Ogłoszenie nr 560033843-N-2019 z dnia 21-02-2019 r.
Brochów: "Budowa Targowiska wiejskiego "Mój rynek" na działce nr ewid. 315 w miejscowości Brochów, gmina Brochów III" w formule zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w gminie Brochów w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia" Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Umowa nr RPMA.06.02.00-8469/17-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500139217-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500158784-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000000,
ul. Brochów
125,
05-088
Brochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 257 051, e-mail
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks
227 257 051.
Adres strony internetowej (url): www.brochow.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa Targowiska wiejskiego "Mój rynek" na działce nr ewid. 315 w miejscowości Brochów, gmina Brochów III" w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.GN.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu a następnie na jego podstawie realizacja zamierzenia budowlanego pn. "Budowa Targowiska wiejskiego "Mój rynek" na działce nr ewid. 315 w miejscowości Brochów III", gmina Brochów w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie całorocznego, ogólnodostępnego targowiska wiejskiego "Mój rynek" w Brochowie. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie na jego podstawie pozwolenia na budowę a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy sposób wykonania robót projektowych, budowlanych, drogowych, i instalacyjnych objętych zamówieniem określony został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (załącznik nr 8) oraz we wzorze umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w szczególności w formie operatu kolaudacyjnego, wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 2 Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu. 3 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 4 Roboty musza być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego oraz prawa o ruchu drogowym. 5 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż, i branżowych tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6 Użyte materiały oraz urządzenia musza mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 8 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres - minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 9 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu gwarancji za usuniecie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów w okresie równym okresowi udzielonej gwarancji liczonym od dokonania czynności odbioru końcowego. 10 Zamawiający zastrzega sobie wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 11 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 12 Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 13 W dokumentacji przetargowej zawarte zostały zapisy dotyczące konieczności zachowania zgodności z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartej na 8 regułach. 14 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 15 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren budowy. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 16 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały w Projekcie Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71221000-3,
71300000-1,
45100000-8,
45200000-9,
45213112-1,
45213141-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot zamówienia ma być realizowany od dnia zawarcia umowy do dnia :
30.08.2018 r. - termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę; 30.04.2019 r. - termin realizacji robót budowlanych; 01.07.2019 r. - termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W aneksie nr 2 do umowy z dnia 3.07.2018 r. wydłużono termin zakończenia prac projektowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii, a w szczególności z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę do dnia 28.02.2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z pismem o zawarcie aneksu do umowy poprzez zmianę § 5 ust 3 pkt 2 litera a, umowy z powodu zmiany właściwości organów jak również przepisów dotyczących procedury wydawania pozwolenia wodnoprawnego, co nie pozwala uzyskać pozwolenia wodnoprawnego w przewidzianym terminie. Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego jest dokumentem niezbędnym do wydania pozwolenia na budowę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.