eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn."Park Mostów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 560032773-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Zgorzelec: Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.: "Park Mostów"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 60811 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 112123 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000, ul. ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 77 56 988, e-mail wzp@zgorzelec.com, faks 075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.: "Park Mostów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową i rewitalizacją zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu. 2. Roboty budowlane realizowane będą w granicach działek ewidencyjnych o numerach 11/1, 11/2 Obr. VII, AM-2, nr 23 Obr. VII AM-2, nr 19/1 Obr. VII AM-2, nr 12/3 Obr. VII AM-2, nr 6, 7, 9 Obr VII AM-2, nr 12 Obr. VII AM-3, nr 8/3 Obr. VII AM-2, nr 4/8 Obr. VII AM-2, nr 16/2 Obr. VII AM-2, nr 87/2 Obr. VII AM-1, nr 8/2 Obr. VII AM-2, nr 12/4 Obr. VII AM-2, nr 13/7 Obr. VII AM-2. Działki objęte są Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru Śródmieście uchwalonym uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07.10.2009 r. opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 07.12.2009 r. nr 210 poz. 3888 oraz objęte ochroną konserwatorską i wpisane do rejestru zabytków decyzją A.1242/1-2 z dnia 29.05.2009 r. 3. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę ciągów komunikacyjnych, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, z uwzględnieniem, iż odcinek od domu Samotnej Matki do wjazdu do Miejskiego Domu Kultury należy wykonać z nawierzchni asfaltowej bez masy barwiącej (zgodnie z obszarem zaznaczonym na PZT); 2) przebudowę placu zabaw przy ul. Konarskiego wraz z wymianą ogrodzenia; 3) budowę placu zabaw przy Domu Samotnej Matki; 4) budowę placu zabaw dla psów (zgodnie z załączonym opisem i schematem urządzeń); 5) przebudowę oświetlenia parkowego - oświetlenie typu LED ze źródłem 60W o wydajności min. 120lm/W, słupy aluminiowe na typowych fundamentach (kształt słupów i opraw należy dostosować do zamontowanych na terenie zmodernizowanej części parku przy forcie Bolka i Lolka); 6) budowę fontanny wraz z niezbędnym uzbrojeniem; 7) odtworzenie zniszczonej małej architektury o rysie historycznym zachowując jej charakter, tj. zagospodarowanie miejsca na skarpie placu odpoczynkowego, wąwozu od strony ulicy Konarskiego wraz z odtworzeniem granitowych murków o rysie historycznym; 8) odtworzenie istniejących schodów na terenie całego parku zachowując ich historyczny charakter; 9) zagospodarowanie istniejących stawów parkowych wraz z ich czyszczeniem, remontem jazów i mnichów, remontem granitowych murków na linii brzegowej stawów wraz z przyległymi terenami oraz uregulowaniem gospodarki wodnej; 10) zasypanie zbiornika ppoż. za amfiteatrem; 11) budowę systemu odwodnienia na terenie całego parku wraz z budową drenażu na terenach podmokłych; 12) zagospodarowanie elementów małej architektury, tj. kosze, ławki, stojaki na rowery; 13) budowę przepompowni na terenie Domu Samotnej Matki wraz z systemem odprowadzania ścieków; 14) wymianę istniejącego ogrodzenia wokół amfiteatru miejskiego wraz z bramami oraz remontem cokołów; 15) budowę (dostawę) ogólnodostępnej automatycznej toalety; 16) budowę drewnianego pomostu wraz z wiatą drewnianą; 17) zlecenie wykonania oraz montaż granitowej rzeźby z oświetleniem LED w miejscu wypoczynku na skarpie (zgodnie z załączonym rysunkiem); 18) przemurowanie kaskad granitowych przy odpływie wody do rzeki; 19) wyczyszczenie kamiennej ściany skalnej w miejscu rekreacji na skarpie; 20) likwidację istniejących boisk sportowych przy spółdzielni mieszkaniowej na ul. Konarskiego wraz z zagospodarowaniem terenów w alejki spacerowe oraz budowę boiska do gry w bule; 21) uporządkowanie drzewostanu na terenie całego parku wraz z wykonaniem nowych nasadzeń oraz pielęgnacją przez pierwszy rok gwarancji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową ATA M. Soczyński z siedzibą w Lubaniu, w skład której wchodzą: 1) projekt budowlany w zakresie zagospodarowania terenu, architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych; 2) projekt budowlano-wykonawczy w zakresie zieleni; 3) projekt wykonawczy- część budowlana; 4) projekt wykonawczy- instalacje sanitarne; 5) projekt wykonawczy - instalacje elektryczne; 6) operat wodno-prawny - zagospodarowanie wód deszczowych i drenażowych; 7) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót; 8) przedmiar robót; 9) decyzja pozwolenia na budowę nr 233/2015 z dnia 23.07.2015 r.; 10) decyzja wodno-prawna z dnia 21.07.2015 r.; 11) decyzja nr 847/2015 z dnia 14.07.2015 r. pozwolenie na usunięcie drzew i krzewów oraz decyzja nr 55/2017 z dnia 10.01.2017 r. - prolongata terminu; 12) decyzja nr 658/2015 z dnia 09.06.2015 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz decyzja nr 53/2017 z dnia 10.01.2017 r. - prolongata terminu; 13) decyzja nr 984/2015 z dnia 05.08.2015 r. zezwolenie na podejmowanie innych działań przy zabytku oraz decyzja nr 54/2017 z dnia 10.01.2017 r. - prolongata terminu; 14) pozostałe dokumenty i uzgodnienia - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 6. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą standardów określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. 7. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 8. Materiały zastosowane przez wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 9. Zamawiający wymaga 12-miesięcznej gwarancji na dokonane nasadzenia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 11. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13. Zapisy, o których mowa w pkt. od 12 do 13 niniejszego rozdziału stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 14. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: a) roboty w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej; b) roboty w zakresie branży drogowej; c) roboty w zakresie branży sanitarnej; d) roboty w zakresie branży elektrycznej; e) roboty w zakresie uporządkowania zieleni poprzez wykonanie nowych nasadzeń oraz redukcję roślinności i drzew; f) roboty ziemne, w tym badania archeologiczne. 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności, 3) W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV:

