Ogłoszenie nr 560057467-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Częstochowa: ROBOTY BUDOWLANE - Remont nawierzchni utwardzonych na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie - ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644244-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510002022-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000,
ul. ul. Sabinowska
62/64,
42-200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(034) 378 53 00, 378 53 01, e-mail
przetargi@cspsp.pl, faks
(034) 378 53 32.
Adres strony internetowej (url): www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE - Remont nawierzchni utwardzonych na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie - ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WT.2370.30.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane dotyczące I-szego ETAPU remontu nawierzchni utwardzonych na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Prace będą prowadzone na terenie Zamawiającego tj.: Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64 w obrębie budynku stołówki. Obszar objęty niniejszym zamówieniem zaznaczono w dokumentacji technicznej, na mapach plan sytuacyjny i plan warstwowy jako ETAP I (dokumentacja techniczna stanowi zał. nr 1 do SIWZ). 2) Remont nawierzchni utwardzonych - ETAP I (otoczenie stołówki) - zakresem obejmuje remont nawierzchni dróg, placów manewrowych i chodników; remont instalacji odwodnienia wraz z wymianą urządzeń odwadniających i podłączeniem rur spustowych, remont instalacji sanitarnej. 3) Podstawowe dane techniczne remontu nawierzchni utwardzonych - ETAPU I: - drogi i place manewrowe 2093 m2; - chodniki 760 m2; - przebrukowanie istn. nawierzchni 29 m2; - odtworzenie trawników 1600 m2. 4) ETAP 1 obejmuje obszar położony wokół budynku stołówki. Nawierzchnie dróg manewrowych wykonane są w większości z kształtek betonowych typu trylinka. Znaczne nierówności poprzeczne i podłużne świadczą o utracie nośności podbudowy. Ponadto kształtki posiadają liczne ubytki, co dodatkowo obniża standard nawierzchni. Odwodnienie realizowane jest za pomocą wpustów jezdniowych podłączonych do instalacji deszczowej. Studzienki wpustów są w znacznym stopniu zanieczyszczone osadami, instalacja nie jest w pełni drożna - system odwodnienia nie funkcjonuje należycie. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do wykorzystania w pierwszej kolejności kostki brukowej posiadanej przez Zamawiającego tj.: - kostka szara w ilości 2 093 m2 - gr. 8 cm, - kostka czerwona w ilości 432,6 m2 - gr. 8 cm, - krawężnik najazdowy szary w ilości - 69 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie określonym powyżej stanowi dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do SIWZ, w części dotyczącej ww. zakresu oraz harmonogram robót - załącznik nr 1.A do SIWZ i zestawienie asortymentu i ilości materiałów posiadanych przez Zamawiającego - załącznik nr 1.B do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin wykonania całego zamówienia określony został jako 20 marca 2019 r. Termin ten został zmieniony na dzień 10 kwietnia 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonane zmiany umowy poprzez zlecenie wykonania oprócz robót opisanych w umowie, robót budowlanych polegających na części uszkodzonej sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze objętym wykonywaniem robót wynikających z zawartej umowy. W wyniku zlecenia dodatkowych robót dokonano zmiany umowy w zakresie: wynagrodzenia. W zw. z powyższym zmiany umowy polegają na: 1. Dodaniu zakresu robót polegającego na: remoncie części uszkodzonej sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do zawartego Aneksu nr 2; 2. Ustaleniu wynagrodzenia za zlecone dodatkowo roboty budowlane w wysokości 47.000,00 zł brutto co skutkuje zmianą całkowitego wynagrodzenia z 1.194.564,11 zł brutto na 1.241.564,11 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót związanych z zagęszczeniem gruntu walcem wibrującym pod wykonanie nawierzchni utwardzonej zarwaniu całkowitemu uległa część kanału sanitarnego odprowadzającego ścieki z budynku stołówki do kolektora zbiorczego połączonego z siecią miejską na szerokości ciągu komunikacyjnego. Zarwanie miało miejsce na całej szerokości ciągu komunikacyjnego. Po dokonaniu odkopów zarwanego odcinak stwierdzono, iż uszkodzeniu uległ odcinek sieci kanalizacji sanitarnej wykonany z rur betonowych bez kielichów. Odkopane kanały są nieszczelne, co skutkuje nanoszeniem do sieci kanalizacyjnej gruntu, a tym samym jej zamulanie. Również studnie częściowo wymurowane zostały z cegły, w sposób niedbały. Ściany tych studni są zawilgocone, częściowo zmurszałe i grożą zawaleniem podczas prowadzenia prac. Przeciekające dna studni zostały źle wyprofilowane, dodatkowo zostały zamulone przez grunt nanoszony do kanalizacji przez nieszczelne kanały betonowe. Po uzyskaniu opinii inspektora nadzoru o złym stanie uszkodzonej części instalacji kanalizacji sanitarnej podjęto decyzję o konieczności wymiany jej na nową. W przytoczonej opinii inspektor nadzoru jednoznacznie wskazał, iż konieczna jest wymiana tego odcinka kanalizacji sanitarnej w celu prawidłowego funkcjonowania budynku stołówki na nową zbudowaną z rur PVC-U, z kielichami wyposażonymi w uszczelki gumowe wraz z betonowymi studniami rewizyjnymi. Zaistniała sytuacja ma wpływ na prawidłową realizację umowy podstawowej, i niemożliwa była wcześniej do przewidzenia. Wyżej wskazanych okoliczności zamawiająca działając z należytą starannością nie była w stanie przewidzieć.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa fortepianów dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Różnowie
- Prace remontowo-budowlane ścian piwnicznych budynku administracyjno-dydaktycznego "F" przy ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem odwodnienia
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rosochatem Kościelnem
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.