eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-09

Ogłoszenie nr 560062381-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.

Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000, ul. ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 70 20, e-mail sekretariat@gminakutno.pl, faks 243 557 021.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.4a.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - Infrastruktura turystyczna, w tym: sieci i budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B),?przyłącza wod-kan,? sieci i przyłącza elektryczne, ?instalacje instalacja? teletechniczne-monitoring,?fotowoltaiczna 10kWp, instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,?instalacje grzewczo-chłodnicze (budynek A+B),?instalacje zewnętrzne ciepłownicze i c.w.u.,? odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ? zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych,? zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45331000-6,

45310000-3,

45332000-3,

45231100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
protokole nr 8/2020 z dnia 04.02.20 r: a) Montaż zaworów pierwszeństwa w bud. "A" i "B" oraz montaż hydrantu wewn. hydrantu p.poż. DN25 w piwnicy bud."A", b) Dodatkowe podejście wod.-kan. w pom.nr 0.05 bud."B"; protokół nr 9/2020 z dnia 04.02.20r: Wyk. utwardzenia placu pod śmietniki, okrawężnikowania oraz nawierzchni z kostki granitowej. Krawężniki granitowe. Nawierzchnia z kostki granitowej. Wyk. rozbiórki elementów konstruk. zbiornika na ścieki; protokole nr 11/2020 z dnia 03.03.2020 r: a) Montaż stacji uzdatniania wody w budynku i montaż dodatk. zewn. punktów czerpalnych w bud."A", b) Montaż stacji uzdatniania wody w budynku i montaż dodatk. zewn. punktów czerpalnych w bud. "B"; protokole nr 13/2020 z dnia 24.03.2020 r: a) Wykonanie okładzin schodów do piwnicy budynku "A" z płytek ceramicznych wraz z cokołem i wyrównaniem podłoża. Powierzchnia okładzin m2 i cokół, b) Montaż siatek osłonowych na rynnach dachowych bud. "A i B"

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (wykonanie robót dodatkowych wpłynie na jakość użytkowania obiektu oraz uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów a także dla prawidłowego funkcjonowania obiektu) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.: ? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę, ? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
B. wykonanie robót zamiennych opisanych w: ? protokole nr 10/2020 z dnia 03.03.2020 r: a) Rezygnacja z wykonania instalacji szynoprzewodów z oprawami halogenowymi na sali widowiskowej budynku "A" na rzecz dwóch reflektorów scenicznych LED, b) Zmiana i rozszerzenie zakresu podstawowego w wykonaniu instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku "A" i "B". Wartość robót zamiennych - wzrost o kwotę netto 6.925,56 zł. ? protokole nr 12/2020 z dnia 24.03.2020 r: a) Wykonanie w budynku "A" oddzielenia zaplecza sceny od pomieszczenia szatni w postaci ścianki stałej z rozsuwanymi drzwiami o łącznej powierzchni 19,14 m2 w miejsce ścianki składanej o powierzchni 11,38 m2, Wykonanie robót zamiennych nie powoduje wzrostu wartości przedmiotu umowy. Roboty zamienne zostały przewidziane na etapie postępowania przetargowego, w: ? ogłoszeniu, ? SIWZ (ust. XX, pkt. ? umowie § 6 ust. 2 lit. c). W związku z powyższym wartość umowy wzrasta o kwotę: A. robót dodatkowych: ? netto: 57.777,84 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych 84/100), ? brutto: 71.066,74 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy sześćdziesiąt sześć złotych 74/100). zgodnie ze sprawdzonymi i zatwierdzonymi kosztorysami na roboty dodatkowe. B. robót zamiennych: ? netto: 6.925,56 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset dwadzieścia pięć złotych 56/100), ? brutto: 8.518,44 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset osiemnaście złotych 44/100). zgodnie ze sprawdzonym i zatwierdzonym kosztorysem na roboty zamienne (różnicowy). Strony umowy w § 8 ust. 1 umowy zmieniają wartość przedmiotu umowy z kwoty: netto 7.927.590,53 PLN, podatek VAT 23 %, 1.823.345,82 zł., kwota brutto 9.750.936,35 PLN, na kwotę: netto 7.992.293,93 PLN, podatek VAT 23 %, 1.838.227,60 zł., kwota brutto 9.830.521,53 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.