Ogłoszenie z dnia 2019-02-12
Ogłoszenie nr 560027684-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.
Warszawa: Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy
ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48748-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 51393-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 102577-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 01305805000000,
ul. Al. Jerozolimskie
97,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48261846770, e-mail
szp.szi@ron.mil.pl, faks
+48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organiazacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie w zakresie dostosowania do wymogów ppoż. i osób niepełnosprawnych, budowa budynku agregatu prądotwórczego oraz remont nawierzchni utwardzonych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi,2)szkolenie pracowników,3)przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników,4)wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.),5)przeprowadzenie utylizacji odpadów,6)wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach,7)wykonanie dokumentacji powykonawczej,8)uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,9)zapewnienie 3 miesięcznego serwisu gwarancyjnego i konserwacji po dokonaniu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji obiektu,10)opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu (jeżeli będzie wymagane przepisami prawa),11)wykonanie instrukcji ppoż. oraz scenariusza ppoż,12)opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji,instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych,13)opracowanie wykazu środków trwałych.
II.4) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
45262310-7,
45262300-4,
45262500-6,
45320000-6,
45262400-5,
45261210-9,
45421131-1,
45421110-8,
45421140-7,
45421146-9,
45410000-4,
45432210-9,
45432210-6,
45233220-7,
45112710-5,
45342000-6,
45332000-3,
45232130-2,
45332300-6,
45332200-5,
45331100-7,
45331200-8,
45332200-5,
45330000-9,
45332000-3,
45343000-3,
45310000-3,
45311100-1,
45311200-2,
45316000-5,
45314310-7,
45310000-3,
45311100-1,
45311200-2,
45316000-5,
45314310-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.09.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót stanowiących zamówienie dodatkowe stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i wynika z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od zamawiającego. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zmiana wykonawcy nie może być dokonana ze względów technicznych, ponieważ wykazane powyżej roboty dodatkowe bezpośrednio wiążą się z prowadzonymi pracami w budynku, w zakresie instalacji sanitarnych i spowodowałyby utratę gwarancji części już wykonanych robót. Ponadto ze wzlędów ekonomicznych zmiana wykonawcy skutkowałaby wstrzymaniem dotychczasowych robót i znacznym przesunięciem w czasie realizowanej inwestycji, a w obecnej sytuacji na rynku budowlanym koszt robót oszacowany przez nowego wykonawce znacznie przewyższałby złożoną ofertę firmy Stok.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem robót budowlanych, zwiększających podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, ujawnionych w trakcie realizacji, a których nie można było przewidzieć na etapie dokumentacji projektowej, stwierdzonych w Protokole konieczności nr 2 jako niezbędnych do wykonania z uwagi na prawidłową realizacje inwestycji. Wartość zmian umowy zawartej z Wykonawcą stanowi 12,83% wartości realizowanego zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% kwoty zamówienia określonego w umowie. Roboty budowlane ujęte w zatwierdzonym protokole konieczności nr 2 wynikające z konieczności rozszerzenia zakresu rzeczowego inwestycji na podstawie stwierdzonego złego stanu technicznego urządzeń i instalacji. Branża sanitarna - wykonanie instalacji wody lodowej i częściowej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz wentylacji mechanicznej znajdującej się w złym stanie technicznym a nieujętej w pierwotnych założeniach modernizacyjnych. Branża budowlana w zakresie wykonania posadzek w pomieszczeniach łazienek i ścian na 1 piętrze, ułożenia płytek ceramicznych w ww. pomieszczeniach, wymiany konstrukcji sufitu podwieszanego w auli 1 piętra i wymiany ścianek działowych w czterech pomieszczeniach, prac będących następstwem powyższych robót sanitarnych oraz dodatkowo wymiany balustrady klatki schodowej z naprawą schodów ze względu na bezpieczeństwo użytkowania. Branża teletechniczna w zakresie wymiany centrali systemu sygnalizacji pożaru ze względu na wieloletnie zużycie i zły stan techniczny oraz wymiany instalacji telefonicznej zgodnie z zaleceniami resortowymi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót budowlanych objętych protokołem konieczności nr 2, wg zweryfikowanych przez Inwestora kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę - firmę Stok wyniosła 759 769,59 zł brutto. W wyniku przeprowadzonych negocjacji ustalono ostateczną wartość robót dodatkowych na kwotę 757 680,00 złotych brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.