eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Domu Kultury Gminnego Ośrodka Kultury w Rymanowie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 560074749-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Rymanów: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Domu Kultury Gminnego Ośrodka Kultury w Rymanowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa stanu infrastruktury kultury oraz jej wyposażenia na terenie Gminy Rymanów z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego działania 4.4 Kultura RPO WP na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637023-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500021725-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500071378-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, Krajowy numer identyfikacyjny 37044059000000, ul. ul. Mitkowskiego , 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 355 006, e-mail przetargi@rymanow.pl, faks 134 355 765.
Adres strony internetowej (url): www.rymanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Domu Kultury Gminnego Ośrodka Kultury w Rymanowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIN.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Domu Kultury Gminnego Ośrodka Kultury w Rymanowie. 5.2. Zakres realizacji obejmuje rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku Domu Kultury Gminnego Ośrodka Kultury wraz z łącznikiem do budynku Kina "Sokół" w Rymanowie przy ul. Grunwaldzkiej 11. Budynek Domu Kultury wzniesiony w technologii tradycyjnej murowanej. Obiekt składa się z dwóch segmentów oddylatowanych od siebie: głównej bryły o rzucie zbliżonym do prostokąta i wymiarach 15,14 x 20,18m z częścią dwukondygnacyjną i podpiwniczeniem oraz częścią parterową (sala widowiskowa ze sceną bez podpiwniczenia). Projektowana rozbudowa, przebudowa i nadbudowa w konstrukcji tradycyjnej, stropy międzykondygnacyjne żelbetowe, monolityczne, oparte na ścianach z pustaków ceramicznych i ścianach betonowych (kondygnacja piwnic) gr. 30cm oraz podciągach i słupach. Stropodachy belkowo-pustakowe, prefabrykowane sprężone oparte na podciągach żelbetowych i stalowych (nad salą widowiskową ze względu na wysokość >6m nad posadzką utrudniającą betonowanie). Pozostałe stropy jako płyty żelbetowe. Ściany piwnic betonowe i żelbetowe (obciążone parciem gruntu). Ściany kondygnacji nadziemnych gr. 30cm murowane z pustaków ceramicznych, wzmocnione trzpieniami żelbetowymi. Fundamenty żelbetowe monolityczne w postaci ław i stóp oraz w części podpiwniczonej żelbetowa płyta fundamentowa, ściany fundamentowe betonowe monolityczne lub z pustaków szalunkowych wypełnionych betonem. 5.3. Parametry budynku po rozbudowie, przebudowie i nadbudowie: 1) powierzchnia zabudowy podstawowa: 1130,59 m2, 2) powierzchnia zabudowy dodatkowa (tarasy, schody zewnętrzne, pochylnie): 149,54 m2, 3) powierzchnia całkowita (łącznie): 2338,73 m2, ? piwnicy: 234,60 m2, ? parter: 1114,80 m2, ? I piętro: 989,33 m2, 4) powierzchnia użytkowa (łącznie): 1588,29 m2, ? piwnicy: 172, 91m2, ? parter: 492,06 m2, ? I piętro: 923,32 m2, 5) kubatura: 10861,93 m3, 6) długość obiektu: 51,85÷52,15 m, 7) szerokość obiektu: 35,89÷36,36 m, 8) wysokość obiektu: 5,75÷11,83 m, Wyposażenie w instalacje: wod.-kan., wentylacyjno-klimatyzacyjną, c.o., elektryczną i oświetleniową, odgromową, uziemiającą wyrównawczą i przeciwprzepięciową, słaboprądową, gazową. Przełożenie sieci: wod.-kan., gazowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej. 5.4. Roboty drogowe: ? budowa wewnętrznej drogi dojazdowej od strony północno-wschodniej wraz z przyległym chodnikiem, ? budowa placu utwardzonego przed budynkiem od strony północno-zachodniej wraz z odwodnieniem liniowym, ? wykonanie chodników i skweru z ławeczkami przed głównym wejściem do projektowanego budynku GOK oraz chodnika pomiędzy budynkami Kina "Sokół" i GOK, ? wykonanie płytki odbojowej od zachodniej strony łącznika, ? budowa odcinka drogi pożarowej do cofania wraz z miejscem przeznaczonym pod budowę osłony śmietnikowej, ? wymiana krawężników drogowych przy istniejącym parkingu, ? budowa ogrodzenia terenu od strony północnej oraz montaż bramy wjazdowej dwuskrzydłowej wraz z furtką. 