eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-20

Ogłoszenie nr 560011205-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.

Nowe Miasto Lubawskie: Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542007-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510134136-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111888500000, ul. ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 472-96-32, e-mail zp@umnowemiasto.pl, faks 56 474-27-14.
Adres strony internetowej (url): http://nml-um.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PI.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa przystani kajakowej polegająca na: a) wykonanie jednego pomostu pływającego o wymiarach 10,0 m x 2,4 m o konstrukcji stalowej wypełnionej materiałem wypornościowym (minimalna wyporność pomostu 1,6 kN/m2), z drewnianym pokładem, kotwiczonego za pomocą pali kotwiących, wyposażonego w trapy wejściowe, barierki ochronne i półpokłady ułatwiające wyjście z kajaków (w istniejącej zatoce rzeki Drwęcy), pomost pływający musi być wyrobem gotowym wykonanym przez producenta, (Zamawiający nie dopuszcza możliwości samodzielnego wykonania pomostu przez Wykonawcę), b) obłożenie istniejących stopni nabrzeżnych z zastosowaniem impregnowanej deski ryflowanej - ok. 150 m2, demontaż istniejących płyt betonowych między stopniami - ok. 130 m2, wypełnienie przestrzeni po demontażu płyt z zastosowaniem ziemi urodzajnej i obsiew trawą - ok. 130 m3, c) wykonanie schodów betonowych o szerokości 2,0 m stanowiących dojście do trapów pomostów pływających - 2 komplety, d) rozbiórka istniejących schodów betonowych przy brzegu zatoki wraz zagospodarowaniem terenu (uzupełnienie ubytku, wyprofilowanie i obsiew trawą), e) montaż budynku kontenerowego o wymiarach 6,0 x 2,5 m2, podzielonego na dwa pomieszczenia (toaleta i pom. gospodarcze) wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem, f) wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze złączem kablowym oraz rozdzielnicą na potrzeby zasilania projektowanego budynku kontenerowego oraz projektowanej instalacji oświetlenia zewnętrznego, g) wykonanie sieci oświetlenia zewnętrznego - 4 słupy o wys. 6 m ze stali ocynkowanej wyposażone w oprawy LED o mocy 50 W, h) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 40 do projektowanego budynku kontenerowego o dł. ok. 146 mb, i) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 (długość ok. 21 mb, studnie PVC 400 - 2 szt.) odprowadzającej ścieki z budynku kontenerowego, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym systemowym o pojemności 3,0 m3, j) wykonanie/montaż grilla z betonu i kamienia naturalnego, k) wykonanie miejsca na ognisko w formie utwardzenia terenu z zastosowaniem kostki granitowej i kamienia naturalnego - 50 m2, l) montaż ławek z oparciami o konstrukcji stalowej - 12 szt., m) dostawa betonowych koszy na odpady o pojemności 40 l - 4 szt., n) dostawa pojemnika na odpady z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l, o) wykonanie/montaż tablicy informacyjnej o konstrukcji stalowej, p) konserwacja elementów drewnianych w okresie gwarancyjnym.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45248400-1,

45248300-0,

45241500-3,

45111300-1,

45311000-0,

45316100-6,

45317300-5,

45231300-8,

44211100-3,

45332300-6,

45212140-9,

39113600-3,

34928480-6,

31523200-0,

50800000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 18.11.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KMD Przemysław Mydlak, biuro@kmd.biz.pl , Średnia Wieś 69, 22-335, Żółkiewka, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 260364 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych w ramach modernizacji przystani kajakowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim. Szczegółowy zakres rzeczowy określają protokoły konieczności oraz kosztorysy robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp zwiększono zakres przedmiotu umowy oraz wynagrodzenie za wykonanie niezbędnych robót dodatkowych wynikających z: protokołów konieczności oraz kosztorysów robót dodatkowych. 1. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby zwiększenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz byłaby niekorzystna z powodów technicznych: 1) zmiana wykonawcy znacząco utrudniłaby koordynację prac na budowie, 2) wykonanie robót w późniejszym terminie spowodowałoby częściowe zniszczenie i powtórzenie robót wykończeniowych, co wiązałoby się dodatkowymi kosztami, 3) zastosowane materiały do wykonania robót będą spójne z pozostałymi wykorzystanymi do wykonania podstawowego zakresu przedmiotu umowy, 2. Zmiana Wykonawcy wymagałaby przeprowadzenia postępowania przetargowego, co z kolei wpłynęłoby znacząco na wydłużenie terminu zakończenia zadania. 3. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartość umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.