eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › "Modernizacja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu - Przebudowa Oddziału Pediatrycznego wraz z budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zlokalizowanej na pierwszym piętrze w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, Etap I"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 560003251-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Łowicz: "Modernizacja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu - Przebudowa Oddziału Pediatrycznego wraz z budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zlokalizowanej na pierwszym piętrze w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, Etap I"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606703-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510210989-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000, ul. ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 375 902, e-mail rip@powiatlowicki.pl, faks 468 375 015.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu - Przebudowa Oddziału Pediatrycznego wraz z budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zlokalizowanej na pierwszym piętrze w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, Etap I"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oddziale pediatrycznym wraz z budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zlokalizowanego na I piętrze budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowicz obejmujących: - remont oddziału pediatrycznego na I piętrze, - montaż dodatkowych pomostów komunikacyjnych, drabin i balustrad zabezpieczających na dachu - montaż central - dostawa i montaż wyposażenia związanego bezpośrednio z wewnętrznymi instalacjami - dostawa i montaż mebli potrzebnych do oparcia wyposażenia sanitarnego - dostawa i montaż wyrobów medycznych . 2. Zakres robót budowlanych: 1) Przebudowa i remont dotyczą wyłącznie struktury wewnętrznej budynku, poza montażem urządzeń instalacji wentylacji na dachu budynku wraz z obsługującymi je instalacjami zasilającymi: instalacją elektryczną, instalacją ciepła i chłodzenia oraz związanymi z tym konstrukcjami, przebiciami w ścianach zewnętrznych i w stropodachu. 2) W ramach inwestycji projektuje się częściowe wyburzenie ścian działowych i wykonanie nowych, powiększenie i wykonanie nowych otworów drzwiowych, demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej i ścianek przeszklonych, budowę całkowicie nowych instalacji elektrycznej, gazów medycznych, wodociągowej, kanalizacyjnej, instalacji teletechnicznych, przyzywowej oraz instalacji wentylacji, montaż parapetów wewnętrznych z PCV na istniejące parapety, wymianę tynków i okładzin ściennych, wszystkich warstw podłogowych oraz sufitów. 3. Zakres dostaw wyrobów medycznych, które zostaną wbudowane Oddział Pediatryczny: 1) wykonanie instalacji gazów medycznych (1 kpl.), 2) dostawa i podłączenie lamp zabiegowych sufitowych (1 szt.), 3) dostawa i montaż mostów medycznych dwustanowiskowych (1 szt.), 4) dostawa i montaż mostów medycznych jednostanowiskowych (1 szt.), 5) dostawa i montaż paneli nadłóżkowych jednostanowiskowych (13 szt.), 6) dostawa i montaż pochwytów dla niepełnosprawnych (10 szt.), 7) dostawa i montaż myjek do kaczek i basenów z umywalkami (1 szt.) , 8) dostawa siedziska dla niepełnosprawnych (3 szt.). 4. Serwis urządzeń: Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w okresie zadeklarowanej w formularzu ofertowym gwarancji i rękojmi wykonywał wszelkie obowiązki wynikające z serwisowania i konserwacji wbudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta. Koszt serwisu należy uwzględnić w cenie oferty. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną wielobranżową dokumentacją projektową, instrukcjami producentów materiałów i systemów oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszystkie wymiary należy zweryfikować na budowie. 6. W każdym przypadku, gdy przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, czy certyfikatów jakości zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są, inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Winno to nastąpić w złożonej ofercie (art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p.). Brak wskazania w ofercie, iż Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia inny, niż opisany w SIWZ, skutkuje uznaniem, iż przy realizacji zamówienia wykorzystywać będzie materiały lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego. Możliwość ich zmiany w trakcie realizacji umowy poddawana będzie każdorazowo ocenie w kontekście możliwości zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 144 p.z.p.). 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-7
Dodatkowe kody CPV:

45215140-0,

45453000-7,

45400000-1,

45410000-4,

45442100-8,

45421152-4,

45330000-9,

45331100-7,

45331000-6,

45300000-0,

33190000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu robót budowlanych polegających na wymianie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz rozebraniu i budowie ścianek działowych oraz zwiększenia wynagrodzenia do kwoty 2 309 423,22 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót budowlanych, po rozebraniu ścianek działowych oraz odkryciu instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej okazało się, ze instalacja wod.-kan jest w bardzo złym stanie technicznym. Projekt budowlany na podstawie którego, wykonane są ww. roboty przewiduje wpięcie urządzeń sanitarnych do poprzedniej instalacji. Rozwiązanie takie byłoby niewłaściwe. Proponowane jest nowe rozwiązanie techniczne, polegające na wymianie odcinka rury kanalizacyjnej oraz poprowadzenie wody użytkowej z nowego pionu zasilającego. Ponadto ścianki działowe oparte są na konstrukcji rusztu drewnianego, na którym została naciągnięta i otynkowana siatka. Zaszła konieczność demontażu wszystkich tego typu ścianek i wykonanie nowych w technologii suchej zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.