eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › " Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski"



Ogłoszenie z dnia 2020-02-14

Ogłoszenie nr 560027469-N-2020 z dnia 14-02-2020 r.

Radzyń Podlaski: " Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROLNEGO NA RZECZ ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-2020 UMOWA NR: 00036-65170-UM0310027/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552758-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510133364-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 30237457000000, ul. ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 834 131 800, e-mail ug@radzynpodlaski.pl, faks 834 131 800.
Adres strony internetowej (url): ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I-ZP.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres inwestycji: - Roboty budowlane Budynek usytuowano na działce nr 62/2 położonej w miejscowości Jaski. Bryła budynku zwarta i wykonana na planie prostokąta. Dach budynku wielospadowy przestrzennie kształtowany. Budynek przeznaczony będzie dla potrzeb kulturalnych oraz zebraniowych mieszkańców miejscowości Jaski. Budynek jest budynkiem jednokondygnacyjnym niskim z poddaszem nieużytkowym wykonany w technologii tradycyjnej o ścianach murowanych z bloczków wapienno-piaskowych E24 klasy 15 na zaprawie cem.- wap. M5, przykrytych stropami żelbetowymi gęsto żebrowymi z belek sprężonych strunobetonowych, kominy z cegły pełnej ceramicznej kl.15 gr. 38cm . Wysokość użytkowa przyziemia wynosi 305cm. Obiekt pokryty jest blachą panelową płaską na rąbek stojący. Dach jest wielospadowy o nachyleniu 57,7%-30°. Konstrukcja dachu typowa drewniana w układzie płatwiowo -krokwiowo - kleszczowym. Dach odwadniany jest poprzez tradycyjny grawitacyjny system odprowadzenia wód opadowych tj. rynny i rury spustowe stalowe na nieutwardzony przyległy teren. Konstrukcja budynku typowa. Fundamenty posadowione bezpośrednio na nośnym gruncie. Zaprojektowano fundamenty w postaci żel- betowych ław fundamentowych. Ściany fundamentowe wykonane z bloczków betonowych gr.24cm oraz 38cm na zaprawie cementowej (ewentualnie dopuszcza się wykonanie ścian fundamentowych jako betonowe monolitycznie wylewane na budowie) Stropy żelbetowe gęsto-żebrowe z belek strunobetonowych o wysokości konstrukcyjnej 30cm. Jako usztywnienie budynku służą poprzeczne ściany, oraz trzpienie (rdzenie) żelbetowe w ścianach. ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH DANYCH LICZBOWYCH: Długość budynku - 14,50m Szerokość budynku - 10,00m Wysokość max. budynku-7,22m Ilość kondygnacji - 1 Powierzchnia zabudowy wynosi - 145,00 m Powierzchnia użytkowa - 120,07 m Powierzchnia całkowita - 160,54 m Powierzchnia wewnętrzna - 126,50 m Kubatura - 812,0 m -Roboty sanitarne Zakres robót obejmuje: o kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny o mocy 3-24 kW, o instalacja centralnego ogrzewania, grzejniki CV22, CV11 wyposażone w głowice termostatyczne i zawory odcinające, o Instalacja zimnej wody wykonana z rur PEXAL. zestaw wodomierzowy DN20. o Instalacja ciepłej wody wykonana z rur PEXAL. o Instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana z rur PCV łączonych na wcisk. o Wentylacja mechaniczna wywiewna realizowana przez wentylatory kanałowe o wydajności 100 m3/h z wyłącznikiem czasowym i wen- tylatory kanałowe V=280 m3/h z włącznikiem ręcznym. o Klimatyzacja realizowana przez klimatyzatory o mocy chłodniczej 2,5 kW i agregat zewnętrzny o mocy 8 kW. o Przyłącze kanalizacyjne PVC 160 L= 33,5 m o Zbiornik bezodpływowy V= 10 m3 o Studzienki rewizyjne DN600/DN1000 o Przyłącze wodociągowe DN40 PE Lc-28,9 m o Przyłącze gazowe DN32 PE Lc-38,5 m o Szafka gazowa Z-4 z gazomierzem G4 i reduktorem R10, o Zbiornik gazowy 2,7 m3 -Roboty elektryczne Zakres robot obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych: odbiorczych wewnętrznych, zasilających jak również instalacji odgromowej, w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaski gm. Radzyń Podlaski dz. nr 62/2, 62/1.Jako zasilanie projektuje się przyłącze kablowe. Realizacja przyłącza jest po stronie PGE i nie jest objęta opracowaniem. Całość instalacji oświetleniowej wykonać przewodami miedzianymi typu YDYp 3 x 1.5mm2 lub YDYp 4 x1.5mm2 jako p/t / 750V / z osprzętem p/t.. Projektuje się następujące instalacje: o instalacja oświetleniowa o instalacja zasilająca -instalacja gniazd wtyczkowych o instalacja połączeń wyrównawczych o instalacja przeciwporażeniowa i przepięciowa o instalacja wył. ppoż o instalacja ochrony odgromowej o i inne zgodnie z PT 2.Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ obejmującej: projekt budowlany, STWiOR oraz przedmiary. 