Ogłoszenie nr 560013003-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.
Mrocza: Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej, Drążno, gm. Mrocza, dz. ewid. 32/5 - etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: PROW 2014-2020, Działanie: "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", Na operację typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" na operacje typu "Kształtowanie przestrzeni publicznej" oraz na operację typu "Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617256-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510266635-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 92350889000000,
ul. Plac 1 Maja
20,
89-115
Mrocza, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 386 74 10, e-mail
urzad@mrocza.pl, faks
52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej, Drążno, gm. Mrocza, dz. ewid. 32/5 - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SSZ.271.3.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach inwestycji projektuje się wykonanie utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego lub alternatywnie w innych kolorach. Pod wszystkie nawierzchnie z kostki betonowej projektuje się podbudowy. Nawierzchnia trawiasta znajdująca się na terenie przedmiotowej działki pozostaje bez zmian, planuje się jedynie pielęgnację roślin i istniejącego trawnika, uzupełnienie ubytków trawy oraz uzupełnienie ziemią urodzajną i wykonanie trawnika siewem w miejscu gdzie nastąpi niewielkie przesunięcie trawnika. Od strony południowej przy budynku projektuje się poszerzenie utwardzonego placu, montaż 2 zestawów do piłki koszykowej oraz 2 stojaków na rowery. Wokół placu zabaw zaprojektowano ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej z obrzeżami uniemożliwiającymi przerastanie ścieżek trawą. Wokół budynku świetlicy oraz od strony wjazdu na teren działki, projektuje się wykonanie trawników oraz nasadzeń roślin ozdobnych. Wokół projektowanego placu zabaw zaplanowano montaż ławek, koszy na śmieci, lamp parkowych solarnych oraz miejsca z urządzeniami siłowni zewnętrznych. Do likwidacji przeznaczono istniejące 2 studnie, które będą przedmiotem odrębnego opracowania. Na terenie placu zabaw przewiduje się wykonanie nawierzchni piaszczystej. Pod niektóre urządzenia zaplanowano wykonanie nawierzchni bezpiecznych. Elementy placu zabaw: zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawka podwójna - 1 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., bujak - rower - 1 szt., bujak - żyrafa - 1 szt., bujak - koniczynka, piaskownica - 1 szt., ławka - 11 szt., tablica informacyjna - regulamin - 1 szt., kosz na śmieci - 7 szt. Dane techniczne elementów i urządzeń placu zabaw: konstrukcje - stal ocynkowana, malowana proszkowo z elementami z tworzywa sztucznego. Na terenie placu zabaw przewiduje się montaż urządzeń siłowni zewnętrznej. Zaprojektowano bezobsługowe urządzenia sprawnościowe, odporne na warunki atmosferyczne i próby zniszczenia. Przewiduje się wykonanie czterech stanowisk do ćwiczeń. Większość stanowisk to zestaw dwóch urządzeń ustawionych przy jednym pylonie. Urządzenia siłowni zewnętrznej: prasa nożna i wioślarz - 1 szt., twister i wahadło - 1 szt., wyciąg górny i wyciskanie na siedząco - 1 szt., drabinka i podciąg - 1 szt., lampa parkowa solarna - 6 szt., kosz do koszykówki - 2 szt., stojak na rowery - 2 szt. Zamówienie podzielono na 2 etapy wykonania, w związku z czym Zamawiający przewiduje następujący harmonogram finansowania: Etap I - Zagospodarowanie terenu (prace budowlane z wyjątkiem wykonania nawierzchni bezpiecznych) - termin wykonania do 20. 12. 2019 r. za kwotę nie wyższą niż 91.125,37 zł (brutto), termin płatności - 7 dni od daty wystawienia faktury. Etap II - Zakup wraz z dostawą i montażem elementów i urządzeń placów zabaw, siłowni zewnętrznej, pozostałych elementów małej architektury oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznych - termin wykonania do 15. 04. 2020 r. - pozostała kwota wynikająca z oferty (pomniejszona o kwotę wynikającą z pierwszej faktury), termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z montażem placu zabaw i siłowni zewnętrznej. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób (zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania
II.4) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
37535200-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 05-12-2019 r. do dnia 20-12-2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony zgodnie postanawiają, że zmianie ulegnie przedmiot umowy w taki sposób, że zmienia czas wykonania poszczególnych elementów zakresu I i II etapu inwestycji.
W ramach realizacji I etapu inwestycji ustalono częściowe wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu oraz dostawę urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej, oraz pozostałych elementów małej architektury). Wydłużeniu uległ również termin realizacji do 30.12.2019r.
W ramach realizacji II etapu inwestycji ustalono zagospodarowanie terenu (prace budowlane, nawierzchnie wraz z wykonaniem stref bezpiecznych z płyt gumowych ) oraz montaż urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej, pozostałych elementów małej architektury oraz dostawa i montaż oświetlenia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Z uwagi nie sprzyjające warunki atmosferyczne (ciągłe opady deszczu), które uniemożliwiły wykonanie w terminie wszystkich robót budowlanych ujętych w I etapie realizacji inwestycji, strony ustaliły, że w ramach kwoty za wykonanie przedmiotu zamówienia wykonawca częściowo wykona roboty budowlane oraz dostarczy elementy placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, co wiązało się również z koniecznością wydłużenia terminy realizacji. Analogicznie w związku z wprowadzeniem zmian w I etapie zmianie uległ zakres II etapu realizacji inwestycji, w ramach którego realizowane będzie zagospodarowanie terenu (prace budowlane, nawierzchnie wraz z wykonaniem stref bezpiecznych z płyt gumowych ) oraz montaż urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej, pozostałych elementów małej architektury oraz dostawa i montaż oświetlenia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- ZZP.260.1.9.2024_wykonanie robót budowlanych w ramach projektu BO Miasta Lublin 2022 (VIII edycja), nr O-43, pn. Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian - II etap
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.