eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj." realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Część I - Rozbudowa i przebudowa ulicy Brygady Saperów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 560083844-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Strzelce Krajeńskie: "Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj." realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Część I - Rozbudowa i przebudowa ulicy Brygady Saperów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551173-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510136427-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, e-mail urzad@strzelce.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url): www.strzelce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj." realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Część I - Rozbudowa i przebudowa ulicy Brygady Saperów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.10.2019.JL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj." w części I, II. Roboty obejmują: CZĘŚĆ I: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA UL. BRYGADY SAPERÓW Prace budowlane obejmują odcinek od km 0+217.806 do km 0+582.390 1) branża drogowa: o przebudowa jezdni, o przebudowa chodnika, o przebudowa parkingów, o przebudowa zjazdów, w zakresie o rozbiórki drogi, o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, o wykonania warstw podbudów, o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, o wykonania prac wykończeniowych - humusowanie z obsianiem (pobocza), o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego o remont drogi w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów, parkingów, placów i dojść do posesji na działkach nr 29 oraz 259 o przebudowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, oraz chodników na działce nr 4/1 2) branża elektryczna: o wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na: o demontażach, o wykonaniu linii kablowej 0,4kV o montażu słupów wraz z oprawami o geodezji o usunięciu kolizji linii SN-15kV Inn-0,4kV UWAGA: w dokumentacji projektowej widnieją oprawy sodowe - należy wykonać oprawy oświetleniowe z energooszczędnymi źródłami światła - ledowe. Przed zastosowaniem zamiennych opraw oświetleniowych należy wykonać nowe obliczenia techniczne w zakresie doboru opraw oświetleniowych. Lokalizacja projektowanych słupów oraz ich wysokość musi pozostać bez zmian i być zgodna z projektem budowlanym. 3) branża sanitarna: o budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in. rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP łączonych kielichowo o śr. 600/630mm, 500mm, 400mm, 300/315mm, 250mm, 200mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm i 1500mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem bez syfonu; studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych o śr.400mm; próby szczelności; inspekcja TV kanału, osadniki podrynnowe z syfonem, rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej); robót towarzyszących o budowa sieci kanalizacji deszczowej na dz. nr: 367, 824, 376/1, 81, 375, ul. Podwale Sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym. Kolektor deszczowy podziemny łączący zaprojektowaną sieć kanalizacji deszczowej z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym, oraz zaprojektowany otwarty kanał deszczowy łączący projektowaną sieć kanalizacji deszczowej od wylotu brzegowego do linii brzegowej Jeziora Dolnego. Przejście pod zabytkowym murem obronnym wykonać metodą mikrotunelingu w rurze ochronnej stalowej. UWAGA: Zamawiający sugeruje rozpoczęcie robót związanych z budową kanalizacji deszczowej od wykonania wylotu brzegowego wraz z separatorem koalescencyjnym. o Grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami: Ø300 kamionka, Ø500 kamionka, Ø200 kamionka, Ø200 PVC-U, Ø160 PVC-U; studnie rewizyjne betonowe o śr.1200mm, studnie rewizyjne betonowe o śr.1500mm, studzienki z tworzyw sztucznych o śr.400mm; inspekcja TV kanału sanitarnego. UWAGA należy: - zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych ścieków do istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej. - przewidzieć odprowadzenie wód deszczowych z ul. Ludowej i dalej w kierunku wylotu do jeziora. - zdemontować istniejącą sieć kanalizacji ogólnospławnej kolidującą z nowoprojektowanymi sieciami. - wykonać przełączenie istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej z ulicy Południowej do nowobudowanej kanalizacji sanitarnej na skrzyżowaniu ul. Targowej, Południowej, saperów do studni S20. Sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE100 SDR17,6 o śr.110mm; rurociągi PE100 SDR17,6 o śr.90mm; przyłącza wodociągowe PE o