eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa ulic Wałowej i Podgórnej w Tucholi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-10

Ogłoszenie nr 560005676-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.

Tuchola: Przebudowa ulic Wałowej i Podgórnej w Tucholi.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602703-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500061433-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulic Wałowej i Podgórnej w Tucholi.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.20.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa ulic Wałowej i Podgórnej w Tucholi". Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: - CPV 45000000-7 Roboty budowlane, - CPV 45233140-2 Roboty drogowe; - CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulic miejskich w Tucholi w zakresie ulic Wałowa od km 0+000 oraz Podgórna od km 0+000 do km 0+055,46 (koniec ulicy na styku z ul. Nowodworskiego). Planuje się wykonanie nawierzchni ulic po istniejącym śladzie. Trasa sytuacyjnie i wysokościowo nawiązuje do istniejącego przebiegu nawierzchni ulic. Nawierzchnia obu ulic wykonana zostanie w technologii klinkieru drogowego, zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową. W trakcie realizowanej inwestycji planowane są też do wykonania inne roboty polegające na, przebudowie i remoncie sieci uzbrojenia technicznego (wod.-kan.) znajdujących się w pasie drogowym ul. Wałowej, które będzie wykonywać gestor sieci. Wykonawca będzie zobligowany zapewnić możliwość ich realizacji przed przystąpieniem do wykonywania nawierzchni. Zamawiający zastrzega, że prace należy zacząć od przebudowy ul. Podgórnej oraz równolegle ul. Wałowej od strony skrzyżowania z ul. Chojnicką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: ? Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna, ? Załącznik nr 2 i 2a - projekt zagospodarowania terenu i uzgodnienia, ? Załącznik nr 3 - przedmiar, przy czym przedmiar robót jest dokumentem pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: ? najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; ? wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; ? przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233140-2,

45233120-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta w dniu 15.11.2017 r.Termin zakończenia robót do dnia 22.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmana terminu zakończenia robót z : 22.12.2017r. na 15.01.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na to, że grunt po zdjęciu nawierzchni nie nadawał się do bezpośredniego posadowienia konstrukcji drogowej bez odpowiedniego wzmocnienia lub wymiany, co potwierdzone zostało przez Wykonawcę wynikiem przeprowadzonego badania laboratoryjnego nośności gruntu - odkształcenia gruntu nie mieszczą się w wymaganiach normy PN-S-02205:1998, wykonano wzmocnienie w postaci podbudowy betonowej na warstwie odsączającej. Dodatkowe badania i prace nie przewidziane w dokumentacji projektowej spowodowały opóźnienie uniemożliwiające Wykonawcy terminowe zakończenie inwestycji, tj. w terminie do 22 grudnia 2017 r. Wobec powyższego, działając zgodnie z § 17 ust. 1 lit. d) oraz lit. g) tiret trzecie umowy, należało dokonać zmiany w terminie zakończenia niniejszej umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianę wprowadza się Aneks nr 1z dnia 21.12.2017 r. do Umowy Nr ZP.272.14.2017 z dnia 15 listopada 2017 r. i otrzymuje ona następujące brzmienie:Mając na względzie okoliczności, o których mowa w § 1 niniejszego Aneksu, Strony postanawiają, że zmianie ulega § 2 ww. umowy, który otrzymuje następujące brzmienie: "Strony ustalają termin zakończenia robót do 15 stycznia 2018 r."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.