eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › " Budynek typu kontenerowego z przeznaczeniem na laboratorium badawcze na terenie zakładu "EKO DOLINA" Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 560007254-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Koleczkowo: " Budynek typu kontenerowego z przeznaczeniem na laboratorium badawcze na terenie zakładu "EKO DOLINA" Sp. z o.o."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt numer STHB .02 02 00-0131/17 zatytułowany "WASTEMAN Zintegrowany, Zrównoważony System Gospodarki Odpadami (ISWMS) zmniejszający zrzuty zanieczyszczeń w obszarze Południowego Bałtyku", realizowany w ramach programu Interreg V-A Polska - Dania - Niemcy - Litwa - Szwecja (południowy Bałtyk) 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561514-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540130368-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510165780-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000, ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce , 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 725 000, e-mail ekodolina@ekodolina.pl, faks 586 727 474.
Adres strony internetowej (url): http://ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Budynek typu kontenerowego z przeznaczeniem na laboratorium badawcze na terenie zakładu "EKO DOLINA" Sp. z o.o."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZP-K/13/2019/lab

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których przedmiotem jest realizacja obiektu budowlanego na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, polegające na budowie laboratorium, które mieścić się będzie w gotowym budynku typu kontenerowego,posadowionym na stopach żelbetowych , do którego doprowadzone będą przyłącza: zimnej wody, kanalizacji sanitarnej oraz energetyczne. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy; b) wykonanie prac zbrojarskich i betoniarskich - wykonanie fundamentów oraz schodów do budynku; c) wykonanie przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej; d) wykonanie przyłącza elektroenergetycznego nn-0,4 kV; e) wykonanie i dostawę budynku laboratorium typu kontenerowego wraz z instalacjami wewnętrznymi i wymaganymi blatami, ich montaż na przygotowanych wcześniej fundamentach oraz podłączenie do wykonanych przyłączy zewnętrznych f) uporządkowanie terenu; g) wykonanie dokumentacji powykonawczej; h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych orzeczeń administracyjnych: pozwoleń, uzgodnień i decyzji koniecznych dla realizacji inwestycji, w tym ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie; i) wykonanie zobowiązań z tytułu rękojmi i gwarancji Zamawiający określa, że osoby wykonujące fundamenty, roboty betoniarskie, zbrojarskie oraz roboty ziemne muszą być zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie legitymował się zawartymi i obowiązującymi umowami/ą ubezpieczenia na cały okres trwania umowy, na kwotę 50 000,00 zł (pięćdziesięciu tysięcy złotych 00/100) dla następujących wypadków, które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: a. szkody w robotach, urządzeniach i materiałach; b. szkody w sprzęcie; c. szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót,) powstałe w związku z wykonywaniem umowy; d. nieszczęśliwe wypadki; e. szkody osób trzecich. Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu, gwarancji na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego zgodnie z §22 ust.3 lit. e) we wzorze umowy. Poza uprawnieniami wynikającymi z gwarancji, Zamawiający będzie miał prawo dochodzić od Wykonawcy uprawnień z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych, wynikających z Kodeksu Cywilnego dla umowy sprzedaży. Warunki rękojmi za wykonanie każdej części przedmiotu umowy wymienionej w §1 ust. 2 lit. a) do h) we wzorze umowy zgodne będą z uregulowaniami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie Budowlanym - Wielobranżowym, w STWIORB oraz w pozwoleniu na budowę, jak również w opisie blatów wraz z ich rozmieszczeniem w budynku laboratorium, które stanowią odpowiednio załączniki nr 8, 9, 10, 11 do nn. SIWZ. Uwaga! Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 12, 13, 14 do nn. SIWZ mają jedynie charakter poglądowy, ułatwiający wykonawcy obliczenie ceny za wykonanie zamówienia. Przedmiaru nie trzeba dołączać do oferty. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015 Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy, organizacji ruchu oraz prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie Zamawiającego oraz wymagań normy PN-EN ISO 14001:2015. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią tych regulacji przed przystąpieniem do wykonywania umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45214610-9
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45111300-1,

45111200-0,

45223500-1,

45223800-4,

45442100-8,

45233120-6,

45330000-9,

45310000-3,

45112700-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania miejsca wykonywania robót, tzn. w tym terminie złoży on wniosek o dokonanie odbioru końcowego.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: " Budynek typu kontenerowego z przeznaczeniem na laboratorium badawcze na terenie zakładu "EKO DOLINA" Sp. z o.o."
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BOX PLAY Sp. z o.o., boxplay@boxplay.pl, Al. Stanisława Jachowicza 16 m 4, 09-400, Płock, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 143000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Rozszerzenie przedmiotu zamówienia o wykonanie dodatkowych robót budowlanych. Zwiększeniu uległo wynagrodzenie wykonawcy o kwotę 8.629,41 zł netto. Zmianie uległ termin wykonania przedmiotu umowy z 120 dni kalendarzowych na 150 dni kalendarzowych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Rozszerzenie przedmiotu zamówienia o wykonanie dodatkowych robót budowlanych. Zwiększeniu uległo wynagrodzenie wykonawcy o kwotę 8.629,41 zł netto. Zmianie uległ termin wykonania przedmiotu umowy z 120 dni kalendarzowych na 150 dni kalendarzowych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót budowlanych wynikła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na: a) wykonanie dodatkowych robót ziemnych - przyłącze kanalizacyjne b) wykonanie ocieplenia przyłącza kanalizacyjnego c) uzupełnienie stóp fundamentowych z betonu monolitycznego d) wykonanie dodatkowych robót brukarskich. Konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia jest skutkiem konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.