śr.63mm; przyłącza wodociągowe PE o śr.32mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.100mm Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz do ujęcia w cenach jednostkowych poniższych prace: 1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników - w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj. 2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: 1) ZA-G.5152.109.2017 z dn. 11.07.2017 r. oraz ZA-G.5152.109.2017 z dn. 10.05.2019 r. 2) ZA-G.5152.108.2017 z dn. 04.07.2017 r. oraz ZA-G.5152.108.2017 z dn. 10.05.2019 r. 3) ZA-G.5152.35.2018 z dn. 19.03.2018r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. CZĘŚĆ II PRZEBUDOWA UL. LUDOWEJ: 1) branża drogowa: o rozbiórka drogi, o wykonanie robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, o wykonanie warstw podbudów, o wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, o wykonanie elementów oznakowania poziomego i pionowego. 2) branża sanitarna: o wykonanie kanalizacji deszczowej (obejmujące roboty: ziemne, inżynieryjne, towarzyszące) o wykonanie wodociągu (obejmujące roboty: ziemne, montażowe) o remont elementów kanalizacji sanitarnej - studnie kanalizacyjne 3) branża elektryczna : o przesunięcie 5 słupów oświetleniowych w nowe miejsce oraz wymianę odcinków linii kablowej oświetleniowej, o ułożenie linii kablowej n.n. - oświetlenia ulicznego, o demontaż słupów oświetleniowych, o ponowny montaż słupów oświetleniowych, o podłączenie linii oświetleniowej do tabliczek bezpiecznikowych o wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oświetleniowej Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: 1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników - w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj. 2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.44.2018 z dn. 19.04.2018r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. REMONT UL. LUDOWEJ (DROGA WEWNĘTRZNA) o remont pasa drogi gminnej w działce nr 258/1 o długości 102,93m od km 0+000,00 do km 0+102,93 po istniejącym śladzie komunikacyjnym (szerokości 3,50 m - 5,00 m), polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, o remont utwardzenia części działki budowlanej nr 254/30 polegający na wykonaniu nawierzchnia bitumicznej szerokości 4,50-5,00m i długości ok. 27,00 m, o utwardzenie części działki budowlanej nr 254/30 polegające na wykonaniu utwardzenia ciągu pieszego o szerokości 2,00m, długości ok. 39,00m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Holland w kolorze szarym, gr. 8,00cm, 1) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.3.2019 z dn. 12.02.2019r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami wymienionymi w Tabeli Elementów Scalonych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy. 7. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin realizacji przedmiotu umowy trwa przez: a) okres realizacji robót budowlanych objętych Kontraktem wraz z czynnościami odbiorowymi zakończonymi podpisaniem protokołu odbioru końcowego oraz po całkowitym rozliczeniu inwestycji. Rozliczenie będzie uznane za zakończone, jeżeli Instytucja Zarządzająca wyda pozytywną opinię, b) okres gwarancji i rękojmi, 2. Termin wykonania zamówienia: 2.1.Przekazanie Wykonawcy Terenu Budowy - do 5 dni od daty zawarcia umowy. 2.2.Termin rozpoczęcia - od dnia przekazania Wykonawcy Terenu Budowy. Wymagany termin wykonania zamówienia: 2.3 zakończenie robót budowlanych W CZĘŚCI I - do dnia 15.05.2020 r. 2.4 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie W CZĘŚCI I - do dnia 30.05.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji zamówienia, zmiana wysokości wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony zmieniają § 4 ust. 2 umowy w ten sposób, że otrzymuje on brzmienie: 2. Termin wykonania zamówienia: 2.1.Przekazanie Wykonawcy Terenu Budowy - do 5 dni od daty zawarcia umowy. 2.2.Termin rozpoczęcia - od dnia przekazania Wykonawcy Terenu Budowy. Wymagany termin wykonania zamówienia: 2.3 zakończenie robót budowlanych do dnia 31.07.2020 r. 2.4 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do dnia 30.08.2020 r. W związku z wnioskiem wykonawcy i protokołem konieczności, Strony zwiększają wysokość wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy o kwotę 74 414,75 zł brutto. Po zmianie § 7 ust. 1 umowy otrzymuje on brzmienie: 1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy będzie kwota: 3 865 598,63 zł netto (słownie: trzy miliony osiemset sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 63/100) + należny podatek VAT 889 087,68 zł, brutto: 4 754 686,31 zł (słownie: cztery miliony siedemset pięćdziesiąt cztery tysiące sześćset osiemdziesiąt sześć 31/100).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.