eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1535C ŁOCHOWO-ZAMOŚĆ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-05

Ogłoszenie nr 560041723-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.

Bydgoszcz: ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1535C ŁOCHOWO-ZAMOŚĆ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664328-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510023298-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1535C ŁOCHOWO-ZAMOŚĆ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-VII.272.1.54.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej 1535C Łochowo-Zamość na odcinku ca. 2,6 km celem doprowadzenia jej do kategorii drogi Z (KR3). Zakres robót obejmuje branże: drogową, sanitarną, telekomunikacyjną. Zakres obejmuje: o wycinkę i karczowanie drzew i krzewów o rozbiórki istniejących ogrodzeń o rozbiórki istniejących nawierzchni zjazdów i chodników o budowę/odbudowę nowych ogrodzeń o wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o budowę zjazdów o nawierzchni bitumicznej o budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej o budowę poboczy gruntowych o budowę chodników z kostki betonowej szarej o budowę drogi rowerowej o nawierzchni bitumicznej o wykonanie rowów drogowych trapezowych o wykonanie trawników o budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów deszczowych oraz regulację istniejącego uzbrojenia o przebudowa kolizji linii telekomunikacyjnych, 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek oraz zdjęty humus, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek w/w materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 4) Zamówienie ma być wykonane z materiałów nowych, nieużywanych. 5) W przypadku wycinki drzew Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dokonania przez uprawnioną osobę klasyfikacji i wyceny pozyskanego drewna. Ustaloną w ten sposób kwotę, Wykonawca przeleje na rachunek bankowy Powiatu. 6) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 7) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: - zapewnienia obsługi geodezyjnej, - wprowadzenia na czas prowadzenia robót tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 8) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45233162-2,

45233222-1,

45232452-5,

45232460-4,

45232310-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Ustala się termin wykonania całości robót do dnia 30 października 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1535C ŁOCHOWO-ZAMOŚĆ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/02/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o. , przetargi@kowalskibudownictwo.pl, ul. Dworcowa 12, 88-400, Żnin, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3251512.53 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy wprowadzenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zapisem części IX ust. 3 pkt. 4 ppkt.4 SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu nr 664328-N-2018 z dnia 2018-12-27. Zamawiający przewidział możliwość zmiany postanowień umowy m. in. zmiany osób kluczowych. Zamawiający dokonał wyboru Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, już po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych. Zamawiający związku z powyższym wprowadza do zawartej z Wykonawcą przedmiotowej umowy dane personalne Inspektora Nadzoru Inwestorskiego powołanego do pełnienia tej funkcji w dniu 15 lutego 2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.