Ogłoszenie nr 560026198-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.
Kłobuck: "Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643134-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500285741-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kłobucki, Krajowy numer identyfikacyjny 15218075400000,
ul. Rynek im. Jana Pawła II
13,
42-100
Kłobuck, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 109 500, e-mail
zamowienia@klobuck.pl, faks
343 109 507.
Adres strony internetowej (url): www.bip.klobuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.272.1.27.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa soli drogowej z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2018/2019. Dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem luzem w ilości 1580 ton odbywać się będzie z podziałem na: a) drogi wojewódzkie 980 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 510 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 18 w ilości 470 ton. b) drogi powiatowe 600 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 300 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 18 w ilości 300 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o max. 70%, który zostanie ustalony w trakcie jego realizacji z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Wymagane parametry soli DR do zimowego utrzymania dróg: Skład chemiczny: - ziarno poniżej 1 mm 20% max - ziarno od 1 mm do 6 mm 70% max - ziarno powyżej 6 mm 10% max - zawartość NaC1 90% min - substancje nierozpuszczalne w wodzie do 2,5% max - zawartość wody do 2% max - antyzbrylacz (K4Fe(CN)6) 40 mg/kg min Dostarczana sól drogowa DR luzem do zimowego utrzymani dróg musi posiadać: - pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą sól przy stosowaniu do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, - atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny potwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb, po uprzednim zleceniu pisemnym (przekazanym faxem lub drogą elektroniczną) Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie z intensywnością uzależnioną od faktycznych potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami pogodowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności. Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać z placu Zamawiającego we własnym zakresie. Dostawa na wyżej wymienione place składowe winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez Kierownika Obwodu lub upoważnioną osobę. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową. W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. Minimalna jednorazowa dostawa równać się będzie ładowności samochodu, sumaryczna ilość dostarczonego materiału nie przekroczy ilości podanej dla zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 26.11.2018 r. do 15.04.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,LARIX" Sp. z o.o. ,
larix.biuro@matrixpc.pl ,
ul. Klonowa 11 42-700 Lubliniec ,
42-700,
Lubliniec, kraj/woj.
śląskie
,
,
,
,
, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zwiększenie wartości umowy o 10% na dostawę soli drogowej z przeznaczeniem na drogi powiatowe oraz zwiększenie wysokości wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W ramach zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2018/2019 wyczerpano dostarczoną sól dla dróg powiatowych. Stosownie do paragrafu 1 ust. 1 umowy nr 45/IR/18 z dnia 26 listopada 2018 r. zwiększono wartość umowy o 10% na dostawę soli drogowej z przeznaczeniem na drogi powiatowe, administrowane przez Obwód Drogowy nr 1 w Kłobucku oraz na dostawę soli drogowej z przeznaczeniem na drogi powiatowe, administrowane przez Obwód Drogowy nr 2 w Przystajni, tj. łącznie o 158 ton. Zwiększono również wynagrodzenie o 42 366,12 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w 2024 roku
- "Dostawa soli drogowej w celu utrzymania dróg w ilości nie większej niż 450 ton".
- ZAKUP SOLI DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.