eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-13

Ogłoszenie nr 560027980-N-2019 z dnia 13-02-2019 r.

Poznań: Remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606457-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500256359-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102297200000, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8586100, e-mail beata.chomiakowska@mf.gov.pl, faks 61 8522224.
Adres strony internetowej (url): www.wielkopolskie.kas.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

3001-ILZ.260.30.2018/ILN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego, zlokalizowanych w miejscowościach, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ. 2. Zamówienie podzielono na 4 części: 1)Część 1 - remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. przy ul. Chłapowskiego 45, obejmujący wymianę wykładzin oraz wymianę drzwi wewnętrznych, 2)Część 2 - remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Środzie Wlkp. przy ul. Harcerskiej 2, obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymianę nawierzchni podłogi, 3)Część 3 - remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Turku przy ul. Konińskiej, 1 obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych, 4)Część 4 - remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wolsztynie przy ul. Dworcowej 15, obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45421100-5,

45442100-8,

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wolsztynie przy ul. Dworcowej 15, obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

POL-BUD Ryszard Polnik, , ul. Moderska 1b, 62-060, Zamysłowo, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 81300.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana zakresu robót i wartości wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zwiększenia zakresu robót, o roboty, których nie można było przewidzieć na etapie wykonania przedmiaru (elementy zakryte). W konsekwencji zwiększenia zakresu robót, zwiększenie wysokości wynagrodzenia

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wartość wynagrodzenia brutto z pierwotnej umowy - 89 325,44 zł, wartość aneksu 4 421,60 zł, łącznie 93 747,04 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.