eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › MODERNIZACJA OŚWIETLENIA NA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2020-04-28

Ogłoszenie nr 560072544-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.

Piła: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA NA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508747-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510055794-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 68424000000000, ul. ul. Bydgoska 76, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2132783, 2142831, e-mail sekretariat@mosir.pila.pl, faks 672 132 776.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA NA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1.PN.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia na hali widowiskowo-sportowej w Pile przy ul. Żeromskiego 90. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne roboty budowlane oraz montażowe zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót. 3. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczymi do wykonania wyceny oferty. 4. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz atesty. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej wszelkich niezbędnych prac i robót przygotowawczych, rozbiórkowych oraz zabezpieczeniowych (jeśli taka konieczność wystąpi). 7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Wizja lokalna winna być dokonana na koszt własny Wykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 15 maja 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA NA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

RENOVIS Sp. z o.o. , , ul. Ligocka 103, 40-568, Katowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 129192.73 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy - do dnia 14 lipca 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy do dnia 14 lipca 2020 r. ustalono na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz § 16 ust. 2 pkt 5) umowy nr 1/PN/2020 z dnia 23.03.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.