Ogłoszenie nr 560033326-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.
Busko-Zdrój: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamawiający informuje, że zamówienie planowane jest do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 "Efektywna i zielona energia", działanie 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514297-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500054529-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000,
ul. ul. Adama Mickiewicza
10,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 705 200, e-mail
urzad@umig.busko.pl, faks
413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RSID.271.10.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej" Przedmiot zamówienia polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: ? - konstrukcyjno-budowlanej, ? - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ? - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz ustanowieniu koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pełniącego funkcję kierownika. Zamawiający wymaga, aby Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadali uprawnienia bez ograniczeń. Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego będą pełnić nadzór nad realizacją zadania "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej". 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane b) zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c) organizację i koordynację całego zadania; d) kontrolę prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowy przedstawionym przez wykonawcę oraz weryfikację wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie wykonywania prac, mających wpływ na harmonogram robót; e) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę; f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; g) kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; h) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; i) w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; l) udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m) potwierdzenie i kontrola faktu zakończenia elementów robót przez Wykonawcę, w postaci zaakceptowania protokołów odbiorów, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na zmianę terminu i kosztów realizacji inwestycji; o) koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami; p) analizę zaproponowanych przez Wykonawcę robót zmian w stosunku do dokumentacji, w tym zmianę technologii wykonania elementów robót (projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami). Zamawiający informuje, że zamówienie planowane jest do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 "Efektywna i zielona energia", działanie 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 2 do SIWZ. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71541000-2,
71540000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
13/03/2018 - 31/08/2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Obsługi Inwestycji EKO - INWEST Krystyna Wiorek,
biuro@ekoinwest.kielce.pl,
ul. Wincentego Witosa 103B/47,
25-561,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez dodatkowy okres czasu, co wiąże się z dodatkowym wynagrodzeniem Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w Umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W związku z wydłużeniem okresu realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 (dawniej Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Busku-Zdroju), Zadanie I - roboty ogólnobudowlane podlegającego nadzorowi inwestorskiemu w ramach realizowanej umowy ulega zmianie termin realizacji Umowy Nr 25/RSID/2018 oraz wynagrodzenie całkowite Wykonawcy z uwagi na zwiększenie wynagrodzenia za pełnienie obowiązków określonych w umowie dla budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 (dawniej Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Busku-Zdroju).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wobec powyższego, na podstawie zapisów § 4 ust. 2 i § 27 Umowy Nr 25/RSID/2017 z dnia 13.03.2018r. oraz pkt. 25 ppkt. 25.2 SIWZ dokonuje się następujących zmian w przedmiotowej umowie:
1) Zmianie ulega § 4 "OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY" pkt.1 uzyskując nowe brzmienie:
" 1. Umowa na nadzór nad realizowaną inwestycją zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji tj. - do dnia 31.05.2019r. i 60 miesięcy od zakończenia inwestycji na czynności wynikające z okresu rękojmi."
2) Zmianie ulega § 11 pkt. 1 uzyskując nowe brzmienie:
"1. Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w niniejszej Umowie wynosi:
37 972,56 złotych (słownie: trzydzieści siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa i 56/100 złotych)".
3) Zmianie ulega § 11 pkt. 2 uzyskując nowe brzmienie:
"2. Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 (dawniej Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Busku-Zdroju): 26 256,56 zł brutto"
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Odnowienie więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz izolacja przeciwwilgociowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej Gminy Busko-Zdrój
- "Rozbudowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Mikułowice"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: "Modernizacji instalacji oddymiania (...)
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka, gm. Kańczuga"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.