eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu Czas na profesjonalistów - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-07

Ogłoszenie nr 560060880-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.

Opatów: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu Czas na profesjonalistów - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu Czas na profesjonalistów - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508350-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510060601-N

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opatowski w Opatowie, Krajowy numer identyfikacyjny 83040921200000, ul. Ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 86 84 723, e-mail przetargi@opatow.pl, faks 15 86 84 721.
Adres strony internetowej (url): http://www.opatow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu Czas na profesjonalistów - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI-I.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomocy dydaktycznych, na potrzeby projektu Czas na profesjonalistów - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim dla: Zespołu Szkół nr 1 w Opatowie ul. Słowackiego 56 27-500 Opatów Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie ul. Stefanii Sempołowskiej 99 27-500 Opatów Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ożarowie Os. Wzgórze 56 27-530 Ożarów Na przedmiot zamówienia składają się m.in. wyposażenie stanowiące pomoce dydaktyczne jak wyposażenie informatyczne, mechaniczne, gastronomiczne, biurowe, mechatroniczne. ZADANIE 1 Wyposażenie informatyczne ZADANIE 2 Wyposażenie mechaniczne ZADANIE 3 Wyposażenie gastronomiczne ZADANIE 4 Wyposażenie biurowe ZADANIE 5 Wyposażenie informatyczne zawodowe Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:

39150000-8,

30200000-1,

39130000-2,

31712000-0,

39315000-3,

39221000-7,

43800000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.03.2020 26.03.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE 1 Wyposażenie informatyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

POWER KOMPUTERY Tomasz Łapa , , ul. Polna 17A , 27-400, Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 134900.00 Pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Aneks do umowy dotyczy zmiany terminu realizacji części zadania.


CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE 2 Wyposażenie mechaniczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX sp. z o.o. , , ul. Gajowa 53/16 , 50-520, Wrocław, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 49756.10 Pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu dostawy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu dostawy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze wzrastającym ryzykiem rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 nastąpiła konieczność wydłużonego terminu oczekiwania na elementy składowe części urządzeń objętych umową nr WI-II.273.11.2020 oraz WI-II.273.15.2020.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.