eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnegoRewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29 Oznaczenie sprawyDNZP.261.47.2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-28

Ogłoszenie nr 560036777-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.

Warszawa: Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29 Oznaczenie sprawy: DNZP.261.47.2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555741-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540121830-N-2019; 540124230-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510158934-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01151334300000, ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48228186741, e-mail zamow@zgn-praga-pn.pl, faks +48228186741.
Adres strony internetowej (url): www.zgn-praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29 Oznaczenie sprawy: DNZP.261.47.2019

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DNZP.261.47.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie. Etap II obejmuje roboty budowlane, sanitarne-w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wymiany urządzeń oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach doposażanych w nowe łazienki oraz elektryczne. Szczegółowy zakres robót, zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji został określony w siwz oraz w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. a) Przedmiarach robót: w podziale na branże - Przedmiary branża budowlana (8 szt.) - Załącznik Nr 4A do siwz; - Przedmiary branża sanitarna (9 szt.) - Załącznik Nr 4B do siwz; - Przedmiary branża elektryczna (8 szt.) - Załącznik Nr 4C do siwz; zwanych łącznie Przedmiarami - Załącznik Nr 4 do siwz. b) Projekcie umowy - załącznik Nr 5 do siwz. c) Dokumentacji Projektowej składającej się z: - Projektu zamiennego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, oficynowego -branża architektura; - Projektu zamiennego: Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, oficynowego -branża sanitarna - w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wymiany urządzeń oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach doposażanych w nowe łazienki; - Projektu zamiennego: Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, oficynowego -branża elektryczna; - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej - (w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wymiany urządzeń oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach doposażanych w nowe łazienki) i elektrycznej. Zwanych dalej łącznie Dokumentacją Projektową - Załącznik Nr 6 do siwz.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45410000-4,

45442100-8,

45262500-6,

45432100-5,

45421000-4,

45300000-0,

45320000-6,

45330000-9,

45332000-3,

45350000-5,

45331000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji od dnia 30.07.2019 r do dnia 28.02.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum: Lider: ZUINSTAL Robert Radzikowski, r.radzikowski@wp.pl, ul. Starowiejska 199 c, 08-110, Siedlce, kraj/woj. mazowieckie

: Partner - Wiesław Radzikowski, Zakład Usługowo Instalacyjny, , ul. Starowiejska 199 c, 08-110, Siedlce, kraj/woj. mazowieckie

Partner - ROBPAW S. c. Robert Bugaj, Paweł Bugaj, , , ul. Kowieńska 4/19, 03-423, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1213762.76 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/02/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy W związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy netto -1255231,40 PLN, brutto -1355649,91 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.