eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 560074709-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Kędzierzyn-Koźle: Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zachowanie dziedzictwa kulturalnego Kędzierzyna-Koźla poprzez renowację, rewaloryzację i przebudowę kompleksu zamkowego. Nr umowy: RPOP.05.03.01-16-0028/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521064-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 91810-2017 i 96172-2017, 500006473-N-2018, 500068668-N-2018, 500200562-N-2018, 500305815-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 106485-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.46.2017.DB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot i zakres robót: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu" 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem: 1) Branża budowlana: - rozbiórka zadaszenia, balustrady, ścianek - rekonstrukcja i renowacja wnętrz - kładzenie i wykładanie podłóg -stolarka i ślusarka drzwiowa - pokrycie dachów - murowanie, malowanie , tynkowanie - budowa fundamentów - wznoszenie konstrukcji stalowych - wykonanie trawników 2) Branża sanitarna: a) Instalacja ogrzewania - dostawa i montaż grzejników konwektorowych b) Instalacja wentylacyjna - wykonanie układów wentylacyjnych - montaż przewodów - izolacja termiczna i akustyczna przewodów c) Instalacja wodociągowa - wykonanie instalacji wody zimnej i cieplej - montaż węzła wodomierzowego - montaż urządzeń i armatury d) Instalacja kanalizacyjni sanitarnej - wymiana rurociągu kanalizacyjnego - wykonanie pionu, podejść oraz przewodów kanalizacji sanitarnej - zabudowa przyborów sanitarnych e) Instalacja kanalizacji deszczowej - wykonanie wpustów deszczowych oraz montaż studzienki rewizyjnej - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej 3) Branża elektryczna: Instalacja elektryczna - Demontaż istniejącego oświetlenia - Instalacje oświetlenia zewnętrznego - Instalowanie infrastruktury okablowania - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji elektrycznej - montaż elektrycznych urządzeń rozdzielczych i osprzętu 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty ogólnobudowlane, - instalacje elektryczne i teletechniczne, - instalacje wentylacji mechanicznej, ogrzewania, - instalacje wodociągową, kanalizacyjną Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Projekt 3 S.C. ul. Św. Antoniego1, 44-200 Rybnik


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 706 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania placu budowy (po aneksie nr 8)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) w § 1 ust. 2 dodaje się pkt 24 w brzmieniu: "24. W ramach umowy Wykonawca wykona także roboty dodatkowe określone w kosztorysie stanowiącym załącznik do niniejszej umowy", 2) § 2 ust.2 pkt 2 otrzymuje następujące brzmienie : " 2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 641 +65 =706 dni kalendarzowe licząc od daty przekazania placu budowy. " 3) w §6 ust.1 otrzymuje brzmienie: "1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 6 125 280,18 zł słownie: pięć milionów dziewięćset trzydzieści osiem tysięcy siedemset dwanaście zloty złoty 87/100 w tym: 1) Płatne w 2017r. - do kwoty 1 856 299,54 zł, 2) Płatne w 2018r. - do kwoty 2 993 070,76 zł. 3) Płatne w 2019r . - pozostała kwota tj. wynagrodzenie określone w ust. 1 pomniejszone o kwotę wynagrodzenia zapłaconą w 2017 i 2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje ww. zadanie związane z adaptacją piwnic zamkowych oraz z budową nowego pawilonu wejściowego połączonego z nową salą podziemną dla ekspozycji odkrytego reliktu wieży w zamku Kozielskim. Podczas prac budowlanych realizowanych w ramach ww. zadania, stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 8 z dnia 25.03.2019r. Zakres rzeczowy robót dodatkowych oraz ich wartość określa kosztorys będący załącznikiem do ww. protokołu konieczności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Powyższych robót nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy, a są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego oraz ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całości robót. Konieczność wykonania ww. robót zamiennych oraz robót dodatkowych określono w protokole konieczności nr 8 z dnia 25.03.2019r., co powoduje wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole z dnia 25.03.2019r., w którym stwierdzono konieczność wydłużenia terminu realizacji o 63 dni kalendarzowe. W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostały przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, tj.: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego (przeprowadzenie nowego postępowania w sprawie zamówień publicznych) - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie lub umowie ramowej (wartość zamówienia dodatkowego wynosi 63 567,14 zł brutto, co stanowi 1,34.% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie). Zamawiający postanawia o zleceniu zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy na wartość ostateczną: 63 567, 31 zł brutto oraz o przedłużeniu terminu umownego o 65 dni kalendarzowe poprzez zmianę łączącej Strony umowy. Działając na podstawie §15 ust. 1 pkt 2 i 3, ust. 3, ust. 4 pkt 1 oraz ust 6 umowy wskazanej na wstępie, a także art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Strony dokonały zmian j.w.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.