eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP na terenie miasta Skoczowa.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 560086818-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Skoczów: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP na terenie miasta Skoczowa.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557334-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540115626-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510174573-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24114380660000, ul. ul. Olszyna 10, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 479 94 70, e-mail oczyszczalnia@sko-eko.skoczow.pl, faks 33 479 94 78.
Adres strony internetowej (url): www.sko-eko.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP na terenie miasta Skoczowa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SKO-EKO/K-8/ZP-102/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP tj. w postaci rękawa utwardzonego w miejscu wbudowania, umieszczonego w istniejącym rurociągu oraz renowacja studni kanalizacyjnych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 2 zadania. 1.1. Zadanie 1 (część 1 zamówienia) - obejmuje następujący zakres sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w zlewni kolektora "Ustrońskiego" w południowo zachodniej części miasta: a. Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej w ramach części zadania pn. "Ustrońska- Targowa": kanał Dn200 mm o długości ok. 1069,81 m, kanał Dn250 mm o długości ok. 44,23 m, kanał Dn300 mm o długości ok. 215,44 m, kanał Dn400 mm o długości ok. 216,37 m, kanał Dn500 mm o długości ok. 165,09 m, studnie kanalizacyjne - 36 szt. b. Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej w ramach części zadania pn. "Górny Bór": kanał Dn200 mm o długości ok. 2020,64 m, kanał Dn250 mm o długości ok. 196,02 m, kanał Dn300 mm o długości ok. 812,22 m, studnie kanalizacyjne - 75 szt. 1.2. Zadanie 2 (część 2 zamówienia) - obejmuje następujący zakres sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w zlewni kolektora "Garbarskiego" w centralnej części miasta: a. Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej w ramach części zadania pn. "Wspólna - Szpitalna": kanał Dn160 mm o długości ok. 49,91 m, kanał Dn200 mm o długości ok. 886,87 m, studnie kanalizacyjne - 32 szt. b. Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej w ramach części zadania pn. "Centrum": kanał Dn160 mm o długości ok. 21,15 m, kanał Dn200 mm o długości ok. 1938,12 m, kanał Dn250 mm o długości ok. 42,49 m, kanał Dn300 mm o długości ok. 523,23 m, studnie kanalizacyjne - 65 szt. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie na czas prowadzenia robót, które spowodują utrudnienia ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu, który musi być zatwierdzony przez zarządzającego ruchem, b) budowę rurociągów tymczasowych oraz przepompowywanie ścieków na czas prowadzenia prac, bądź transport ścieków beczkowozami, w sposób zapewniający ciągłość odbioru ścieków z nieruchomości położonych powyżej naprawianego odcinka kanalizacji, c) czyszczenie kanałów sanitarnych i studzienek rewizyjnych, d) Inspekcję telewizyjną kanałów, e) renowację kanałów sanitarnych oraz studzienek kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWIORB. f) Inspekcję telewizyjną kanałów powykonawczą. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów oraz kompleksowej realizacji wszystkich robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, niezależnie od tego czy były ujęte w przedmiarze robót.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453100-8,

45232400-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dni podpisania umowy, tj. 14.08.2019 do dnia 30.04.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.P.H.U. "AKWA" J. Biskup, S. Owczarek Sp. J., biuro@akwa.eu, ul. Ignacego Paderewskiego 21, 41-813, Zabrze, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2104354.77 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana materiałów przewidzianych do renowacji studni.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu realizacji robót o 31 dni.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonanie odcinków zamiennych bezwykopowej renowacji oraz renowacji dodatkowych studni.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamiana terminu - 31 dni - kwarantanna z tytułu zarażeń covid-19 u dostawcy materiałów do renowacji sieci. W zakresie zmiany materiałów do renowacji studni - utrudnienia w dostawa spowodowane pandemią. Powyższe dwie zmiany nie powodują zamiany wynagrodzenia wykonawcy. Wykonanie zamiennych odcinków renowacji i renowacja dodatkowych studni - zmiany spowodowane różnicami pomiędzy dokumentacją projektową a stanem faktycznym - łączna wartość zmian - 66.798,09 PLN, co stanowi 3,1% wartości umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.