWA KONTENERA SOCJALNO-BIUROWEGO, WAGI SAMOCHODOWEJ, WRAZ Z DROGAMI, PLACAMI ORAZ INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W TYM: BUDOWĄ ZBIORNIKA PODZIEMNEGO NA WODY OPADOWE, BUDOWĄ ZBIORNIKA NA ŚCIEKI SANITARNE, BUDOWĄ INSTALACJI: WODOCIĄGOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ BYTOWEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ, INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNEJ, OŚWIETLENIA TERENU I MONITORINGU, ŚCIEŻKI EDUKACYJNEJ - TEREN CZĘŚCIOWO UTWARDZONY.
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45112700-2,
34928480-6,
45111291-4,
45223100-7,
45233250-6,
45232300-8,
45231400-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
ZAWARTA NA 140 DNI OD DATY ZAWARCIA UMOWY TJ. DO DNIA 17 LIPCA 2020 ROKU.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: GRAND | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE GRAND KAZIMIERZ LIGUS,
grand@grand.info.pl,
SZOSA POŁCZYŃSKA 61,
78-200,
BIAŁOGARD, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
WARTOŚĆ UMOWY 795000.00 ZŁ
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
ZMIANA TERMINU WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY Z DNIA 17 LIPCA 2020 ROKU NA DZIEŃ 30 WRZESNIA 2020 ROKU
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z ogłoszonym stanem epidemii COVID-19 i wynikającymi z tego utrudnieniami:
działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986), w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 pkt 1 ustawy
z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568), z powodu wystąpienia okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć tj. wystąpienia pandemii wirusa COVID-19 i ogłoszeniem w dniu 20.03.2020r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, na wniosek Wykonawcy, strony postanowiły dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy do 30 września 2020 roku.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca umowy złożył wniosek o konieczności wprowadzenia zmian do umowy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca wskazał, że firmy u których złożył zamówienia na dostawę niektórych towarów nie są w stanie zrealizować zamówień we wcześniej ustalonych terminach, z uwagi na zamknięcia fabryk czy tez produkcji i ograniczona ilość pracowników, w szczególności załączył pisemną informację, że jego zamówienie na kontenery,które miały być dostarczone do 18.05.2020 zostanie zrealizowane do 19 czerwca 2020 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254 - etap 1
- Park Achera - rewitalizacja alejek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.