eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne-Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK



Ogłoszenie z dnia 2020-05-12

Ogłoszenie nr 560080733-N-2020 z dnia 12-05-2020 r.

Lądek: Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne-Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020: Europa inwestująca w obszary wiejskie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616708-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510019632-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek, Krajowy numer identyfikacyjny 31101936100000, ul. ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 763 512, e-mail gmina@gminaladek.pl, faks 632 763 512.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne-Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZ.271.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne - Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK" Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w formie zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu koncepcja "Zagospodarowania otoczenia obiektu budowlanego pełniącego funkcje kulturalne (Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku) -Rynek w Lądku". W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu zagospodarowania, zgłoszenie robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Inwestycja będzie realizowana na działkach będących własnością Gminy (601/1, 601/5) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU). Zakres dokumentacji projektowej i wymagania, jakie powinna spełniać dokumentacja projektowa oraz realizacja robót. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do: ? sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia; ? opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż uwzględniającej wymagania zawarte w Rozporządzeniu , dokumentacja opracowana w formie planów, rysunków, opisów i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia, uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia; ? opracowanie w układzie kosztorysowym przedmiarów robót dla wszystkich branż; ? wykonanie kalkulacji robót z podaniem podstawy wyceny i składników cenotwórczych; ? opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Budowlanych dla wszystkich branż; ? uzyskania zgody urzędowej na wycinkę drzew, w przypadku, gdy drzewo koliduje z planowanym zagospodarowaniem terenu lub ze względu na ich stan zdrowotny; ? opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej drzew znajdujących się w obszarze rewitalizacji; ? przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy; ? uzyskanie niezbdnych uzgodnień ? realizacji zadania zgodnie z wykonaną dokumentacją; ? wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powstałych obiektów; ? Uzyskanie, jeśli będzie to wymagane, pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. Wykonawca na poszczególnych etapach wykonywania dokumentacji (projekt budowlany, projekt wykonawczy) powinien uzyskać akceptacje zamawiającego odnośnie zastosowanych w projekcie rozwiązań (rozplanowania przestrzennego, formy, użytych materiałów, itp.). Ogólna charakterystyka terenu przyszłej inwestycji. Obiekty budowlane - kiosk prasowy, jeden przystanek autobusowy, pomnik, fontanna, Obiekty małej architektury -pomnik, fontanna, ławki Układ komunikacyjny - rynek znajduje się u zbiegu ulic, otoczony jednokierunkową drogą wojewódzką. Komunikacja istniejąca zapewnia dwa dojazdy dla autobusów pasażerskich do przystanków. Zieleń - na działkach znajduje się zieleń niska i wysoka. Instalacja elektryczna - na działkach znajduje się instalacja świetlna - lampy uliczne. Instalacja wodociągowa - na działkach znajduje się przyłącze wodociągowe do fontanny, pompy i hydrantu. Instalacja kanalizacji sanitarnej - na działkach znajduje się przyłącze kanalizacji sanitarnej. Instalacja kanalizacji deszczowej - na działce znajduje się kanalizacja deszczowa Instalacja melioracyjna - na działce nie znajdują się urządzenia melioracyjne. Zestawienie powierzchni Powierzchnia placu - 2245 m2 Powierzchnia utwardzona - 1510 m2 Powierzchnia zieleni - 735 m2 Powierzchnia przystanku autobusowego - 173 m2 Parametry elementów: 1. Element oferty Lp. 2 Przebudowa wiaty przystankowej: wymiary 3,65 m x 1,35 m konstrukcja z profili aluminiowych z tyłu szyby hartowane 8x855x1920 mm po bokach szyby hartowane 8x1250x1920 mm dach kryty poliwęglanem komorowym ławka z profili plastikowych kosz na śmieci 2. Ławki: 15 sztuk Dane techniczne: Długość 205 cm Wysokość 44 cm Szerokość 46 cm Waga ok 150 kg Elementy drewniane drewno Podstawy beton płukany Wzmocnienie stal ocynkowana malowana Elementy drewniane: impregnat, lakierobejca zewnętrzna Ławki betonowe bez oparcia z siedziskiem drewnianym: jodła, jesion lub drewno egzotyczne, podstawa ławek została wykonana z betonu płukanego oraz dodatkowo wzmocniona stalą lakierowaną ocynkowaną malowaną. Ławki betonowe do postawienia z montażem do podłoża. 