Ogłoszenie nr 560034348-N-2020 z dnia 26-02-2020 r.
Zgorzelec: Modernizacja ogrodzenia Przedszkola Niepublicznego Nr 3
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585671-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510221193-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000,
ul. ul. Domańskiego
7,
59-900
Zgorzelec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-75 77 56 988, e-mail
wzp@zgorzelec.com, faks
075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ogrodzenia Przedszkola Niepublicznego Nr 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.271.1.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie realizacja robót budowlanych w zakresie ogrodzenia Przedszkola Niepublicznego Nr 3 w Zgorzelcu, obejmujących wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi, tj. rozbiórka istniejącego ogrodzenia terenu Przedszkola Niepublicznego Nr 3 "Pajacyk" w Zgorzelcu i budowa nowego ogrodzenia. 2) Łączna długość ogrodzenia wynosi około 278 metrów, w skład którego wchodzi brama wjazdowa oraz furtka wejściowa. 3) Przedmiotowa inwestycja znajduje się przy ul. Tuwima 2A w Zgorzelcu na terenie działki nr 24/4 Bi Obr. V AM-3. 4) Zakres przedmiotu zamówienia dot. dokumentacji projektowej obejmuje: 1) sporządzenie projektu wykonawczego; 2) sporządzenie programu zapewnienia jakości oraz planu BIOZ. 5) Zakres przedmiotu zamówienia dot. robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) demontaż stalowych elementów ogrodzenia; 2) rozbiórkę betonowych elementów ogrodzenia; 3) utylizację materiałów z rozbiórki; 4) wykonanie wykopów pod nowe ogrodzenie; 5) wykonanie ław/stóp fundamentowych; 6) zasypanie wykopów; 7) montaż elementów ogrodzenia; 8) odtworzenie części chodnika poprzez ułożenie kostki brukowej w obrębie ogrodzenia; 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej; 10) odtworzenie terenu zielonego. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, sporządzonym 16 lipca 2019r., stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7) Jeżeli w Programie Funkcjonalno-Użytkowym powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przez cały okres realizacji prac projektowych i robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, we własnym zakresie i na swój koszt następujące osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: a) projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, albo inne odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania wymaganych uprawnień. Osoby wskazane powyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodne z obowiązującą ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9) Podwykonawstwo: a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ. 10) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub dalszym podwykonawcom), wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na: - przygotowaniu zaplecza budowy; - wykonywaniu robót ogólnobudowlanych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia a wynikających z zakresu robót budowlanych (ppkt 5 niniejszego punktu); - wykonywaniu prostych prac fizycznych w budownictwie tj.: przenoszenie materiałów budowlanych, sprzątanie terenu budowy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac - zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych dotyczącą art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. c) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie (własne i/lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. d) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45340000-2
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (15.10.2019r.), tj. do dnia 11.02.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Modernizacja ogrodzenia Przedszkola Niepublicznego Nr 3 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Ryszard Droszcz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "RICARDO",
ricardo2003@wp.pl,
ul. Górnicza 35,
59-900,
Zgorzelec, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana (Aneks) dotyczy prolongaty terminu realizacji przedmiotu umowy (zmiana treści § 3 umowy) na termin: 137 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 28.02.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powyższa zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy podyktowana była koniecznością wykonania dodatkowych prac tj. wykonanie wycinki kolidujących 4 szt. drzew wraz z uzyskaniem odpowiednich zgód oraz wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie ław/stóp fundamentowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Wymiana dachu budynku nr 9-12 Domu Pomocy Społecznej "Jutrzenka" w Zgorzelcu"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.