5.5. Remont budynku zabytkowej stacji transformatorowej w Rymanowie Zdroju (dz. nr ewid. 410/1). Podstawowe dane gabarytowe: ? wymiary zewnętrzne: 4,33m x 3,21m (4,67m razem z podestem wejściowym), ? wysokość: ok. 11,60 m, ? liczba kondygnacji 1, ? liczba pomieszczeń 1, ? pow. zabudowy: 13,89 m2, ? kubatura: ok.130 m3. Zakres robót: ? oczyszczenie, odsolenie, uzupełnienie ubytków spoin w kamiennym cokole, ? impregnacja kamienia ? oczyszczenie elewacji, usunięcie odpadającego tynku i mchu, uzupełnienie ubytków w tynku pokrycie wyprawą nawierzchniową i pomalowanie farbą, ? oczyszczenie i uzupełnienie ubytków w gzymsie wraz z pomalowaniem, ? wymiana barierki na podeście wejściowym, ? wymiana stalowych schodów drabiniastych na schody żelbetowe, ? oczyszczenie i odmalowanie elementów metalowych na elewacji, ? oczyszczenie pokrycia dachu, ? wykonanie opaski odbojowej. 5.6. Montaż lamp oświetleniowych (reflektorów) 4 szt. wraz z instalacją zasilającą w Rymanowie Zdroju (dz. nr ewid. 410/2), stanowiących iluminację budynku zabytkowej stacji transformatorowej, 5.7 Montaż ławek parkowych 2szt., tablicy informacyjnej w Rymanowie Zdroju (dz. nr ewid. 410/2), w sąsiedztwie zabytkowej stacji transformatorowej. 5.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarami robót (przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy) - załącznik nr 9 do SIWZ; - Zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującym Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisami BHP. 5.9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), 5.10. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty: ziemne, brukarskie, murarskie, tynkarskie, dekarskie, malarskie, blacharskie, instalacyjne. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.10. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w niniejszej umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.10. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.12. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). 5.13. Jeżeli Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy 5.14. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że te materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 5.15. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.16. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. 5.17. Materiały konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane tj. wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed datą dostarczenia na teren budowy, spełniać wymogi Ustawy z dnia 16.04.2014 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi oraz muszą posiadać deklaracje zgodności z normą lub aprobatą techniczną (dotyczącą wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu przed 1 lipca 2013 r.) lub kopie deklaracji właściwości użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 (dotyczącą wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu po 1 lipca 2013 r.) oraz muszą spełniać normy ekologiczne UE określone w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych. 5.18. Każda partia materiału musi być przed wbudowaniem odebrana i zaakceptowana przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45110000-1,

45100000-8,

45233320-8,

45233250-6,

45320000-6,

45261214-7,

45260000-7,

45262500-6,

45432100-3,

45431200-9,

45431200-9,

45324000-4,

45430000-0,

45442100-8,

45421100-5,

45330000-9,

45331200-8,

45310000-3,

45315100-9,

45316100-6,

45317000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.08.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) § 5 ust. 1 pkt 1) umowy otrzymuje brzmienie: ,,Pan Jarosław Grybel - specjalność konstrukcyjno-budowlana - nr uprawnień MAP/0016/OWOK/05" 2) § 11 ust. 7 umowy otrzymuje brzmienie: ,,Bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie przeniesie na osoby trzecie jakichkolwiek wierzytelności i praw wynikających z Umowy, jak również nie obciąży wierzytelności i praw wynikających z Umowy na rzecz osoby trzeciej"

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany redakcyjne umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.