eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa realizacji prac zleconych w zakresie utrzymania, konserwacji, napraw i rekonfiguracji sprzętu łączności radiowej zarządzania i kierowania Wojewody Wielkopolskiego, radiotelefonicznej sieci systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, radiowego systemu ostrzegania i alarmowania województwa wielkopolskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-28

Ogłoszenie nr 560016856-N-2019 z dnia 28-01-2019 r.

Poznań: Usługa realizacji prac zleconych w zakresie utrzymania, konserwacji, napraw i rekonfiguracji sprzętu łączności radiowej zarządzania i kierowania Wojewody Wielkopolskiego, radiotelefonicznej sieci systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, radiowego systemu ostrzegania i alarmowania województwa wielkopolskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646509-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500304012-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000514331, ul. Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48618541300, e-mail zampubl@poznan.uw.gov.pl, faks +48618541204.
Adres strony internetowej (url): http://www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa realizacji prac zleconych w zakresie utrzymania, konserwacji, napraw i rekonfiguracji sprzętu łączności radiowej zarządzania i kierowania Wojewody Wielkopolskiego, radiotelefonicznej sieci systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, radiowego systemu ostrzegania i alarmowania województwa wielkopolskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA-VII.272.5.40.2018.4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji prac zleconych w zakresie utrzymania, konserwacji, napraw i rekonfiguracji sprzętu łączności radiowej zarządzania i kierowania Wojewody Wielkopolskiego, radiotelefonicznej sieci systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, radiowego systemu ostrzegania i alarmowania województwa wielkopolskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć listę pracowników realizujących przedmiot umowy oraz niezwłocznie informować o każdej zmianie w tym zakresie. 4. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji, naprawy i rekonfiguracji sprzętu łączności radiowej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę; 2) w przypadku zatrudniania na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia nowej osoby/nowych osób wykonującej/ych czynności określone w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę/podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę; 3) w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na postawie umowy o pracę przez Wykonawcę/podwykonawcę) oraz w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację, że wskazane w pkt 1 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy/podwykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca/podwykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; 5) w przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 1 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca/podwykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę; 6) w przypadku nieprzedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca/podwykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu, o którym mowa w pkt 3.


II.4) Główny kod CPV: 50.33.30.00 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w par. 3 ust. 3 umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

YAGI-FRYSKA Sylwia Fryska, , ul. Romana Abrahama 16, 61-615, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 120360.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/01/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Określony w umowie nr OA-VII.273.76.2018.4 z dnia 14.12.2018 r. adres Wykonawcy uległ zmianie. Aktualny adres to: Bogucin, ul. Gnieźnieńska 124, 62-006 Kobylnica.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Informacja otrzymana od Wykonawcy o zmianie danych adresowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.