45220000-5,

45111000-8,

45233200-1,

45112723-9,

45316100-6,

45330000-9,

77000000-0,

71351914-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy, tj. 20.07.2017 r. do dnia 30.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.: "Park Mostów"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Pre-Fabrykat Sp. z o.o., prefabrykat@prefabrykat.pl, Miłków, ul. Brzezie Karkonoskie 2, 58-540, Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6251219.51 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przedmiotem podpisanego aneksu było zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 69918,70 zł netto za zlecenie robót dodatkowych (koniecznych) w zakresie wymiany części odcinków kanalizacji deszczowej oraz przykryw studni murowanych, a także wykonaniu drenażu w rejonie boiska do gry w bule.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zlecenie robót dodatkowych (koniecznych). Przyczyna zlecenia przedmiotowych robót powstała po przeprowadzonej inspekcji wizyjnej dot. kanalizacji deszczowej na terenie parku, z której wyszło, iż część starej istniejącej kanalizacji deszczowej nie nadaje się do naprawy lecz do całkowitej wymiany. Powyższe roboty nie były ujęte w podstawowym zamówieniu lecz są robotami niezbędnymi do wykonania aby całość kanalizacji deszczowej na terenie parku po zakończeniu robót budowlanych związanych z rewitalizacją funkcjonowała poprawnie oraz spełniała swoją rolę w odprowadzaniu wód desczowych z terenu parku jak i przyległych terenów do istniejących odbiorników. Kolejnym elementem, który należało wprowadzić jako roboty konieczne było wykonanie drenażu na terenie, w którym istniało stare asfaltowe boisko, a palnowo należało wykonać ścieżki spacerowe i boisko do gry w bule (napływ wód z działek sąsiadujących - duża różnica poziomów). Z przeprowadzonych badań przez geologa wynikało, iż przedmiotowy teren jest w stanie mokrym i nawodnionym, wody powierzchniowe nie wsiąkają i nie odpływają w sposób prawidłowy. W związku z w/w okolicznościami zaszła konieczność zlecenia robót dodoatkowych (koniecznych) do wykonania aby można było dalej kontynuować roboty budowlane zawarte w pierwotnej umowie oraz prawidłowo je ukończyć.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.