eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej oraz elektrycznej nad realizacją zadania pn. Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne oraz Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - fotowoltaika"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-04

Ogłoszenie nr 560041082-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.

Mińsk Mazowiecki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej oraz elektrycznej nad realizacją zadania pn. Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne oraz Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - fotowoltaika"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: RPo WM Oś priorytetowa IV. Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500754-n-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500025864-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mińsk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 71158274700000, ul. ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 582 851, e-mail gmina@minskmazowiecki.pl, faks 257 582 489.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej oraz elektrycznej nad realizacją zadania pn. Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne oraz Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - fotowoltaika"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

rI.271.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach projektu "Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki" w podziale na części (część A oraz część B) 6. Część A: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania pn. Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - pompy ciepła, kolektory słoneczne. 1) Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego w branży sanitarnej, nad realizacją zadania polegającego na zastąpieniu istniejących źródeł energii nowoczesnymi energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła zaopatrujących budynki mieszkalne oraz budynki użyteczności publicznej na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki. 7. Część B: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej nad realizacją zadania pn. Odnawialne źródła energii w gminie Mińsk Mazowiecki - fotowoltaika 1) Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego w branży elektrycznej, nad realizacją zadania polegającego na zastąpieniu istniejących źródeł energii nowoczesnymi energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami energii elektrycznej zaopatrujących budynki użyteczności publicznej na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki.


II.4) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

71248000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.02.2018 do dnia 31.10.2018r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przedłużenie terminu zamówienia do dnia 29.03.2019r

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z przedłużeniem terminu wykonania robót budowlanych konieczne by ło wydłużenie umowy na nadzór.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.