eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białaczów › ,,Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Miedznej Drewnianej polegająca na dobudowie sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą"



Ogłoszenie z dnia 2019-01-17

Ogłoszenie nr 560011272-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.

Białaczów: ,,Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Miedznej Drewnianej polegająca na dobudowie sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 56608-2017 z dnia 2017-03-31

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 98702-2017 z dnia 2017-06-20

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białaczów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064782000000, ul. ul. Piotrkowska 12, 26307 Białaczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 581 414, e-mail ugbialaczow@wp.pl, faks 447 581 414.
Adres strony internetowej (url): www.bialaczow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bialaczow.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Miedznej Drewnianej polegająca na dobudowie sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UZP.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dobudowanie sali gimnastycznej o wymiarach areny 24,0 x 12,0m wraz z łącznikiem do istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Miedznej Drewnianej na działce o nr ewid. 1240 położonej w Miedznej Drewnianej gmina Białaczów.Dobudowana część będzie obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym wykonanym w konstrukcji mieszanej - konstrukcja nośna żelbetowa, ściany murowane z pustaków ceramicznych. Dach dwuspadowy w konstrukcji stalowej, pokryty płytą warstwową o kącie nachylenia 6 stopni. Powierzchnia zabudowy: 608 m2, Kubatura: 4500,00 m3, powierzchnia użytkowa: 544,90m2, wysokość kalenicy (część wyższa) 10,75m, (część niższa) 5,60m, szerokość 23,90m, długość 33,35m w budynku sali gimnastycznej znajdować się będą: Wiatrołap-50m2; Holl-32,20m2; Szatnia 44,20m2; Komunikacja 50,80m2; Pokój trenera 6,60m2; łazienka 3,50m2; magazyn opału 7,30m2; Kotłownia 11,30m2; Magazyn 23,20m2; Szatnia dziewcząt 15,00m2, Sanitariat 10,40m2; Łazienka dla os.niepełnosprawnych 5,60m2; łazienka dla niepełnosprawnych 4,80m2; łazienka dla niepełnosprawnych 5,60m2; sanitariat 10,40m2; szatnia chłopców 15,70m2; sala gimnastyczna 289,80m2 budynek sali wyposażony będzie w instalację wentylacji, instalację c.o., wod-kan., instalację elektryczną, odgromową Zagospodarowanie wokół obejmować będzie parking dla samochodów osobowych - 14 stanowisk o nawierzchni z kostki brukowej w tym dwa przeznaczone dla osób niepełnosprawnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w w załączanym do SIWZ projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Uwaga! przy realizacji zamówienia Wykonawca zastosować może materiały lub urzadzenia dowolnego producenta pod warunkiem , że materiały te oraz urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej. A w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych bądż zespołu urządzeń pochodzić one będą od jednego producenta lub posiadać będą autoryzację jednego producenta.Wszelkie wskazania konkretnych producentów poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej Wykonawcą wraz z SIWZ traktować należy jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, ze szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art 30 ust.4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Zamawiający wskazuje, ze zgodnie z zapisami art 29 ust.5 oraz art 30 ust. 8 pkt.1 ustawy p.z.p. wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45300000-0,

45220000-5,

45450000-6,

45330000-9,

45310000-3,

45261000-4,

45223000-6,

45331000-6,

45316000-5,

45111291-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.06.2017r. - 31.03.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zamówienia do dnia 31.03.2019r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany dokonano z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności. W czasie wykonywania robót Wykonawca zgłosił uwagi dotyczące uzupełnienia dokumentacji projektu. Wykonawca poinformował o faktach jakie zaistniały w czasie wykonywania robót oraz że mają wpływ na terminowość zakończenia inwestycji. Projektant oraz Nadzór inwestorski wykazali, iż przedstawione przez Wykonawcę uwagi są zasadne.Ponadto zaakceptowali formę rozwiązań przedstawionych przez Wykonawcę. Projektant zaakceptował uwagi i rozwiązania przedstawione przez Wykonawcę.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.