eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 560018860-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Myszków: BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564819-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500026997-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34)3132682, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks (34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.37.2017.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach budżetu partycypacyjnego, w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Bezpieczne zejście z ul. Czarnieckiego na ul. Wyzwolenia poprzez utwardzenie terenu kostką brukową i wykonanie schodów terenowych wraz ze zjazdem dla wózków i rowerów". 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Główny przedmiot: - 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 2) Dodatkowe przedmioty: - 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, - 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, - 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmujących budowę komunikacji na odcinku ok. 52 m, o szerokości 2,9 m, w skład której wchodzi wykonanie schodów terenowych wraz z najazdami dla wózków oraz chodnika; 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie komunikacji na odcinku ok. 52 m, o szerokości 2,9 m, w skład których wchodzi: a) wykonanie schodów terenowych wraz z podjazdami dla wózków - ok. 49,74 m2; b) wykonanie chodnika - ok. 101,06 m2. 5. Ze względu na wymiary działki inwestycyjnej oraz jej znaczny spadek nie ma możliwości zaprojektowania i wykonania pochylni dla niepełnosprawnych zgodnej z warunkami technicznymi i przepisami. 6. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. z 2013 poz. 1129); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno - użytkowym, zwanym dalej w skrócie "pfu", stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przedmiotu zamówienia, o wymaganej jakości i zakresie, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 9. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla wymienionych przez niego Polskim Normom przenoszącym normy europejskie, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i w wymaganiach stawianym przedmiotowi zamówienia. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych przez Zamawiającego w pfu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na układaniu nawierzchni z kostki betonowej były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert wariantowych; 2) składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).


II.4) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111291-4,

45111200-0,

71320000-7,

71248000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 12.09.2017r. do dnia 18.12.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KAFAWOX Wiesław Liszewski , , kafawox@wp.pl, ul. Sikorskiego 53c, 42-300, Myszków , kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 38500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: ziana terminu zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. Zakres zmiany: termin umowny wydłuzony do dnia 29.06.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający podzielił stanowisko projektanta i geologa sporządzającego opinię geologiczna oraz przychylił się do propozycji ponownego opracowania dokumentacji, gdy warunki terenowe będą pozwalały na określenie rzetelnych i miarodajnych założeń wyjściowych do projektowania. Roboty ze względu na lokalizację ciągu komunikacyjnego na stoku o znacznym nachyleniu, należało przeprowadzić w sposób gwarantujący stateczność zbocza, w okresie suchym z uwagi na bardzo niekorzystne warunki gruntowo - wodne oraz specyfikę zalegających w podłożu gruntów, często Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.