Ogłoszenie nr 560011205-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Nowe Miasto Lubawskie: Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542007-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510134136-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111888500000,
ul. ul. Rynek
1,
13-300
Nowe Miasto Lubawskie, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
56 472-96-32, e-mail
zp@umnowemiasto.pl, faks
56 474-27-14.
Adres strony internetowej (url): http://nml-um.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PI.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa przystani kajakowej polegająca na: a) wykonanie jednego pomostu pływającego o wymiarach 10,0 m x 2,4 m o konstrukcji stalowej wypełnionej materiałem wypornościowym (minimalna wyporność pomostu 1,6 kN/m2), z drewnianym pokładem, kotwiczonego za pomocą pali kotwiących, wyposażonego w trapy wejściowe, barierki ochronne i półpokłady ułatwiające wyjście z kajaków (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), pomost pływający musi być wyrobem gotowym wykonanym przez producenta, (Zamawiający nie dopuszcza możliwości samodzielnego wykonania pomostu przez Wykonawcę), b) obłożenie istniejących stopni nabrzeżnych z zastosowaniem impregnowanej deski ryflowanej - ok. 150 m2, demontaż istniejących płyt betonowych między stopniami - ok. 130 m2, wypełnienie przestrzeni po demontażu płyt z zastosowaniem ziemi urodzajnej i obsiew trawą - ok. 130 m3, c) wykonanie schodów betonowych o szerokości 2,0 m stanowiących dojście do trapów pomostów pływających - 2 komplety, d) rozbiórka istniejących schodów betonowych przy brzegu zatoki wraz zagospodarowaniem terenu (uzupełnienie ubytku, wyprofilowanie i obsiew trawą), e) montaż budynku kontenerowego o wymiarach 6,0 x 2,5 m2, podzielonego na dwa pomieszczenia (toaleta i pom. gospodarcze) wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem, f) wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze złączem kablowym oraz rozdzielnicą na potrzeby zasilania projektowanego budynku kontenerowego oraz projektowanej instalacji oświetlenia zewnętrznego, g) wykonanie sieci oświetlenia zewnętrznego - 4 słupy o wys. 6 m ze stali ocynkowanej wyposażone w oprawy LED o mocy 50 W, h) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 40 do projektowanego budynku kontenerowego o dł. ok. 146 mb, i) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 (długość ok. 21 mb, studnie PVC 400 - 2 szt.) odprowadzającej ścieki z budynku kontenerowego, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym systemowym o pojemności 3,0 m3, j) wykonanie/montaż grilla z betonu i kamienia naturalnego, k) wykonanie miejsca na ognisko w formie utwardzenia terenu z zastosowaniem kostki granitowej i kamienia naturalnego - 50 m2, l) montaż ławek z oparciami o konstrukcji stalowej - 12 szt., m) dostawa betonowych koszy na odpady o pojemności 40 l - 4 szt., n) dostawa pojemnika na odpady z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l, o) wykonanie/montaż tablicy informacyjnej o konstrukcji stalowej, p) konserwacja elementów drewnianych w okresie gwarancyjnym.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45248400-1,
45248300-0,
45241500-3,
45111300-1,
45311000-0,
45316100-6,
45317300-5,
45231300-8,
44211100-3,
45332300-6,
45212140-9,
39113600-3,
34928480-6,
31523200-0,
50800000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 18.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KMD Przemysław Mydlak,
biuro@kmd.biz.pl ,
Średnia Wieś 69,
22-335,
Żółkiewka, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych w ramach modernizacji przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim. Szczegółowy zakres rzeczowy określają protokoły konieczności oraz kosztorysy robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp zwiększono zakres przedmiotu umowy oraz wynagrodzenie za wykonanie niezbędnych robót dodatkowych wynikających z: protokołów konieczności oraz kosztorysów robót dodatkowych.
1. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby zwiększenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz byłaby niekorzystna z powodów technicznych:
1) zmiana wykonawcy znacząco utrudniłaby koordynację prac na budowie,
2) wykonanie robót w późniejszym terminie spowodowałoby częściowe zniszczenie i powtórzenie robót wykończeniowych, co wiązałoby się dodatkowymi kosztami,
3) zastosowane materiały do wykonania robót będą spójne z pozostałymi wykorzystanymi do wykonania podstawowego zakresu przedmiotu umowy,
2. Zmiana Wykonawcy wymagałaby przeprowadzenia postępowania przetargowego, co z kolei wpłynęłoby znacząco na wydłużenie terminu zakończenia zadania.
3. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartość umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.