Ogłoszenie nr 560062381-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.
Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000,
ul. ul. Witosa
1,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 355 70 20, e-mail
sekretariat@gminakutno.pl, faks
243 557 021.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.4a.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Infrastruktura turystyczna, w tym: sieci i budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B),?przyłącza wod-kan,? sieci i przyłącza elektryczne, ?instalacje instalacja? teletechniczne-monitoring,?fotowoltaiczna 10kWp, instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,?instalacje grzewczo-chłodnicze (budynek A+B),?instalacje zewnętrzne ciepłownicze i c.w.u.,? odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ? zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych,? zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45331000-6,
45310000-3,
45332000-3,
45231100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
protokole nr 8/2020 z dnia 04.02.20 r: a) Montaż zaworów pierwszeństwa w bud. "A" i "B" oraz montaż hydrantu wewn. hydrantu p.poż. DN25 w piwnicy bud."A", b) Dodatkowe podejście wod.-kan. w pom.nr 0.05 bud."B"; protokół nr 9/2020 z dnia 04.02.20r: Wyk. utwardzenia placu pod śmietniki, okrawężnikowania oraz nawierzchni z kostki granitowej. Krawężniki granitowe. Nawierzchnia z kostki granitowej. Wyk. rozbiórki elementów konstruk. zbiornika na ścieki; protokole nr 11/2020 z dnia 03.03.2020 r: a) Montaż stacji uzdatniania wody w budynku i montaż dodatk. zewn. punktów czerpalnych w bud."A", b) Montaż stacji uzdatniania wody w budynku i montaż dodatk. zewn. punktów czerpalnych w bud. "B"; protokole nr 13/2020 z dnia 24.03.2020 r: a) Wykonanie okładzin schodów do piwnicy budynku "A" z płytek ceramicznych wraz z cokołem i wyrównaniem podłoża. Powierzchnia okładzin m2 i cokół, b) Montaż siatek osłonowych na rynnach dachowych bud. "A i B"
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (wykonanie robót dodatkowych wpłynie na jakość użytkowania obiektu oraz uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów a także dla prawidłowego funkcjonowania obiektu) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę,
? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie
Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
B. wykonanie robót zamiennych opisanych w:
? protokole nr 10/2020 z dnia 03.03.2020 r:
a) Rezygnacja z wykonania instalacji szynoprzewodów z oprawami halogenowymi na sali widowiskowej budynku "A" na rzecz dwóch reflektorów scenicznych LED,
b) Zmiana i rozszerzenie zakresu podstawowego w wykonaniu instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku "A" i "B".
Wartość robót zamiennych - wzrost o kwotę netto 6.925,56 zł.
? protokole nr 12/2020 z dnia 24.03.2020 r:
a) Wykonanie w budynku "A" oddzielenia zaplecza sceny od pomieszczenia szatni w postaci ścianki stałej z rozsuwanymi drzwiami o łącznej powierzchni 19,14 m2 w miejsce ścianki składanej o powierzchni 11,38 m2,
Wykonanie robót zamiennych nie powoduje wzrostu wartości przedmiotu umowy.
Roboty zamienne zostały przewidziane na etapie postępowania przetargowego, w:
? ogłoszeniu,
? SIWZ (ust. XX, pkt.
? umowie § 6 ust. 2 lit. c).
W związku z powyższym wartość umowy wzrasta o kwotę:
A. robót dodatkowych:
? netto: 57.777,84 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych 84/100),
? brutto: 71.066,74 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy sześćdziesiąt sześć złotych 74/100).
zgodnie ze sprawdzonymi i zatwierdzonymi kosztorysami na roboty dodatkowe.
B. robót zamiennych:
? netto: 6.925,56 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset dwadzieścia pięć złotych 56/100),
? brutto: 8.518,44 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset osiemnaście złotych 44/100).
zgodnie ze sprawdzonym i zatwierdzonym kosztorysem na roboty zamienne (różnicowy).
Strony umowy w § 8 ust. 1 umowy zmieniają wartość przedmiotu umowy z kwoty:
netto 7.927.590,53 PLN, podatek VAT 23 %, 1.823.345,82 zł., kwota brutto 9.750.936,35 PLN,
na kwotę:
netto 7.992.293,93 PLN, podatek VAT 23 %, 1.838.227,60 zł., kwota brutto 9.830.521,53 PLN
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.