eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › zaprojektowanie i realizacja budynku odpraw autobusów na drogowym przejściu granicznym w Krościenku wraz z infrastrukturą oraz obiektów odpraw kolejowych na kolejowym przejściu granicznym w Krościenku wraz z infrastrukturą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-02

POZYCJA 55991

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: zaprojektowanie i realizacja budynku odpraw autobusów na drogowym przejściu granicznym w Krościenku wraz z infrastrukturą oraz obiektów odpraw kolejowych na kolejowym przejściu granicznym w Krościenku wraz z infrastrukturą Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewoda Podkarpacki, do kontaktów: Lesław Sztaba tel.017 867 16 09 Krystyna Węglowska tel/fax 017 8671962,, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671564, fax 017 8671972, e-mail: lsztaba@rzeszow.uw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.uw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i realizacja budynku odpraw autobusów na drogowym przejściu granicznym w Krościenku wraz z infrastrukturą oraz obiektów odpraw kolejowych na kolejowym przejściu granicznym w Krościenku wraz z infrastrukturą. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogowe i kolejowe przejście graniczne w Krościenku, woj.podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Zaprojektowanie i wykonanie: 1.budynku odpraw autobusów (wraz z instalacjami i technologią) na drogowym przejściu granicznym i obiektów odpraw na kolejowym przejściu granicznym (budynek, wiata peronowa wraz z oświetleniem na obszarze przewidzianym do odpraw granicznych). Wymaga się aby wygląd obiektów projektowanych nawiązywał do obiektów istniejących. 2.modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków BIOCLERE do Qśr.d ~ 10 m3/d z istniejącego Ośr.d =3,5m3/d z uwzględnieniem przeciążenia ładunkiem o 300%, 3.toalet dla podróżnych na kierunku wyjazdu z Polski (toalety przenośne 2 kabiny) 4.zjazdu dla samochodów z pasa ruchu pojazdów uprzywilejowanych na sąsiadujący z nim pas ruchu samochodów sobowych - kierunek wjazdu do Polski 5.doprowadzenia instalacji wod-kan. do istniejących kojców dla psów 6.dojazdów i dojść do nowych obiektów uwzględniających istniejące zagospodarowanie terenu 7.przyłączenia nowych obiektów do istniejących sieci Dla wymienionych obiektów należy przewidzieć podstawowe sieci i instalacje zapewniające ich funkcjonowanie. Dodatkowo dla obiektów wymienionych w pkt.1 należy przewidzieć budowę systemów: sygnalizacji pożaru, okablowania strukturalnego (instalacja telefoniczna, komputerowa, rozbudowa bezprzewodowego systemu telefonicznego), kontroli dostępu, sygnalizacji włamania-napadu, telewizji przemysłowej. Systemy te należy zintegrować z istniejącymi na przejściu granicznym. II. Wykonanie 1 miejsc postojowych wzdłuż drogi dla pojazdów uprzywilejowanych wg załączonego projektu 2.wykonanie zabudowy przestrzeni dachowej między okapem budynku głównego a dachami wiat Nr 1 i 2 wg załączonego projektu - III. Zapewnienie wykonywania przez projektanta nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty wskazane przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO a poniżej 5 278 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 23

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 90 000,00 PLN (słownie : dziewięćdziesiąt tysięcy zł) Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 27 listopada 2006r. do godz.9.00 Wadium może być wniesione w formie określonej w art.45 ust.6 ustawy PZP Zwrot wadium będzie dokonywany przez Zamawiającego zgodnie z art.46 ust.1, 2, 3 i 4 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2 Zrealizował w okresie ostatnich 5 lat w systemie generalnego wykonawstwa 2 zadania inwestycyjne obejmujące budowę budynków użyteczności publicznej o wartości min. 4 mln.każdy , odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 Zaprojektował w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 1 obiekt użyteczności publicznej odpowiadający swym rodzajem projektowanemu przedmiotowi zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do zaprojektowania przedmiotu zamówienia 4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art.24 ust.1 i ust.2 ustawy PZP - załącznik nr 1 do oferty (wg wzoru) 5 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww/warunki wykonawca spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ad. Rozdz.VI pkt 1 a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujące sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- załącznik nr2 do oferty b)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz - zał. Nr 3 do oferty. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. Nr 4 do oferty d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert - zał. Nr 5 do oferty. e)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert - zał. Nr6 do oferty. 2. Ad. Rozdz. VI pkt 2 a)Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę przynajmniej 2 inwestycji obejmujących budowę budynków użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, inwestora, daty i miejsca wykonania (inwestycje muszą obejmować wykonanie w obiektach okablowania strukturalnego ) - załącznik nr 7 do oferty (wg wzoru) b)Referencje, że wymienione w wykazie inwestycje zostały wykonane z należytą starannością- załącznik nr 8 do oferty c)Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonywania powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, kierownikami robót branżowych posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we właściwych specjalnościach) - załącznik nr 9 do oferty (wg wzoru) 3. Ad. Rozdz. VI pkt 3 a)Wykaz zaprojektowanych przez Wykonawcę (co najmniej 1) obiektów użyteczności publicznej, z podaniem daty ich projektowania i charakterystyki obiektu - załącznik nr 10 do oferty (wg wzoru) b)Referencje poświadczające, że wymienione projekty zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 11 do oferty c)Oświadczenie, że dysponuje osobami uprawnionymi do wykonywania powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (głównym projektantem posiadającym uprawnienia w specjalności architektonicznej, projektantami branżowymi posiadającymi uprawnienia do projektowania we właściwych specjalnościach, sprawdzającymi dokumentację projektową posiadającymi uprawnienia projektowe odpowiadające uprawnieniom osób wymienionych) - załącznik nr 12 do oferty(wg wzoru) 4. Ad.Rozdz.VI pkt 2,3 W zakresie branży teletechnicznej wykonawca winien dysponować osobami uprawnionymi do projektowania i instalacji elektronicznych systemów alarmowych klasy SA4, oraz uprawnieniami do projektowania i wykonawstwa instalacji p.poż. Na potwierdzenie spełnienia tych wymagań Wykonawca dołączy autoryzacje do projektowania i instalacji elektronicznych systemów alarmowych sygnalizacji zagrożeń chronionych osób i mienia do klasy SA4 , licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia dla min.3 pracowników, koncesje i licencję na wykonanie instalacji technicznego zabezpieczenia - załączniki nr 13 i 14 do oferty 5. Ad. Rozdz.VI pkt 5 a)Oświadczenie, że w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą, Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy do złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50% wartości ceny podanej w ofercie przetargowej. Załącznik nr 15 do oferty (wg wzoru) W przypadku nie złożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od OC, wywoła to skutek w postaci nienawiązania umowy o udzielenie zamówienia publicznego z winy wykonawcy, oraz przepadek wadium na rzecz zamawiającego. b)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości 50 % ceny podanej w ofercie lub zdolność kredytową wykonawcy do wysokości tej kwoty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załącznik nr 16 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) warunki określone w Rozdz.VI: - pkt 2,3, - należy spełniać i udokumentować jako konsorcjum -pkt 1,4 i 5 spełniać i udokumentować musi każdy z partnerów konsorcjum WW dokumenty wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie zgodnej z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty maja być składane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.uw.gov.pl (informator klienta, przetargi). Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie lub przelew na konto wskazane w fakturze za specyfikację27/. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 10:00, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Rzeszów, ul.Grunwaldzka 15, sala nr 213a, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Schengen 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.