3.Wymagania podstawowe: a) Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ b) Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. c) Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. b) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. d) Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. e) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to, czy zostały określone, czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy. f) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 SIWZ, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. g) Równoważne rozwiązania techniczne. - W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy/roboty budowlane spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. - Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. - Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy h) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia oraz muszą być zgodne z obowiązującymi, w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2019 poz. 266). Realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami, w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami sztuki budowlanej i) Wykonawca, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży Zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały itp; j) Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną na wykonany zakres robót. 4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadana przez cały okres realizacji kontraktu ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy. 4.1 Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczeniowych, o których mowa w ust. 4. 4.2 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 4.1, Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy. 4.3 Ewentualne opóźnienie w prowadzeniu robót z powodu, o którym mowa w ust. 4.2, będzie obciążać w całości Wykonawcę. 4.4 Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego. 4.5 W przypadku, gdy ważność przedłożonej polisy OC kończy się przed zakończeniem realizacji kontraktu, Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed końcem ważności polisy przedstawia kolejną polisę na dalszy okres realizacji kontraktu. Postanowienia ust. 4.4 stosuje się odpowiednio. 4.6 Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej, o których mowa w ust. 4.1 lub 4.5 może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45331000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin realizacji zadania: do 13.03.2020 r. Termin realizacji zamówienia uznaje się za dochowany, gdy we wskazanym terminie nastąpi zgłoszenie gotowości do odbioru robót końcowych, a zgłoszenie to będzie potwierdzone przez inspektora nadzoru lub przez przedstawiciela Zamawiającego.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: " Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastruktura towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Budowlana " DOROTEX", , Stasinów 24 b, 21-300, Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 575000.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/02/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art.144 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm) Zamawiający dokonuje zmian w stosunku do zawartej umowy Nr I-ZP/6/2019 z dnia 1.07.2019 r. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust 8 PZP i jest mniejsza w przypadku na roboty budowlane od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonawca w swoim piśmie podniósł aspekt praktyczny i ekonomiczny wnoszonych zmian. - Zmiany dotyczą wykonania schodów: wykonanie schodów z kostki brukowej betonowej befazowej kolorowej drobnowymiarowej gr,6 cm na podsypce cementowej-piaskowej zamiast wykonania schodów z betonowych z okładziną z płytek układanych na klej - zmiana izolacji podłogi i posadzki- z izolacji przeciwwilgociowych powlekanych bitumicznie poziome, wyk. na zimno z emulsji asfaltowej- pierwsza warstwa gruntowana roztworem bitumicznym podłoża betonowego przed wykonaniem izolacji z papy zgrzewalnej na izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej -poziome posadzkowe o gr 0,3 mm - zmiana utwardzenia placu: wykonanie podbudowy betonowej o gr. 15 cm pielęgnowanej piaskiem i woda 5 MPA zamiast podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm. Koszty i termin Roboty zamienne i dodatkowe są niezbędne do prawidłowego wykonania Zamówienia Wartość robót objętych niniejszym protokołem została określona w przedstawionej przez Wykonawcę Wycenie robót -kosztorys robót dodatkowych i zamiennych. Przedmiotowa Wycena została zweryfikowana i zaakceptowana przez Zamawiającego i będzie stanowiła podstawę do negocjacji Zamawiającego z Wykonawcą. Z przebiegu negocjacji zostanie sporządzony Protokół Negocjacji będący załącznikiem do niniejszego Protokołu Konieczności. Z tytułu robót objętych niniejszym protokołem Wykonawca nie wnosi o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy . Inne ustalenia Roboty te nie zmieniają przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe roboty zostaną rozliczone na podstawie Aneksu do Umowy zawartego pomiędzy Stronami. Zmiany te nie wpłyną negatywnie na jakość robót.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca przedstawił kosztorys ofertowy z podziałem na roboty dodatkowe, roboty zamienne oraz roboty niewykonane. Łączna kwota różnicy na korzyść Zamawiającego pomiędzy określonym w umowie wynagrodzeniu za roboty wykonywane w ramach robót zamiennych oraz robót dodatkowych wynosi 18 761,72 zł brutto. W trakcie negocjacji Wykonawca wyraził zgodę na obniżenie wynagrodzenia ustalonego w umowie o kwotę 18 761,72 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.