3. Kosze na śmieci (łącznie cztery sztuki): Dwie sztuki Stal nierdzewna ocynkowana malowana Drewno impregnowane, lakierobejca (jodła, jesion, egzotyczne) Zadaszony Wymiary: Wysokość: 68cm Szerokość: 44cm Długość: 160cm Montaż: Wolnostojący Do przykręcenia Kosze do segregacji odpadów to czterokomorowe pojemniki do segregacji na odpady z piktogramami: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, pozostałe Zadaszone Dwie sztuki: Kosze na śmieci ze stali nierdzewnej Materiały: Stal nierdzewna ocynkowana malowana Drewno impregnowane, lakierobejca Zadaszony Wymiary: Wysokość: 68cm Szerokość: 44cm Długość: 42cm Montaż: Do przykręcenia 4. Tablice: Makieta informacyjna - 1 sztuka: Makieta z betonu płukanego (blat i podstawa), montaż przez zabetonowanie elementów kotwiących, możliwość odczytania przez osoby niepełnosprawne (niewidome) w skali 1:10 000 Wymiary ok: Wysokość: 90 cm Szerokość: 80 cm Długość: 200 cm Tablica ogłoszeniowa - 1 sztuka Gablota zamykana na klucz aluminiowa, dwudrzwiowa, wolnostojąca, wymiary ok : Wysokość: 100 cm Szerokość: 180 cm Głębokość - 6 cm Z informacją na górze tablicy "Gmina Lądek" oraz z herbem Gminy Lądek Tablica historyczna - 1 szt. Wolnostojąca na słupach aluminiowych, wymiary: Wysokość: 100 cm Długość: 200 cm Szerokość: 60 cm Z informacją na górze tablicy "Gmina Lądek" oraz z herbem Gminy Lądek Zamawiający dostarczy treść informacji oraz grafikę/zdjęcia do zamieszczenia w planowanych tablicach. 5. Stojak rowerowy: Materiały: Stal nierdzewna ocynkowana malowana Wymiary: Wysokość: 80cm Szerokość: 48cm Długość: 106cm Trzy miejsca postojowe Montaż: Przez przykręcenie 6. Oświetlenie OZE- 2 sztuki, parametry: Wysokość słupa: 4m Źródło światła: Żarówka LED 8W Strumień świetlny: 700lm Czas pracy lampy: 8-12 godzin Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 100W Wymiary paneli: 1195x541x35mm Typ akumulatora: Żelowy Pojemność akumulatora: 60Ah Sposób włączania: czujnik zmierzchowy 7. Oświetlenie kierunkowe- 2 sztuki oświetlenie OZE, parametry: Wysokość słupa: 4m Źródło światła: Żarówka LED 8W Strumień świetlny: 700lm Czas pracy lampy: 8-12 godzin Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 100W Wymiary paneli: 1195x541x35mm Typ akumulatora: Żelowy Pojemność akumulatora: 60Ah Sposób włączania: czujnik zmierzchowy 8. Fontanna: Fontanna typu "dry plaza",6 punktów (dwa rzędy) dysz rozmieszczone na długości ok 7,5 m jeden rząd (razem około 15m) dynamicznych o zmiennej wysokości wody, max. do 4 m, podświetlonych reflektorami halogenowymi. Strumienie wody rozmieszczone w dwóch rzędach. Instalacja jest wyposażona w pełny system uzdatniania wody obejmujący filtrację, dezynfekcje i zmiękczanie. Oświetlenie diodowe LED RGB emituje światło o różnym natężeniu i barwie, sterowanych cyfrowo z doprowadzeniem przewodu zasilającego o dł. ok. 50 m. Miejsce poboru wody: pod istniejącą fontanną jest przyłącze wodociągowe, które należy skalkulować do wymiany na nowe przyłącze wodno-kanalizacyjne ze studnią wodomierzową z kranem czerpalnym o długości między 10, a 20 metrów. Parametry źródła wody: rura 100mm, ciśnienie wody: brak pomiarów 9. Zieleń: Dominujące mają być drzewa i krzewy, powierzchnia trawnika około 250m2. Nie jesteśmy w stanie wskazać ilości sztuk drzew i krzewów, jednak nasadzenia mają odbyć się na powierzchni 485m2. Powierzchnia kompozycji kwiatowej w kształcie herbu: długość: ok 3,0 m x szerokość ok 2,5 m na nasypie, część niższa od strony północnej (od strony ulicy Słupeckiej). Projektując nasadzenia zieleni należy brać pod uwagę roślinność wymienioną w PFU oraz zapisując nazwy gatunków w języku polskim i łacińskim Projekt zieleni należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. 10. Powierzchnia utwardzona: Wskazana w PFU punkt 1.3 powierzchnia utwardzona 1510m2 jest powierzchnią projektowaną z kostki brukowej wg koncepcji zagospodarowania. Z wyłączeniem powierzchni pod fontannę, która ma być wyłożona płytami chodnikowymi granitowymi o wymiarach co najmniej 50 cm x 50 cm . 11. Przyłącze wodno-kanalizacyjne: Pod istniejącą fontanną jest przyłącze wodociągowe, które należy skalkulować do wymiany na nowe przyłącze wodno-kanalizacyjne ze studnią wodomierzową z kranem czerpalnym o długości między 10 a 20 metrów.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

71221000-3,

45300000-0,

45400000-1,

45112710-5,

45220000-5,

45223800-4,

45310000-3,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
w zakresie dokumentacji projektowej do 30.04.2020 r. w zakresie robót budowlanych do 31.08.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wykonanie przedmiotu zamówienia w części projektowej do dnia 30.06.2020 r. (termin ten obejmuje uzyskanie pozwolenia na budowę)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dokonano na podstawie ustawy pzp w związku z art. 15 r. ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw. Wykonawca zwrócił się do zamawiającego z wnioskiem o przedłużenie terminu złożenia dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami z uwagi na wydłużające się terminy postępowań administracyjnych wywołanych sytuacja epidemiologiczną w kraju.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.